onsdag 11 augusti 2010

Japp!

Nu är ordningen återställd.
Jag är mörkhårig igen.
Kommer ni håg att jag gjorde "ljusa"slingor i håret.











Nu har jag provat att vara "ljushårig" en tid.
Inte min grej,kan jag säga.
Så nu är jag mörk igen :)












Ingen stor skillnad?
Jo...för mig är det det :)
Så nu kan jag återigen skratta åt blondinskämt ;)
(Eftersom jag själv inte är "blond" längre.)
Och Gudarna ska veta vad jag skrattade åt denna sköna underbara blondin.




Marie....nu har vi fått veta att du backar och tittar, då du förflyttar dina prydnadssaker och vi har sett dina "tofsar" så nu vill vi se dina dansmoves ;)

See You!

32 kommentarer:

Marran sa...

Blev fint när du färgade mörkt, du verkar passa i allt :)

lolla sa...

morning
visst är det härligt när man får göra som man vill med håret man vet väl själv vad man trivs i.....snyggt blev det.
och gud så kul med semester jag har haft en ganska "tråkig" semester bar varit hemma och trampat på känns det som, men så är et ibland.
kram lolla

Mia systeryster sa...

Fin färg. Hon är så härlig Maria M, hon bjuder verkligen på sig själv, skrattade oxå gott åt den videon!Kram

Stattinskan sa...

Nog ser jag att du är mörkare :-) Jag älskar Maria, hon är störtskön och bjuder på sig själv :-)

♥ Sanna ♥ sa...

GodMorgon
Snyggt vännen och trots att jag är riktig blondin skrattar jag åt skämten jag med...
Måste ju bjuda på verkligheten ;)

Och bästa blondinen är Maria hon är ju sjukt rolig hahaha....
Kram

Carina Sjölund sa...

Du blev jättefin i håret :) Kram

Tigris Predikantan sa...

Mamman har nog gått för länge på träning som F&S men ungdomar, de kan alltid det som är "inne" *ler*!

Tigris Predikantan sa...

Förresten, fin frisyr men som du skriver: ser ingen färgskillnad men iofs är jag nog lite färgblind!
:)

ella sa...

snyggt=)godmorgon,här skiner solen .hoppas solen kikar fram hos dig med=)kram

Sussi sa...

Det blev superbra med det mörkare håret. Blondin passar inte alla ;)

Maria älskar jag. Vilken härlig människa som bjuder så på sig själv. Helt naturlig och skämms det gör hon inte :)

Fredagen har jag lite ont om tid på. Fast till stan ska jag nog men på förmiddagen.. Kanske. Sen är det att försöka röja hemmet, gäststuga och uterum så man kan vara där utan att skämmas ;)
Måndagen då. Åker ni bara hem då eller kan ni kanske ta en tur förbi Uppsala då??

Kramisar

Anonym sa...

hon är så härlig den människan. hon bjuder verkligen på sig själv. nu har jag länkat till den elaka kommentar också
kram

Mia64 sa...

Godmorgon!
haha vilken härlig video, fick mig dagens skratt/Kram

Susanne P sa...

Ha, ha, ha, ha, ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Näää....inte idag igen!!!!!!!
Gud vad jag skrattar, blicken från dottern...ha, ha, ha!!!!!
Och väderkvarn armarna!!! Ha, ha, ha!!!!
Mörkhårig? Nej tack; blonds have more fun! ;))
Kram

Diana sa...

Hahaha!
Med tanke på vädret just nu så är det inte helt fel tanke av dig att byta till vinterpälsen redan nu. ;) God morgon!

Margit sa...

ÅH!! Så tjusig du blev i håret!! Du kan väl ta en bild av hela ansiktet..men det nyfärgade håret, nyklippt och lägag en aktuell bild på presentationen, så man ser hur du är nu....
Ja tänk att "glömma gubben"....
Det kanske var planerat...du ville va fri en stund...hi hi hi..jag bara skojar...

