fredag 20 augusti 2010

Hemma igen.

Jaha...nu är vi hemma i Norrland igen.
Resan hem var lång, men den gick bra.
Men nu har jag så mycket att berätta ,men jag ska inte tråka ut er med alla detaljer.
Och definitivt inte allt på en gång :)
Jag förstår att ni är nyfikna på vilka "kändisar" jag såg ;)
Så jag börjar väl med det.
Jo,jag såg...













Stina Rautelin,på Gröna Lund.(Bild lånad från google)

















Tove Styrke såg jag på stan.(Bild lånad från google)
















Christina Schollin såg jag i hennes affär på gamla stan.(Mer om henne kommer i ett annat inlägg. Japp, en cliffhanger till ;) )
(Bild tagen av moi)

Och den sista "kändisen" som jag såg,var...

















Cecilia Ehrling,som vi såg på perrongen.(Bild lånad från google)

Ja...det var dom fyra kändisar jag såg.

Men OM vi hade stannat en dag till skulle vi fått sett familjen Skarsgård.
Så man kan väl säga att jag nästan har sett dom också ;)

See You!

34 kommentarer:

Miruschka sa...

God morgon!
Tänk vad många kändisar jag NÄSTAN har sett genom åren då;))))
Välkommen hem till Norrland, vi stannar här nere till söndag.
Kram

diana sa...

Hälften av kändisarna vet jag vem de är... Skönt att vara hemma va? :)

Diana sa...

Sv: haha, det där gick inte så bra va? ;)

Åsa sa...

Ja när man är i Stockholm är det som givet att få syn på åtminstone någon kändis. Det finns ju många av dem där.

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja man möter alltid någon kändis när man är i storstan /Kram

Susanne P sa...

Men har du lånat de flesta bilder? Hade du inte kameran med dej?? ;))
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Välkommen hem goa vänner!
Åh...en cliffhanger...spännande :)
Kram och gomorron!

Stattinskan sa...

Ja inte nog med det ... man kan nästan säga att ni är nära vänner ;-D

Petra sa...

Sicka kändispoäng du fick till där. En cliffhänger till......me like!

Fenixmonas sa...

En hel knippa med kändisar...jag känner ju inte igen folk om jag så ramlar över dem...hehehe...kramiz

Afrodite sa...

Godmorgon! Vilken massa kändisar! Spännande med cliffhanger! Ser fram emot dess upplösning! =)
Kram och go' fredag!

Tigris Predikantan sa...

Nästan ... bättre än inte alls *ler*!

Sussi sa...

haha ja visst. Vi säger väl att du nästan sett dom med ;)

Jag skulle nog inte känna igen hälften av dom kändisarna om jag mötte dom på stan. Jag brukar inte komma på förrän efteråt att det var en kändis heller. Först brukar jag heja och tro att jag känner dom

Kramisar

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hihi, ja så säger vi.
Ha en fin helg!

Bara Jag sa...

Ja tänk vad mycket spännande man kan se när man åker till storstan!!
Och när storstadborna hälsar på i Norrland fyller de sina bloggar med foton på älgar, blåbär och myggor :-)

Miss Juni sa...

Ojojoj! Och jag som ska till Helsingborg hela helgen, undrar just vilka kändisar jag får se... ;o) (Sist satt Ernst Kirschsteiger, eller hur fasen det stavas, på "vår" uteveranda...han bodde på samma hotell som vi. )

ella sa...

hoppas du får en bra helg nu=)

Carina Sjölund sa...

Välkommen hem! Nu reser vi :) Kram på dig

bokhyllan sa...

Nästan... du är rolig! =)

Miss M sa...

Im back =)

Mona sa...

Roligt att se kändisar och i Sthlm är väl chansen ändå stor att man ser någon.
Kram

Dansbandsfrun sa...

Åh va mysigt me en tripp till Huvudstaden! O va avis jag blir på att alla träffar bloggkompisar, jag vill med göra det! (får fixa till nåt) ;)
Jag har en bild som jag ska tillägna dig senare. jag återkommer ;)
kram

Anonym sa...

Ooops! Dom två översta har jag ingen aaaning om vilka dom är!
Det innebär sannolikt att jag såg MASSOR av kändisar när jag var i Stockholm. Utan att ens veta om det... :-)

Marie-Louise sa...

Oj det är nästan så att jag skäms lite, jag har bott hela mitt liv i Stockholm men jag har aldrig varit in i Christina Schollins affär.... Kanske ska jag ta mig dit en vacker dag....

Susanne sa...

Tack snälla!
Jag är faktiskt jättenöjd med både färg och frisyr, tyvärr fick jag inte till någon bild på hela håret men försökte beskriva hur det är klippt ;o)
Så många kändisar du stötte på i Stockholm.

Ha en fin kväll
Kramen

Marran sa...

Man kna nästan tro att du var på kändis spotting så många som du såg

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

värst vad många kändisar du lyckats se!
Här på Gotland ser man ofta kändisar,en del bor här året runt.

soffie sa...

wow va roligt!!!!
Christina såg jag med i hennes butik:)¨'
kram

maria sa...

En riktig kändisvecka :)
Låter som ni haft det bra i Stora staden :)

Må så gott !
Kramen

Helene sa...

Visst är det kul att se kändisar "live" = ))
Vi var inne i cristinas affär förra sommaren och då jobba hon där själv...
Trevlig var hon !!
Spännande att få höra mer om eran resa !!
Ha en skön helg.
Kram Helene.

diana sa...

Vad kul. Vill veta mer om det med Christina Schollin

floosan sa...

oj vad det var kändis tätt, tycker aldrig jag ser nån känd men så är jag lite halvblind, kanske inte så konstigt att jag inte ser nått haha

♥ Sanna ♥ sa...

Det var ju inte många...
får gå lite mer på söder tror jag.. om dom ens bor kvar där nu för tiden;)
Skönt att vara hemma Borta bra men hemma bäst eller hur
KRAMISAR

gunsan sa...

ojojoj tänk om du stannat en dag till......men det är bra att du åkte hem tycker jag, det kan bli för mycket av storstaden annars;))

Säger som Sanna, du skulle dragit dig till Söders höjder, där bor det mig veterligen några stycken;))
kramizzzzz