onsdag 25 augusti 2010

Första och sista.

Jaha...nu är det slut på friden. Slut på min semester.
I dag är det min sista dag, på min semester.
I morgon börjar vardagen och verkligheten igen :(
Men det är inte bara vardagen som börjar.
Nä...nu börjar även min Änglatrumpet att blomma.
Ja,än så länge är det bara en blomma som blommar,men det är väl alltid en början.
Det kommer mera :)
Jaja...kanske inte så här mycket,men nästan ;)
Om jag ändå kunde skicka doften av blomman genom datorn ,så skulle jag ha gjort det. Men som alla vet, går ju inte det.
Så jag får väl gå ut och snusa på den själv :)














See You!

35 kommentarer:

Petra sa...

Godmorgon Norrland!
Njut av din sista dag.
Kram

Stattinskan sa...

Ja, det är inte så mycket kvar av min semester heller, "bara" en vecka :-)
Gomorron och tack för lite ögonfägring så här på morgonkvisten :-)

Afrodite sa...

Underbart vacker! Och jag KAN faktiskt nästan känna doften! =) Njut av sista semesterdagen!
Kram och godmorgon!

♥ Carina ♥ sa...

Vackert! Njut av sista dagen. Kryp upp i favvo fåtöljen med en bra bok, för vädret är ju tyvärr inte det bästa.
Godmorgon!

Susanne P sa...

"Allting har en ände man korven den har två"
Det är så synd att din sista semesterdag ska regna bort, fast det kanske inte gör dej någonting? :)
Kram

Helene sa...

Vilken FIN !!
Hoppas du får "en bra sista dan " på semestern och hoppas att du har bättre väder än mig : /
Ha en härlig ONSDAG.
Kram Helene.

Carina Sjölund sa...

Vilken vacker blomma :) Ha det bra på din sista semesterdag :) Kram på dig

Miss Juni sa...

Makalöst vacker!!

Sussi sa...

Och jag vet fortfarande inte vilken färg min änglatrumpet har. Knopparna växer och växer men dom vill liksom aldrig slå ut :(
Just nu har jag 12 knoppar. Fast alla är på en stam. Jag och tålamod vet du.. Jag vill att den ska slå ut NU... ;)

Kramisar

floosan sa...

Hoppas du får en mysig sista semester dag!

cecce sa...

Du får en stor tårta:-)

Såå vacker blomma. Kan tänka mej den luktar underbart!!

Stor kram

Tigris Predikantan sa...

Bästa sättet att ta vara på sista semesterdagen är nog det, gå ut och lukta på "de små blommorna"! *ler*

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja jag varvar jobb o ledighet just nu.Men har ju redan varit ledig 2,5 månad detta år.Njut av din sista dag /Kram

Diana sa...

Kan du inte få stanna hemma på grund av vård av änglatrumpet? Känns lite snuvligt att behöva lämna den nu när den blommar...
God morgon!

Anonym sa...

Den är verkligen vacker!
Bland som finaste lavendlar jag någonsin sett :-)
Ta tillvara på din dag nu!

gunsan sa...

Ohh vad vacker den är, min kära knopp har bett att få veckla ut sig nästa år och jag accepterade det;)

Ja idag får det bli bok o fika, hoppas att vovvsingen har festblåsan på sig idag;))

Njut nu av din sista semesterdag;)
kramizzzzz

Sussi sa...

När jag var på Gränby Centrum igår och gick in på Miq maq en butik som har inredningsprylar så tänkte jag på dig och din dotter. Din dotter ville ju ha ett väggord (love). Jag hittade den Svenska versionen i vitt (kärlek.. bra att jag förklarde att det var kärlek va?? ;)). Jag kan alltid skicka på posten om ni vill ha? Jag tänke inte på att titta vad det kostade..

Kramisar

bokhyllan sa...

Så fin!!!
Tänker på förra sommaren, då jag fick just en sådan vacker änglatrumpet. Den fick för lite vatten... och strejkade direkt...
Men du verkar vara vän med blommor. =)
Ha det gott!

Dansbandsfrun sa...

Den är jätte-flängd din blomma = vacker HAHAHAAHAHA
tack för länkningen du lilla gull ;)
kram

Sofia sa...

Jag älskar diig! :D <3

Mona sa...

Tycker du att jag ser gammal ut eller?? :)
Lillasyster.....hehehehe

Marie-Louise sa...

Underbart vacker blomma :)

Sus sa...

Underbar änglatrumpet!
Blir avundsjuk igen!
Kraaaaaaaaam

diana sa...

Hoppas du haft en fin sista-dag :)

pillan sa...

jasså imorgon är du tillbaka igen , hur känns det då skönt eller infinner sig lite ångest såhär på kvällskvisten .. Hur kan det komma sig att semestern alltid är för kort .

kram

Camillasrum sa...

Snygg-trumpeten *impad* hoppas du får en bra första dag på jobbet! kram

Lena sa...

Inte kul att semestern tar slut. Men vi får väl mysa till det under hösten med lite ljus.
Jag har redan börjat att tända ljus och mysa lite.
Ha de

Mia systeryster sa...

Hoppas du fått njuta av sista semesterdagen!!Jag kan nästan känna lukten av blomman ända hit;) Kram

Susanne sa...

Jag har fem knoppar på min :o)
Lycka till på arbetet igen.

Kramen

soffie sa...

va fin din Trumpetär:)
å hoppas din sista semesterdag var underbar,
kram

Mona sa...

Jag måste ändra min kommentar. Min mor ser ung ut så därför kan jag inte se gammal ut. :) Jag tänkte mig inte för.
Hej så länge

maria sa...

Allt gott har ett slut och något nytt tar alltid vid :)

Kramar fina du :)

♥ Sanna ♥ sa...

Så vacker...
har aldrig kännt doften av den måste jag kolla upp.
Önskar dig en underbar start på arbetsveckan din för det ska det bli ;)
KRAMISAR

Fenixmonas sa...

Jaha, då var det slut på ditt roliga också...Underbar din blomma! Kramiz

Anonym sa...

väldigt vacker iaf
kram