torsdag 24 juni 2010

Torsdag.

Som jag sa igår, fyllde Sanna 15 år.
Och som ni vet fick hon en moped av oss i födelsedagspresent.
Men hur slår man in en moped i ett paket?
Jo...
Man låter fantasin ta över och man tager det man haver :)

















Det blev förstås tårta.

















Och en massa paket som innehöll kläder och pengar.
För pengarna ska hon köpa sig en hjälm.

I går,på självaste födelsedagen gjorde hon även teoriprovet för mopedkörkortet.
Det gick.....
Åt helvete!
Ett fel för mycket!
Så jäkla surt!
Ett ynka litet fel för mycket!
Nu måste hon vänta till den 15/7. Då får hon göra om teoriprovet.
Hoppas verkligen att hon klarar det då.


See You!

22 kommentarer:

Diana sa...

Grrr, vad surt! Skit också! Men skicka moppen till mig så tar jag hand om den... ;)

Sv: Min morbror fyller 50, en bekant 50 och mormor 75 så de bjuder släkten på redan. :)

Petra sa...

Nej vad surt. Underbart vad ni hade smyckat moppen.

Sussi sa...

Så surt att det var bara ett fel också!! :(
Nästa gång tar hon det..
Jag hade uppkörning på bil på min födelsedag men jag klarade det inte heller. Det hade ju varit superkul att ha det som fördelsedagspresent..
Nya tag bara.. ;)

Besikta bilen har jag fått gjort i alla år jag haft bil. Där är man inte bortskämd inte..
Men det kanske är därför jag aldrig fått en ombesiktning än heller. Ska det göras så är det bättre att göra det själv!! ;)

I morse blev jag lite förvånad själv när jag sov som en stock. Inte förren lite efter 8 gick jag upp. Skönt med sovmorgon.. :)

Ha en supertrevlig midsommarhelg
Kramisar

cecce sa...

Nä...vad retligt!!
Då får hon inte köra nu då???
Antar att det blir en lång väntan för damen...
Förstår om hon grämer sig, men hon kommer klara det andra gången:-)

Hoppas du får en fin och solig dag!!
Kramar

Carina Sjölund sa...

Bättre lycka nästa gång.Hon blev väl jätte glad över moppen skulle jag tro.Ha en bra dag!Kram på dig.

♥ Carina ♥ sa...

Jag tyckte så synd om henne. Såå SURT!!
Men födelsedagsbarnet är SÖT och tårtan var likaså... jättegod!!

Tigris Predikantan sa...

Hon kunde absolut inte gissa vad som fanns i paketet, eller hur *ler*?
Nästa gång hoppas jag det går vägen!
:)

Bara Jag sa...

Fy vad irriterande med teoriprovet! Och ännu mer irriterande att mopeden nu ska stå och glo på henne nästan en månad! Trevlig midsommar!
Kram!

Mia systeryster sa...

Garttis i efterskott till den stora tjejen. Surt med teoriprovet. Håller tummarna för att hon klarar det nästa gång=D Kram

Mia64 sa...

Åhh vad trist att hon ej klarade det, blir en lång väntan för hennne.Trevlig midsommar /Kram

Mona sa...

Jag håller tummarna!
Kram o Glad Midsommar

Sus sa...

Fy tusan så retfullt och elakt! Stackars stackars henne och så de lidande föräldrarna på det :S
Smaskig tårta och fint inslagen moppe i alla fall :)

Kraaaaaam och Glad midsommar!

Tigris Predikantan sa...

Ha en härlig midsommar!
Sv: ingen sångröst alls *ler*!

Anonym sa...

Tycker synd om henne! :(
Jag tycker att ni ska prova att ringa numret där man bokar teoriprov (0771-171819) varje dag för dom kan få in avbokningar. Så fick vi "snabba" tider.:)
Kram Carola

gunsan sa...

Men stackars gumman, fy vad nedrigt med bara ett fel för mycket. Nu håller jag tummarna för nästa gång och naturligtvis så kommer hon att klara sig hihi;))
kramizzzzz

Rita sa...

Önskar dig en riktigt trevlig midsommar!
Kramis/Rita

Lena sa...

Hoppas dottern klarar teoriprovet.
Vilken fin present hon fick.
Ha en fin midsommar!

soffie sa...

grattis till henne på födelsedagen men guuu va trist och va synd om henne att hon ej klarade det,
håller tummarna för henne till nästa gång,
glad midsommar

MissJuni sa...

Fy, vilken otur!! Vad roligt att kunna ge en moped i födelsedagspresent. Min minsting fyller 15 till våren och GISSA vad han önskar sig...

Fröken Ellinor sa...

Nä vad surt! Ett sketet poäng och när det står en ny glänsande moppe hemma också...Men det är bara att hålla tummarna för att hon fixar det nästa gång och då med alla rätt.

Må så gott, kramar

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Det blev ju ett fint paket!
tack för din röst i ellostävlingen.

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna midsommarafton! Stackarn, då var hon himla besviken förståss! Kramiz