lördag 19 juni 2010

Dagen G.


(Bild lånat från google.)
Äntligen är dagen D kommen.
Men ojjojoj...det är så mycket jag ska hinna med idag.
Duscha och ta på sig roll-on.
Fest blåsan ska på.
Håret ska fixas.
Lägga på en fin makeup.
Trerättersmiddagen ska förberedas.
Dukningen ska ligga perfekt på köksbordet.
Flaggan ska fram.
Och mitt allt detta ska jag sitta på första parkett(läs tv) för att se när Kronprinsessan ska gifta sig.
Vilken dag!
Så man kan säga att här inne är det stängt på grund av bröllopet.


See You!

23 kommentarer:

Petra sa...

Hej Söta Camilla. Själv ör jag inte sådär i detta uppståndelse. Kommer säkert att slå ett öga då och då. Det kommer säkert visas i repris mångaår framöver. Kram

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja det är mycket styr inför detta bröllop ;).Ha en skön lördag/Kram

Fröken Ellinor sa...

Vilken fin bild du hade hittat på paret. Självklart ska man se och jag liksom du har laddat med näsdukar, det lär behövas. Speciellt eftersom det räckte att se barnen från Adolf Fredrik sjunga för paret på konserten igår. :)

Ja, Silvia får lugna ner sig lite nu, hon är ju vacker men det här med operationerna börjar gå till överdrift.

Tror att många bloggar/möten/planer/ stängs av idag på grund av bröllopet.

Ha det så gott, kramar

Åsa sa...

Godmorgon. Hoppas dagen blir trevlig.

Sofia sa...

Jag ska nog se lite av bröllopet, inte till kl 12 i alla fall! :P
Love u ♥

marie sa...

Godmorgon!!!
Självklarat slår man en titt på det vackra bröllopsparet. Skåla i champagne ska vi oxå göra. Har en flaska kvar sedan studenten o tänkte bjuda grannen på...
Må så gott. kram

Diana sa...

Hihi, jag säger detsamma. Bloggningen ligger på is. Dock kommer jag nog titta in när jag blir uttråkad... kan nog bli lite långdraget. :)

Tigris Predikantan sa...

Lycka till!
:)

Carina Sjölund sa...

Ha en bra dag framför tv!Kram.

Susanne P sa...

Jasså, du ska ta på roll-on, annars så brukar du HE på dej den??!! ;)
Kram

soffie sa...

jag ska med kolla på vår vackra prinsessa då hon får sin prins:)

Afrodite sa...

Ha en riktigt mysig bröllopsdag då! =)
Kramiz

Miruschka sa...

Jag är redo framför TV:n med laptopen i mitt knä.
Snart så.....
kram

Sus sa...

Tårar, tårar rann längs mina kinder :)
Jag kan inte låta bli att tänka på Daniels föräldrar, vilken total omställning!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

ansepanse sa...

okey, men hos mig är det öppet
kramar

Miss Juni sa...

Jag har oxå varit på bröllop!

cecce sa...

Vilket bröllop!!
Själv firar jag med tårta!!

Kramar

♥ Carina ♥ sa...

Åh sååå vackert bröllopet var *snyft*
Det var lungt att sova idag när barnen var hos er, sedan fick jag en god muffins när Tobias kom hem :)
Kram vännen!

Mia systeryster sa...

Det var så OTROLIGT fint bröllop. Att de kunde le så många timmar är helt otroligt!!Bloggen får ligga på is en sån här dag=D Kram

Diana sa...

Sv: Jag blir så sentimental och helt tårögd hela tiden. :)

Miss Juni sa...

Dagen G?? ;o)

gunsan sa...

Jag såg delar av bröllopet, många vackra klänningar och en sak slog mig........vad mycket äldre våra prinsessor har blivit........betyder det att jag också har blivit det, grymt;)

kramizzzzz på dig!

Anonym sa...

Det var stängt hos mig med :-)