torsdag 10 juni 2010

Avslutning.


Idag skiner solen....(som vanligt, här uppe i norr ;) )och Sofia har skolavslutning.
Dom får sluta en dag tidigare i år,för att dom hade öppethus på skolan, lördagen då det var Husumdagen.
Det passar mig perfekt.
Då hinner jag vara både på Sannas och Sofias avslutning.
I år har jag sådan tur att jag jobbar inte fören ikväll, och i morgon då Sanna har avslutning är jag ledig.
Ledig helg!!
Nä....
Nu måste jag rusa.
Det är ju inte bara Sofia som ska göra sig fin ;)

See You!

21 kommentarer:

Douglas Söderlind sa...

Det låter trevligt.Hällsa slla.Puss o kram

Bara Jag sa...

Ha en underbar avslutning! Det är något visst med "den blomstertid nu kommer"!!

Kram!

Afrodite sa...

Sikken tur du har att det är ordnat så att du kan vara med! Härligt med avslutningar (även om de har en tendens, i alla fall i vår kommun, att bli lite långrandiga). Sen blir man ju så svullen i ögonen! Ja, det räcker med de två första takterna av "Den blomstertid", så rinner tårarna på mig!
Ha en bra avslutningsdag! =) (solen kommenterar jag ikke!)
Kramelikram

Sussi sa...

Kan tänka mig att det är en person till som tycker att sluta en dag tidigare är perfekt också ;)

Kul att du kan gå på bådas :)

Sv. Nu har jag stillat din nyfikenhet om biljetterna..

Kramisar

Miruschka sa...

Du var vacker som en dag, liksom dottern:)
Blev lite av en antiklimax i klassrummet, eller vad tycker du?
Hoppas det går bra att jobba ikväll, kör försiktigt.
Kram

Tigris Predikantan sa...

Lycka till!
:)

Carina Sjölund sa...

Ungdomarna var jättefina,jag har oxå sådan tur att jag är ledig båda dagarna.Ha en bra arbetskväll!Kram på dig.

FLOOSAN sa...

hoppas ni får en underbar dag, här har vi studentfirande och dagisfirande på tapeten

Anonym sa...

Här i söder skiner också solen - det är nog mitten man ska passa sig för :-)

Ha en fin avslutningsdag!
Kram

Petra sa...

Hoppas att dagen har varit bra.

Miss M sa...

Psst, är tillbaka med bloggen ;)
KRAM

Åsa sa...

Vädret var i alla fall på er sida idag. Förhoppningsvis imorgon också.

Bloggande 4barnsmamma sa...

Vi har minsann oxå haft avslutning idag:)!

Sus sa...

Vilken avslutning med flyt!
Ni blir säkert superfina alla! Gammal som ung ;)

Kraaaaaaaaaaaam

Mia systeryster sa...

Vad härligt med både sol och skolavslutning=D Kram

Daniel sa...

Härligt! Doppa massor med kaker till kaffet!!

Niklas C sa...

Svar: Tack =) Det var hur skönt och kul som helst i Playa del Ingles =)

Kram

Lena sa...

Jaha, det är hos er solen är! Det var ju kul att höra att det finns några som får se solen på skolavslutningen.
Ha de

soffie sa...

härligt med sol på avslutningsdagen Grattis till dem som klarat av ett till år i skolan,vilka årskurser går de ur?
kram

Susanne P sa...

Japp! Och så imorgon så hinner ni hit också!!!
Som jag stått i och grejjat ;)
See You...

chatlotte sa...

ja det händer ibland att man får ett bra schema men det är nog inte genomtänkt av dem!!