måndag 14 juni 2010

Tjejdag.

Oj,vilken tjejdag det blev igår.
Jag och tjejerna åkte in till stan igår, för att Sanna skulle köra i trafiken med mopeden, tillsammans med en trafiklärare.
Att ta ett moped kort nu är nästan som att ta ett motorcykelkörkort.
Medan hon körde gick jag och Sofia på stan.
JA!!!
Jag köpte ett par byxor.....och nagellack......och en kajal penna.
Men det var nog allt.













Nä....på hemvägen stannade vi på Skokanonen,men inga skor köpte jag.
(Sanna där emot köpte ett par skor där.)
...inga skor för mig.....men jag provade många.... och var sugen på många.... men som sagt...inga skor blev det.
Vad bidde det då da?
Det bidde en glass åt oss:)

Vi stannade även på Strömsknallen,bara för att "kika läget".
Det är så sällan vi stannar där, för är det något David inte gillar så är det just "Skokanonen" och "Strömsknallen".
Så det gäller att passa på.
För ni vet..... när katten är borta dansar råttorna på bordet ;)


See You!

28 kommentarer:

Anonym sa...

vad har de på strömsknallen då?
sv: jag låg dubbe3l av din kommentar. ha en bra dag du med
kram

Tigris Predikantan sa...

Min hjärna säger att jag måste införskaffa en bikini till semestern ... jag själv ... kommer mig inte för.
:(

Bloggande 4barnsmamma sa...

Vilken bra shoppingrunda det blev:)!

Afrodite sa...

Hihi...ja, det gäller ju att passa på! Du skulle köpt skor då du ändå var där ju! Nu vet du ju inte hur länge det dröjer innan katten är borta igen...=)
Kram

Miruschka sa...

När vår katt är borta, vet tjejerna att vi alltid ska gå och fika när vi går på stan.
Katten är väldigt effektiv: handla det vi ska, sen hem på studs!
Tycker faktiskt att halva nöjet med shopping är att gå runt och titta och känna på alla saker;)
Ha en bra dag/kram

Sussi sa...

Nämen.. Kan du stå emot shoppingsuget???? ;)
Måste man inte handla när man går in i en butik? Det trodde jag hihi

Mattan är fortfarande sambons projekt. Han har inte sagt att han misslyckats än så jag låter honom hållas ett tag till. Just nu ligger den fortfarande dyblöt därute efter några dagar i regn. Men jag har varit snäll och flyttat upp den på altanytan i alla fall. Fast mellan dig och mig så tror jag den mattan har satt sin sista potatis hihi

Kramisar

Diana sa...

Mysigt med tjejdag! Klarade tösen av uppkörningen med?
Jag måste också ut och leta skor att ha i sommar. Usch...

Mia64 sa...

Godmorgon!
kul med shopping.Ha en skön måndag /Kram

Petra sa...

Löve färgen på nagellacket.

Diana sa...

Sv: Okej, då håller jag tummar och tår den 23:de!

Madeleine sa...

Härligt på shoppingrunda. vilken fin balklänning hon hade. Ni verkar ha haft en trevlig helg. Kram Madde

Carina Sjölund sa...

Det är ingen vits att ta med gubben till stan,dom funderar efter en halvtimme! är du klar snart?åtminstone gör min det.Ha en bra dag!Kram på dig.

Gbgmamman sa...

Duktigt av dig att inte köpa några skor! Det skulle kanske inte jag klara, men å andra sidan så fick du ju shoppat lite annat. ;)

Anonym sa...

Vissa affärer gör man bäst utan manligt sällskap :-)

marie sa...

haha,ja ibland är det skönt att lämna katen hemma så man kan göra som man vill...
Härligt med en tjejdag.
Må så gott! kram

ansepanse sa...

jo, så är det, man får passa på då :D
kramar

Bara Jag sa...

Faktum är att trots att jag bott i stan ett par år så har jag bara varit inne på Strömsknallen en enda gång!

Sus sa...

Kul shoppingtur hör jag.
Jag behöver också lite nytt...men hatar ju att shoppa, men snart är det lov så då jädrans!

Kraaaaaaaaaam

Åsa sa...

Ibland är det kul att bara titta på saker, eller? Näää, det är roligare att shoppa..

♥ Carina ♥ sa...

Jag tror katten var lika glad att han inte var med ;)
Kram

Camilliondollar Baby sa...

Det var ju inte mycket till shopping det där. Får nog hem fler saker på väg hem från jobbet. ;)

Kram

soffie sa...

härligt med en tjejdag med shopping oah allt som hör till,
kram

Susanne P sa...

Det gäller att passa på... ;)
Hur gick det för S med körningen då?!
Kram

pillan sa...

VAAAA !!
Inga skor ?

Nette sa...

Karlar förstår sig inte på det där med shopping! ;) Bäst att tjejerna shoppar på egen hand så slipper man gnäll!

Kram!

Mia systeryster sa...

Det låter som en skön dag, utan katten;) Kram
(vad är det som gäller för moppekort nu egentligen, är det 26 år som gäller, eller?Kram

Fenixmonas sa...

Shopping utan köp kan oxå vara fint...Kramiz

gunsan sa...

Visst blir man lycklig när man lyckas hitta byxor;))
Sen är det ju självklart att man måste fika;)
o gå och klämma o känna på alla fina saker man ser, min "katt" brukar jag oftast lämna hemmavid;)
kramizzzz