torsdag 17 juni 2010

Klipp,klipp.

Igår var jag äntligen hos frissan och klippte mig.
Nä....det var inte jag som klippte mig ,utan det gjorde givetvis min frisörska :)
Men det var jag som blev klippt och det var jag som betalade "kalaset" :)

!!!
Det blir ingen före och efterbild.
Kanske....
Kanske...
Kanske.....får ni se hur det blev efter jag....
Nä.....
Sanna har lovat att hjälpa mig med en sak som jag inte har gjort på minst 20 år.
Men det där det får bli en cliffhanger tillsvidare ;)

See You!

30 kommentarer:

Maria sa...

Klart vi vill se :)
Jag är nyfiken...

Jag får aldrig iväg gubben till läkaren...
Han är envis som synden..
Ha det gott !
Kramen

Fenixmonas sa...

Vore allt kul att få se förståss..."ler"...Håller med dig, klart att vi borde kallas för A människor! kramiz

Miruschka sa...

Så där får du inte göra!! Det borde vara förbjudet med cliffhangers, åtminstone när det gäller i bloggvärlden.
Lova att du visar så fort dottern har hjälpt dig!
Ha en bra dag!!
Kram
Förresten: God morgon!!

Marran sa...

Nu blev jag verkligen nyfiken!

SV:
Ja jag ska nog åka dit och prata med dem

Fröken Ellinor sa...

Det där var en riktig cliffhanger må jag säga ;-)

Då får du kämpa på några veckor till innan du får njuta. Det är en av fördelarna med att vara gymnasielärare, sommarlovet! :-)

Ha en bra dag, kram på dig.

Diana sa...

Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild!

Sv: Det finns säkert nån svensk fanclub med, råkar veta att Days har det iaf. ;)

♥ Sanna ♥ sa...

Klart du måste visa nu....

Anonym sa...

nu blev vi ju nyfikna. vad är det du ska göra?
kram

Sussi sa...

Nu tänker jag lägga in en protest. En högljudd och STOR protest!!! Klar vi måste få se hur frisyren blev. Något annat finns ju inte. Så fram med bilden nu ;)
Och sen en cliffhanger.. Ännu mera taskigt!! Är det meningen alltså att man ska gå och vara nyfiken.. hihi

Kramisar

Mia64 sa...

Godmorgon!
klart vi vill se en bild.Ha en skön dag /Kram

Bara Jag sa...

Förnyelse är det som krävs emellanåt! Ha en fantastisk dag!

Afrodite sa...

Vill se! =)

Mia systeryster sa...

haha, ska du lära dig cykla?;)
Klart vi måste få se!!Så där får man ju inte göra=D Kram

Anonym sa...

Här knycker jag en kommentar rakt av liksom:
Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild! Vi vill se bild!

Åh! Ska du ut och springa i skogen? Lycka till :-)

♥ Carina ♥ sa...

Fy bubblan vad du gör oss nyfiken!!!
Ska du permanenta dig, orientera, motionera PÅ RIKTIGT???
Nu måste jag fundera på vad det är du inte har gjort på tjugo år.....
Kram

Carina Sjölund sa...

Vad nyfiken jag blir.Vad har du nu hittat på?Ha en bra dag!Kram på dig.

Sus sa...

Färga ögonfransarna...eller?
Nu har du skickat ut två nyfikenhetsämnen bara så där lite käckt...hmmmm...tycker du det är snällt :)

Kraaaaaaaaaaam

diana sa...

Spännande. Vadvadvad?

Åsa sa...

Färga håret? Raka skallen?

ansepanse sa...

vi vill se :)
kramar

Sofia sa...

Ha en fortsatt skön kväll ♥
Love u!

Susanne P sa...

Spännande!
Jag kan räkna upp massor med saker du har ogjort på 20år;
Tagit en NJUTFULL promenad i skogen?
Plockat bär & svamp?
Cyklat?
Dykt utan att hålla för näsan?
Men tro vad det kan vara?????
Kraaaam

Bloggande 4barnsmamma sa...

Du är säkert jätte fin i håret:)

Sofia sa...

Sv; Just ja, glömde liksom bort att jag var Piff och Moa Puff. Eller va det tvärt om? ;)

Diana sa...

Sv: Suck... vad har alla emot rå färs? ;)
Och varför har du inte uppdaterat med bild på nya frisyren? Skälla skälla...

Eva sa...

Hmmm... ska hon göra slingor på dig kanske? :-)

gunsan sa...

Jag tror du är supertuff i håret o jag VILL SE;))))

Har funderat lite o undra jag om du inte har skaffat dig träningskläder o nu är det ut o gå som gäller...........eller är jag ute o cyklar tihi;))
kramizzzzz

Marran sa...

Nu tycker jag inte du ska hålla oss på halster längre! Vad har du gjort?

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

ja det skall bli spännande att se!

Miss Juni sa...

Jag vet! Du ska permanenta dej!! =)