Kram!!!

Helene sa...

Du är jätte-fin i håret !!
Snyggt med kort hår = )
Ha en fin dag !!
Kram Helene.

Sussi sa...

Jag håller med gubben din ja. Jag tycker också du kan ta bilen på måndag för att åka och träffa mig. Det är bara följa E4:an rakt in till Uppsala. Sen finns ju Ikea precis på vänster sida (det går inte att missa det ;)) då du kommer in i Uppsala. Vi skulle ju kunna mötas där? :)
Jag vill väldigt gärna träffa dig (även om jag är nervös). Det är bara fredagseftermiddagen som inte passar så bra. Fast jag förstår att du är nervös att köra själv eftersom mitt lokalsinne är minst lika illa men det är enkelt att hitta.. Jag lovar ;)

Kramisar

Susanne sa...

Jag funderar också på att bli lite mörkare och kanske lite röd till hösten ;o)

Ha en bra dag och många kramar

Miruschka sa...

Nu är det ju så här att tyvärr så videobloggar inte jag. OM jag hade gjort det, skulle jag faktiskt ha sopat mattan med min kompis Maria:)!
Du är alltid snygg i håret, ljus som mörk!
Kram

Sus sa...

Ahhh...du gjorde bara min dag med denna Montazamidans :D :)
Förlåt...men jag bara älskar denna vettiga släpiga toffsälskande Hollywood-Maria...men hon är också den enda jag gillar!
Jag tycker du passar i båda hårfärgorna :)

Kraaaaaaaaam

Miss Juni sa...

Skillnaden är inte jätte-enorm, men jag kan tänka mej att DU känner dej nöjd och fräsch. Det ÄR som snyggast när det är nyfärgat. Och du...jag kan inte hjälpa det, men jag måste låna Maria!! =)

Mona sa...

Jag kan nog inte hålla med om att du var blond innan du blev mörk igen...:)
Ha en fin kväll!

♥ Carina ♥ sa...

Jag säger som Mona, du har väl aldrig varit blond :)
Snygg i håret däremot - är du jämt :)
Kramkram

diana sa...

Snyggt :)

Madeleine sa...

God kväll! Snyggt, själv är man lite av en blondin :), tona håret mörkt en gång men trivdes inte o särbon skrek rakt ut, så det gör vi inte om mer. Älskar Maria Montizami, helt undrbar kvinna. Kram Madde

Åsa sa...

Erkänn, det var dem gråa håren du ville färga över??? =)

Eva sa...

Förstår dig, jag har också provat att ljusa upp med slingor och så men jämt ångrat mig. Så nu är jag ungefär lika mörk som dig igen :-)

Kul med Maria M som bjuder på sig så där!

Sv: Ja, jag har ju egentligen haft "Det okända" hemma hos mig, eller rättare sagt en av deras medium. Men det hjälpte som sagt var inte. Terry har jag försökt få tag i flera gånger, men det är helt omöjligt. Så jag får försöka på andra sätt. Nästa vecka ska jag träffa en intressant person som kanske kan göra mig lite klokare. Blir det ett givande möte så kommer jag att blogga om det.

soffie sa...

snygg du blev i håret,
ÅÅÅ Maria är väl sååå härlig,
hejhopp

gunsan sa...

Du är supersnygg i mörkt o kort hår, men jag kommer ihåg en kväll för ett antal månader sedan, då träffade jag en blondin............hihi.

Maria är bara för härlig, snygg arm o benföring;)
kramizzzz

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snyggt!
I höst skall jag färga håret mörkt.

cecce sa...

Klart att du inte ska va blondin!
Du är mycket snyggare i det mörka:-)
Å du...möjligt att blondiner have more fun...men, vi mörkhåriga kommer i håg det roliga dagen efter också. Så det så:-)

Kramar

Anonym sa...

Blev jättebra! Fast det var fint innan också :-)