tisdag 24 augusti 2010

Min semestertripp. Del 2 ;)

Få se...vart var jag?
Vad vi gjorde på fredagen,lördagen ,söndagen och måndagen har jag redan berättat om....
Och efter måndag kommer......
Japp...tisdag...då åkte vi in till Kista för att shoppa.
Och där hände det också grejer minsann.
Där blev David filmad av "Dolda kameran" som ska visas på kanal 5 till hösten.
Det var en pensionär som gick inne på Stadium med en biljard kö i handen. Plötsligt slog han ner en massa flaskor med biljard kön.
David,som är en sådan lugn person,typ som jag ;),reagerade inte så värst mycket,men snopen blev han allt.
Han fick skriva på ett kontrakt som ett godkännande att det skulle få visas i tv.

onsdagen åkte vi till Gröna Lund och till gamla stan.





















Nä...jag åkte inget!
Det finns andra maskiner man kan åka i ,som är minst lika otäcka,tycker vissa ;)
Typ som att åka rulltrappor ;)
Eller rulltrappor ;)

Det var denna dag som jag såg alla "kändisar".
Och när färjan rammade in i kajen.
Och då det hade skett ett rån.

Jag skulle ha haft en stegräknare med mig,för det blev många steg,kan jag lova.
Så många steg så att mina blodkärl sprack och benen svall.
















Jag har ju sagt att det inte är bra att "motionera" ;)

torsdagen åkte vi hem till kalla Norrland igen.











See You!

32 kommentarer:

Diana sa...

Ajaj, de där benen ser inte ut att må bra.

Då har du undanhållit en kändis för oss! Du sa bara fyra men med David blir det fem!
God morgon!

♥ Carina ♥ sa...

Du verkar ha fått nån allergisk reaktion av allt motionerande. Inte bra!!
Wow!! Nu är en mina vänner kändis!! Va coolt! Ser fram emot programmet :)
Kramen

Eva sa...

Oj vad du flängt runt! Men du, såna där konstiga märken på benen får jag också när jag gått för mycket. Visst är det konstigt? Är det blodkärlen som brister, eller?

Sv: Ja, du ska veta att jag också försökt hitta naturliga förklaringar till allt som hänt. Och jag kan säga att när jag var liten då var jag LIVRÄDD för mörker. När jag sedan insåg att jag bodde i en spöklägenhet blev jag rejält skärrad. Men, det gick över. Man kan inte leva med ständig rädsla. Till slut lär man sig hantera det. Det blir helt enkelt för mycket.

Just nu är det väldigt lugnt. Allt känns med andra ord helt normalt. Så jag hoppas det håller i sig :-)

Ha en bra dag!

Kram,
Eva

Miss Juni sa...

Men herregud! Hur kan det bli sådär på benen?? (Dolda Kameran lät KUL!!)

Susanne P sa...

Tänk att ha en svåger som (snart) är TVkändis!!!! ;))
Kram

Miruschka sa...

När jag ser bilden på dina ben, känner jag att jag har en ursäkt att INTE promenera idag. Tack för det;)
Spännande och kul att få se mannen på TV!
Ha en riktigt bra dag!
Kram

Marran sa...

Haha jag skulle också bli väldigt snopen, men jag skulle nog ha svårt att vara tyst när farbrorn slog ner flaskorna.

SV:
Ja jag tycker du ska prova, det är supergott!

Tigris Predikantan sa...

Fina bilder ... men synd om dina ben!
:)

Stattinskan sa...

Idag gör jag något som inte bloggpolisen gillar. Jag skickar samma meddelande till er alla.
Måste hjälpa dottern ...

Kram

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja det blir mycket trampanden runt när man är ute på äventyr.Ha en fin dag /Kram

Sussi sa...

Men oj vad du/ni råkade ut för..
Fast det var ju inte bara dåliga saker. Den med dolda kameran var ju jätteskoj. Nu ska jag sitta bänkad och titta om jag ser David. Nu när jag vet hur han ser ut ;)

Du var alltså väskhållaren, precis som din syster när det besöks tivolin? ;)

KRamisar

Carina Sjölund sa...

Dina ben ser onda ut :( Härliga bilder i alla fall :) Kram

Madeleine sa...

God morgon! Nä jag ska inte gå till jobbet, ska ringa om en liten stund. Vad kul med dolda kameran, måste jag se i höst :). Inte kul med brustna blodkärl, kul att se så mycket, kändisar, rån mm. Kram från en förkyld Madde

gunsan sa...

Ojaj vad jag tycker synd om dina ben, hoppas att de har lugnat ner sig nu för det blir säkerligen inte lika mycket promenerande hemmavid......eller........har du fått blodad tand???
Kramizzzzz o du.......var fanken är solen??????

Anonym sa...

Men hur KAN du? Ja, gå så långt UTAN stegmätare! Du missade säkert flera GT...

Så, ni såg inte bara kändisar utan kommer även att BLI kändisar :-)

Bara Jag sa...

Tänk att maken blev kändis på kuppen!! Kan jag få en autograf??
Aj aj aj, de där benen ser inte ut att gilla den dagens äventyr...
Kram!

Anonym sa...

du får påminna mig i höst när programmet är för det vill jag se. du är nog mitt bästa jag mötte lassie :)

floosan sa...

tänk att sett så många kändisar och snart är ni en utav dom ;) hollywood nästa

Diana sa...

Sv: Du kan ju alltid försöka toppa det med smör och gåvor... man vet aldrig om det går hem hos frun. ;)

Mona sa...

Stödstrumpor. Jag tror att jag skrivit det förut.
Kram

Petra sa...

Du lovar väl att säga till när det kommer på tv!?

Sus sa...

Spännande, intressanta och givande dagar, kan jag se.
Inga karuseller för mig heller! Huuu!

Kraaaaaaaaam

Stattinskan sa...

VAd festligt med dolda kameran, men dina ben får du vara lite mer rädd om ... Om du börjar motionera lite försiktigt så klarar du bättre av att springa i affärer ;-)

diana sa...

Du borde nog skaffa stödstrumpor. Man kan ha inre åderbråck.

Fenixmonas sa...

Vekar som du hade det bra fast dina ben definitivt inte hade det! Kramiz

Mia systeryster sa...

Vad kul med dolda kameran;) Det måste man ju se!!Har ni inga rulltrappor där uppe;)?? Kram

soffie sa...

ojoj hur dina ben blev,
Va roligt att han blev filmad för dolda kameran:)
å va fina bilder,å trevligt ni haft det
kram

maria sa...

Kan det vara ett bett månntro..? Såg inget roligt ut..Vad mycket ni har gått och gjort massor :)

Kylan är i Stockholm nu med..
Kramen

♥ Sanna ♥ sa...

ajj det såg ont ut med benet, och du kyla kan aldrig vara bra bäst du flyttar hit ;)
så vi hinner ses också !!!
KRAMISAR

Helene sa...

Härliga bilder och va mysigt ni har haft !!
Ha en fortsatt skön kväll = ))
Kram Helene.

Dansbandsfrun sa...

Motion ÄR inte alls bra för dig Camilla, nu får du ta det lugnt resten av hösten ;) kram

Fröken Ellinor sa...

Aj, det där såg ut att göra ont. Men något positivt är ju att om någon vill avkräva dig motion så har du bildbevis på att det inte alltid fungerar så bra ;-)

Ja, man undrar ju när de ringer ibland. Men idag har jag inte hört något och det var tur för dem...