torsdag 5 augusti 2010

Award.


Jag har fått en Award av underbara Gun.
Nu ska jag alltså berätta 7 saker om mig.
Dessutom ska jag ge denna award till 7 stycken bloggare.
Jag börjar med sju saker om mig själv.

1.Jag är tjurig.
2.Jag är lat.
3.Jag är en arbetsmyra....hur det nu går ihop?
4.Jag har nyss kommit på vad jag är.
5. En lat arbetsmyra ;)
6.Jag har följt serien Glamour i 15 år.
7.Jag älskar att blogga och läsa bloggar.

Nu till dom jag vill ge vidare Awarden till.
Hmmm....
Alla som vill ha den får ta den.
Men jag ger den till:

Pillan.
Sussi.
Afrodite
Kloppan
Cecce
Ama de casa
Miss Juni

Japp...det var sju stycken det!
Och tack än en gång Gun för den fina Awarden!

See You!

9 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

8. Min bästaste vän :)
Kram

Afrodite sa...

Men åhh, TACK!!! Vad gullig du är! =)

ansepanse sa...

lite konstig sammansättning - en lat arbetsmyra, men okey :)
kramar

Anonym sa...

tack så mkt vad glad jag blir men jag har sagt till flera förut att jag inte tar emot awarder så jag får väl stå för vad jag sagt. grattis till dig förresten
kram

Susanne sa...

Oj vad ni har bakat!!!
Jag stökar också ner en massa när jag är i köket ;o)
Grattis till din award :o)

Kramen

Anonym sa...

Wow! Tack så mycket - och GRATTIS till dig :-)

pillan sa...

Tack snälla du , inlagt nu .

gunsan sa...

Varsågod min vän, den är du värd!

Kan du bli tjurig????.....möjligen kanske när solen går i moln ;))
kramizzzzz

Miss Juni sa...

Åååh, jag tackar! E ju det roligaste som finns...tack söta du! Och kram på lördagen!!