tisdag 1 juni 2010

Tre MÅSten!

Oj,vilken dag jag hade det igår.
På morgonen plockade jag undan lite snabbt i huset.
Jag poängterar!!!
Plockade undan!!!
Jag städade inte!
Klockan 11 satte jag på mig min bikini,gick ut och solade till klockan tre.
Hur underbart som helst.

Idag har jag tre måsten.












1: Jag måste på utvecklingssamtal med Sofia.
2: Jag måste handla.
3: Jag måste laga middag.

Jag ska nog inte göra så mycket utöver det ;)
Bara vara ledig.

Och apropå ledig...
Vet ni!!
Det är 7 veckor tills jag har semester.
Vilket innebär att det är 28 arbetsdagar kvar ,tills jag ska vara ledig i sex veckor.
Tror ni jag längtar?
Nu måste jag sluta ;)

See You!

35 kommentarer:

Afrodite sa...

JA! Det måste du! För jag är alldeles grön av avund! (även om jag såklart unnar dig njutningen i solen...hrmpf!) Och så har du ju så många måsten idag! Bäst att sätta igång och bocka av! Såg inte att solstolen var inplanerad, men det är väl liksom underförstått! ;)
Kram på dig och njut av din lediga, härliga, soliga dag! =)

Mia64 sa...

Godmorgon!
önskar dig en fin dag /Kram

Miss M sa...

VA?! Sitter du i bikini *tittar ut och ser bara tunga skyar av grått och ösregn*! DU lever verkligen La Dolce Vita just nu ;)

Ha en bra dag! KRAm

Sussi sa...

Här kommer jag in i förhoppning om att du inte hunnit lagt in något inlägg än idag. Jag hade ett stort HA klart på lager.. Men men, det HA:et fick jag plocka undan igen! Här var man morgonpigg minsann!!

Vad skönt att du inte har så många måsten idag. Det har inte jag heller så ikväll sitter jag nog här solbränd och fin. Eller röd! Vi får se ;)

Kramisar

Stattinskan sa...

... tur att jag inte har någon bikini som passar ... för det finns inget väder att använda den i :-(
Kram

Petra sa...

Det var skönt att det bara var 3 måsten idag. Ha det bäst.

Daniel sa...

3 måsten sen sooool!!!

sara - Glitterögon sa...

Låter som en härligt avkopplande dag.
Ska ni göra nåt speciellt på semestern sen?
Ha en superfin dag - kramar.

Carina Sjölund sa...

Skönt att du bara har 28 dagar tll semestern!Det känns inte så tokigt för mig heller,jag har 9 dagar kvar! Kramar till dig!

Diana sa...

Inte helt fel med nedräkning, det behövs nu när energin går på sparlåga. :)
God morgon!

Dansbandsfrun sa...

God damn woman, du har det tufft du hahahaaha
Ha en härlig dag o njut av dina MÅSten ;) kram

Anonym sa...

jag har mina MÅSten till 19 juni sen har jag semester. bara i 3 veckor men det ska bli jmätteskönt

diana sa...

Ett bra mås-te inlägg. Ibland bara man mås-te variera sig. Jag skrev ett av-inlägg för ett tag sedan :)

Anonym sa...

Jag mås-te säga att det där inte lät helt fel :-)

Madeleine sa...

Jobbigt med måsten när man är ledig :). Ha det bra. Kram Madde

Miruschka sa...

Jag har bara ett: pussa på Alfons:))
Kram

Susanne P sa...

Du använde väl inte solskydd???!!!
Kraaam

Åsa sa...

Det är så skönt att behöva jobba i den här solvärmen, så att man slipper sitta ute i bikini och skrämma måsarna.

Eva sa...

Ja herregud, jag längtar också till semestern. Den känns så himla avlägsen...

Tigris Predikantan sa...

Hum sex veckor låter som längre tid än 28 dagar ... hur kan det komma sig *ler* Så skönt när du väl är där!
:)

Sus sa...

Avundsjuk, jag är så avundsjuk!!! Bikini...nä, grodmansutrustning :(
Skönt med få måsten per dag, det blir ökad livskvalité, liksom :D

Kraaaaaaaam

diana sa...

Svar: Säger detsamma, här ska frossas brunmat :)

Diana sa...

Sv: Det hoppas jag med... det börjar krypa i hela kroppen över tanken på all tvätt och var fasen den ska torka (utomhus är uteslutet, regn regn regn).

♥ Carina ♥ sa...

Jag MÅSte fundera...hmmm...ja, jag tror att du längtar till semestern :)
Vilken härlig dag du haft synd på alla MÅSten bara ;)
Kram

Diana sa...

Sv: Tvivlare! Bah... Det är faktiskt jag som packat upp det mesta. Batman har haft fullt upp med "viktigheter" som att sätta upp tv x2 och då är det jag som fått göra det tråkiga. :)

gunsan sa...

Ganska så ok med 3 måsten, de går ju relativt fort, men idag tycker jag det har varit svala vindar, men du kanske ligger helt i lä och är hur brun som helst nu hihi!!

Men helt rätt, fortsätt att vila o må bra!!!
kramizzzzz

Douglas Söderlind sa...

Det är bra att du har något att göra:

Mia systeryster sa...

Åh, vad härligt det låter, perfekt dag=D Vi har oxå haft sol idag!!Kram

Miss Juni sa...

Sola?? Är du tokig! Hade frusit häcken av mej om jag skulle stuckit lilltån utanför dörren - i bara bikini!

Anonym sa...

nu har jag också hittat en ´bikini med en döskalle på. svart förvisso med en silvrig döskalle i glitter. inte lika fin som din men vad för man
kram

soffie sa...

mmm va härligt att ligga å gotta sig i solen,
gonatt

Sussi sa...

Hoppas du hade dig en skön och solig dag :)

Kramisar

Bara Jag sa...

Det blev lite pippivarning där mot slutet :-)

Stattinskan sa...

Hann du med alla "måsten" :-)
Gomorron Camilla :-)

Afrodite sa...

Godmorgon (kviddevitt)!! Hör du mitt kvitter? =)
Undrar varför jag kvittrar så idag...?! Du ska få tre ledtrådar...Idag MÅSTE jag ha en laddad kaffekanna hela dagen, jag MÅSTE bära ut en dyna till solsängen, och jag MÅSTE...kom inte på ett till måste, men naturligtvis MÅSTE jag vända på mig emellanåt!!! =)
Sol, sol, strålande sol...=)
Kram och ha en fin dag i solen du med!