onsdag 1 juni 2011

Fönstertittare.

På Husumdagen kunde jag min Moster inte låta bli att gå till hennes blivande lägenhet,för att ta mig oss en titt.


Ja...ni ser ju här vem som ville dit mest av oss ;)
 Här ser ni baksidan av lägenheten.
Ja...baksidan av Moster också ;)

Och detta är utsikten hon kommer att få genom tv-rummet och köket.

Eftersom Moster tittade in var jag tvungen att kika in jag också.
Matsalen! Och till vänster ser ni köket.
Som för övrigt ser ut så här.

Sist men inte minst, så tittade vi in i sovrumsfönstret.
Nå,vad säger vi?
Visst ser vi fram emot inflyttningsfesten? ;)

See You

31 kommentarer:

Diana sa...

Riktigt snyggt och fräscht! Det blir lite roligare att flytta om man kommer till något som är så fint!

Majken sa...

Där skulle jag själv kunna tänka mej att bo.. :-) Mostern kanske har ngn extra säng om jag hälsar på? ;-)

Önskar dej en riktigt fin dag!
Kram

Miruschka sa...

Absolut ser jag fram mot den, det blir väl i september någon gång;))!
Kram♥ och god morgon

Babs sa...

Så jättefint det ser ut och jag ser fram emot festen.
Kram

Carina Sjölund sa...

Dom där lägenheterna är jättefina!
Hoppas hon kommer att trivas :)
Kramen på dig♥

jessica sa...

Sv: Ja vad tusan behöver inte vara så himla sura, vadå är det för att dom måste arbeta??! haha.
Gud vad fint det ser ut =) hoppas att det går bra. kram

Herr Nilssons Fru sa...

Men du, där får ju moster det toppen, de ser jag de. Vilken utsikt.

Kramiz Anki

Quila o Ronja sa...

Snacka om att vara nyfiken! Fint var det! Och vilken utsikt. Underbar!
Hoppas värmen är hos dig i dag, för här är den inte. Den ska återkomma i morgon igen, hehe.
Ha en bra dag
Kram

Anonym sa...

Ser jättefint ut, ju! Ser fram emot bilderna på dig under bordet på inflyttningsfesten ;-)

moster sa...

Längtar ännu mera när jag ser dessa bilder......självklart blir det inflyttnings fest Duuuu är så välkommen!

bokhyllan sa...

Så fint och vilken utsikt!

Stattinskan sa...

Japp, det är så det är ... Naturen i Ångermanland ÄR oslagbar och därmed basta :-) Lägenheten var också väldigt trivssam. Där kommer nog både fram- och bakdelen av moster att trivas :-D

Anonym sa...

sv: I natt och i morse regnade det, men nu är det bara grått, grått, grått - fast molnen håller tätt i alla fall :-)

Mita sa...

Det är kul att vara fönstertittare,erkänn,hehe...vad fint hon kommer få det.Så fräscht ser det ut, och vacker utsikt också.Oj,oj,ser helt klart fram mot inflyttningsfesten,ja bildmässigt då...
Kramen på dej!

Mita sa...

Oj det var jag som skrev fel adress i virrigheten,tsss...
Kramiz!
Nu blir det rätt

Monika Häägg sa...

Det ser riktigt fint ut! Härlig uteplats och vacker vy! Jag förstår att du ser framemot inflyttningsfesten!

Znogge sa...

Ser väldigt trevligt ut och utsikten är inte den sämsta!

Kram

Eva sa...

Oj ja, det ser verkligen fint ut! Härligt med utsikten över vattnet!

Är du också ledig 5 dagar nu? Jag ska gå ner till affären nu och bunkra upp för lite fredagsmys redan idag :-)

Ha det gott!
kram,
Eva

Miss Juni sa...

Sämre kan man ha det!!

Susanne sa...

Det såg rikitigt mysigt ut och en härligt utsikt var det ju också. Ha en jätte bra helg. Kram

Anonym sa...

Jaha, riktiga fönstertittare alltså :)
Jag tror att Moster kommer att trivas där, ser jättefint ut både på in-och utsidan!

Sussi sa...

Vad ljust och fräscht det såg ut. Och den utsikten skulle man verkligen vilja ha! När flyttar moster in?
Jag menar, så jag vet när jag ska boka in en inflyttningsfest ;)

Kramisar

moster sa...

Tittar om och om igen läääääääääängtar så!

Malin sa...

Vilket läge!! Förstår att ni ser fram emot inflyttningsfesten!
Kram

Mia systeryster sa...

Vad snyggt och fräscht det såg ut, och vilken utsikt.När var inflyttningsfesten sa du;)
Kram

Johanna sa...

underbar utsikt hon kommer få =)

Kati sa...

Nice!

Where´s the parteeeeyyy!?!

Kati

Anonym sa...

Men du min vän, tror bestämt att jag känner igen mig....utsikten bl.a. hihi. Är det som jag tror så ligger det superfint o vad skojsigt att din moster ska flytta dit;))
kramizzzz
gunsan

Anonym sa...

vilken jättefin lägenhet. dyr hyra?
kram

Doris sa...

Jättefin lägenhet och sicken utsikt !
Önskar dig en skön helg, kram.

Viktkamp sa...

Ser fint ut =)