måndag 23 augusti 2010

Och vinnaren är...

Tack alla ni som var med i min 20.000:e besökandetävling.
Nu är vinnaren dragen. Och som förra gången får ni se hur dragningen gick till.

Först skrev jag och Sanna ner alla namn på små lappar.













Sedan vek vi ihop alla lappar till små bollar.













Lade alla "bollar" i en tekanna och skakade den.













Lutade kannan ,så att en "boll" trillade ut.













Och första lappen som ramlade ut blev vinnaren. Och det blev......













Grattis Åsa!
Priset är hemligt tills Åsa har fått det.

See You!

32 kommentarer:

Sus sa...

Grattis till Åsa!
Nu när jag inte vann så får jag väl gå och köpa mig en triss eller nåt annat tröstpris ;-)
Kraaaaam

Susanne P sa...

Värst vad du låter pigg då...såhär på måndagmorgonen....
Grattis till Åsa!!!
Kram & ta inte ut dej alldelens i dag!

Miruschka sa...

Good morning!
Har du någon nervös dotter där hemma? Inte jag...skämtar bara:)
Grattis till Åsa och kram till dig!

Helene sa...

Gomorron = ))
Grattis till ÅSA !!
Ha en bra MÅNDAG...
Kram Helene.

bokhyllan sa...

Grattis till Åsa!

Afrodite sa...

Grattis till Åsa! =)
Så typiskt att jag inte skulle vinna! Igen! =(
Ha en bra dag!
Kram

♥ Sanna ♥ sa...

Grattis Åsa
Jag är ju jättenyfiken på vad det är ;)
Ta hand om dig
Kram

Åsa sa...

Wow! Jag vann!!! Gud så spännande det ska bli att se vad det är.

Tack så mycket!!!

Madeleine sa...

God morgon o grattis till Åsa. Klart man ska dokumentera allt inför en tävling eller dragningen. Verkar som du haft trevligt i stora staden. Kram Madde

Sussi sa...

Men det måste vara något fel på lappen. Det stod fel namn på den!!! ;)
Grattis Åsa :)

Mattan finns i Husum sa du.. Vill du jag ska ta bilen dit? Eller förresten, då kommer jag väl aldrig fram hihi

Kramisar

Carina Sjölund sa...

Ha en bra Måndag :) Och grattis till Åsa! Kram på dig

Anonym sa...

Grattis till Åsa!
:-)

mickis sa...

Härligt!
Grattis Åsa!
Ha en fin dag!

Diana sa...

Sören vilken otur man ska ha! Men grattis till Åsa! Och god morgon till dig. :)

Petra sa...

Grattis till Åsa.

Miss Juni sa...

Men...nu MÅSTE det ha blivit nå´t fel igen??? ;o)

diana sa...

Grattis till Åsa :)

Mona sa...

Jag fortsätter att gratta Åsa och säger ATTANS att jag inte vann!
Kramen

Marran sa...

vad roligt sätt att ha en tävling på! Nu blir jag nyfiken jag hoppas hon får sitt pris fort så vi andra får veta det.

Stattinskan sa...

Jag var inne och grattade Åsa ;-)Är skitnyfiken på vad det är :-)

Tigris Predikantan sa...

Fiffigt!
:)

pillan sa...

grattis till Åsa , snyft till mig ..men men det går ju säkert fler tåg

Mia systeryster sa...

Grattis till Åsa, men hur kunde JAG ha missat din tävling?? Kram

soffie sa...

GRATTIS till Åsa!Va roligt !
kramelikram

Camillasrum sa...

Grattis till Åsa! En annan vinner ju aldrig nåt :-) Ha det bra! kram

Anonym sa...

vi andra då? får inte vi ett tröstpris? jag nöjer mig med en resa till toscana. du kan få hänga med om det ökar mina chanser :) näevars du kan få följa med ändå!! feel the heat!! :)
kram

Nette sa...

Asch, jag missade tävlingen, har varit dålig på att besöka bloggar de senaste dagarna!
Nåväl, grattis Åsa! :-)

Kram
Nette

Dansbandsfrun sa...

Hm...jag får väl gratta Åsa då ;(
men jag tycker nog att JAG skulle ha vunnit....

;) kram

gunsan sa...

Grattis till Åsa;))
Förstår inte vad som hänt med min kära änglatrumpet, den vill inte alls, knoppen slokar o ser allmänt hängig ut, kan det vara höstflunsa den har fått månne, får nog satsa på nästa sommar;))
kramizzzzz

cecce sa...

Åh...den tävlingen missade jag.
Är en hopplöst dålig bloggläsare och bloggare just nu.
Hjälp!!!
Jag hinner bara inte...

Kramar

Margit sa...

Oj, vilket jobb ni måste haft med att rulla alla papper till små bollar....men ni lyckades. TÄNK OM det hade ramlat ut 2..genom pipen....Vad hade ni gjort då???
Kramiz!!!

Fenixmonas sa...

Gtattis åsa! Käckt sätt att ha dragning på! Kramiz