lördag 21 augusti 2010

20.000






Nä,jag har inte vunnit 20.000 kronor.
Möjligen gick jag 20.000 steg per dag då vi var i Stockholm.
Nä...det blev nog mer än så :)
Nä,vad jag menar med 20.000 är att jag snart har haft 20.000 besökare på min blogg.
Och självklart ska det firas med en tävling :)
Jag kör som jag gjorde, när jag hade en tävling då jag hade uppnått till 10.000 besökare.
Det enda ni behöver göra är att kommentera i detta inlägg,så är ni med i tävlingen.
För idag smäller det!
20.000 besökare!

Lycka till och tack för att ni finns!


See You!

Tävlingen är avslutad!!!

43 kommentarer:

Afrodite sa...

Spännande! =) TACK för att DU finns! <3
Kram och godmorgon!

Stattinskan sa...

Som du vet har jag väldig otur i spel, men självklart ska det grattas och skrivas en kommentar ... och nu var det gjort ;-)

♥ Carina ♥ sa...

Tjohoo!! Grattis till 20 000 besökare!
Tack för att DU finns, älskade vän!
Löv U ♥
Kramilikram och gomorron!

Åsa sa...

Det var många! (Själv har jag ingen aning hur många som besökt min blogg, totalt alltså)

lillaMy sa...

Grattis så fort det går själv har jag ingen aning om hur många jag haft.Kramiz och ha en bra dag.

Miruschka sa...

Från en som nyss firat 10 000: GRATTIS!
Kram och god morgon

maria sa...

Grattis fina du ! Det betyder att du är omtyckt och att vi vill läsa din blogg :)

Ha en go lördag !
Kramen

Afrodite sa...

Har man större chans om man kommenterar många gånger? Eller att man faktiskt var den första att kommentera, då, tiiidigt i morse...?
För säkerhetsskull slänger jag in en kommentar till...sådärja!
Ha det fint! =)
Kram

Fenixmonas sa...

Himla kul! Min räknare bara försvann så jag la in en ny igår..."Börja om från början..." Klart jag vill vara med och tävla! Kramiz

Madeleine sa...

God morgon! Det blir några steg när man traskar i den stora staden. klart jag är med i tävlingen. Ha en underbar lördag. Kram Madde

Mia64 sa...

Godmorgon!
så klart jag lämar ett spår av mig.Grattis till så många besökare /Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Heja heja!!
Kul med tävlig!
Mot 20.000! Lycka till!
Kram!

Anonym sa...

Besökare 19970! Det är jag det :-)
Roligt med så många besökare - grattis!

Helene sa...

Men va kul = ))
Så många besökare !!
Ja vi alla här är GLADA att du finns och har en så fin blogg !!
Ha en fin dag.
KRAM Helene.

Susanne P sa...

GRATTIS syster till så många besökare!!
Och tack för att DU finns!
Kram

Sussi sa...

Men grattis till 20 000 besökare..
Spännande med tävling.. Jag vill vinna.. vill vill vill :)

Kramisar

Diana sa...

Wieee! Grattis till de många besökarna! Skoj skoj!

Sv: Christina S och let´s dance tjejen kände jag igen, men de andra var nya för mig.
Vi har en egen kaffemaskin här hemma och jag har köpt hem vaniljsirap så jag dricker vaniljlatte här hemma hela tiden. Smaskens. ;)

Monkan sa...

Hej hej, här kommer en ny läsare :)
Härlig blogg, återkommer !
monika

Fröken Ellinor sa...

WOW grattis grattis, det är hedervärt. Självklart kommenterar jag ;-)

Majken sa...

Jösses vad fô^lk du har i din blogg ;)
Det är nog för att du skriver så underhållande...

Ha en härlig lördag!
Kram

ansepanse sa...

vad kul - då är jag med :)
kramar

Maud sa...

Grattis!! Många besökare blir det!
Ha en bra lördag.

Marran sa...

Grattis till 20.000 besökare ! Alltid kul att se hur många som läser ens blogg!

SV:
Kul att du gillade inslagt

Petra sa...

Grattis, grattis! Inte illapinkat. Jag är gärna med och tävlar och säger lycka till, till alla somtävlar. Kram

Sus sa...

Grattis Grattis!
En berikande Stockholmsvistelse förstår jag :)
Kändisar kändisar kändisar...häftigt!
Kraaaaaaaaam

Camillasrum sa...

Grattis till så många besökare :-) Hoppas du får en fortsatt bra helg! Kram

Mona sa...

Jag e med, jag e med!!

floosan sa...

ja vill jag vill jag vill vinkar med handen haha

bokhyllan sa...

Grattis till många besökare!!!

diana sa...

Inte illa pinkat :)

soffie sa...

GRATTIS!!!
va kul med så många besökare,Undrar hur många jag har haft sen jag startade,
kram

Sofia sa...

Jag är med och det vet du! :D <33
Håll tummarna på att jag vinner! <333

Dansbandsfrun sa...

Grattis gumman o ta med mig i tävlingen o glöm för 17 inte att gå in till mig där jag har en bild till dig nu ;)
kram

Susanne sa...

Det var inte dåligt.
Grattis!!

Hoppas du har en skön lördagskväll
Kramen

♥ Sanna ♥ sa...

Grattis sötnos!!
Jag är med självklart ;)
KRAMISAR

pillan sa...

men vad roligt , Stort Grattis till dej

Mickis / grannen :p sa...

Har du så mycke besökare på din blogg !! :o
Ha det as grymt !!

Margit sa...

Varit på bloggträff i Örebro idag...ovch nu är vi på en surstömmingsbjudning i Kolsva..hos Lasses kompis...Ätit 2 klämmor.... GOTT!!!
Kramiz!!!!

gunsan sa...

Men kära hjkärtanes, vilken himlans tur att jag kikade in ändå, hade tänkt vänta tills imorgon, men inte kan man missa damens härliga inlägg;))
kramizzzzz

gunsan sa...

ojoj, klockan är mycket därav stavníngen;))

Anonym sa...

bara inte vinsten består av att jag ska till norrland för fiske :)
kram

Camilla sa...

Tävlingen är nu avslutad!
Tack alla som varit med.

Miss Juni sa...

Försent nu va...men jag har ju inte varit hemma på hela helgen, och det måste väl va ett giltigt skäl??? ;o) Kram på dej, och lycka till med kommande 20 000 besökare på din härliga blogg!!