onsdag 29 juni 2011

Favorit i repris

Ja...gårdagen,alltså.
Jag skulle egentligen lägga ut "en bild i timmen" i dag också, men jag kom på att det skulle bli lite enformigt ;)
Samma lika, liksom :)
Gårdagen aktiviteter såg precis ut, som ni såg, i gårdagens inlägg.
Jag bättrade på min bränna :)
Ja...och jag ska fortsätta med det idag också :)

Jag ska, idag, visa en annan bild.  Syrran har nämligen en tävling på sin blogg.


Och det är klart, att jag vill vara med i den.Och det är klart att jag vill vinna.

See You

29 kommentarer:

4U2 sa...

Ja, det är härliga tider! :)

Diana sa...

Men alltså... du är ju helt besatt kvinna! Så mycket är det väl inte roligt att sola? Jag pallar en stund, sen måste jag svalka mig eller bara gå ett varv. :)

Sv: Visst att jag är gammal, men inte fasiken så gammal att jag börjat barra där nere! När kommer det, vid 40? Hehe

Millan sa...

Hur kan du orka sola så. Jag få5r myrkryp efter tio minuter. På sjön håller jag mig lugnare förvisso. Kram!

Miruschka sa...

Du vet väl att i (större) tävlingar får inte familjemedlemmar och släkt vara med och tävla? Tycker absolut att du är diskvalificerad i Susannes utlottning;)
Heja på med solningen!!!
Kram♥

♥ Carina ♥ sa...

Man vet var man har dig när det är soligt, :)
Kram och ha en skön dag i solen!

Sv: Det kommer nog i morgon ;)

Ma sa...

Ha en skön dag i solskenet och njut av det vackra vädret...

Znogge sa...

Jag kör också en repris i dag. Lika bra det.

Ha det gott i solen!
Kram

Susanne P sa...

Så där ja! Nu har jag fixat med hundarna, dammsugit, torkat golven, handlat mat, tvättat två maskiner tvätt så nu, NU ska jag också ha en riktig solardag!
Jag tänker sätta upp en skylt där det står:
"Var god stör ej! Och om du ändå gör det så ansvarar jag inte för följderna!"
Kraaaam

Sus sa...

Klart att du ska vinna :)
Ha det gott i solen!
Kraaam

ansepanse sa...

jag är också med och tävlar inne hos din syster :)
ha en fin dag ute i solen
bamsekramar

Kati sa...

Jag kan inte göra det samma som igår.... jag är Rudolf med röda mulen... eller rättaresagt hela fejjan.

Tyvärr ingen sol till denna kvinna idag.

Kramizar!

Kati

Carina Sjölund sa...

Vad du gör det bra som kan sitta timme ut och timme in! Jag skulle avlidit tror jag?!
Ha det gott i solen :)
Kramen♥

Miss M sa...

Ska kika in, vill också vinna en sån! Ha en skön dag! KRAM

Anonym sa...

Håller tummarna att du vinner - så hon slipper portokostnaderna ;-)

Herr Nilssons Fru sa...

Men då, blir de inte enformigt...fniss. Jag ligger aldrig still men brun är jag..mmm

Tävling....lycka till fast...ja jag ska nog också....kila dit

Kramiz

Monika Häägg sa...

Vilken tur du har med din semester! Underbara dagar!

Sussi sa...

Nää.. Jag är inte alls avundsjuk! Inte alls. Jag tycker det är så skojigt så att vara underbemannade och få sitta inne och titta ut på solskenet. Jättekul!! Verkligen!!! ;)
Kan det inte vara v 31 snart! Hoppas det finns lite finväder kvar då..

Kul med tävling. Får kika in på hennes blogg tror jag..

Kramisar

diana sa...

Du är i total semester-ställning antar jag ;)

Marina sa...

Ja det är lika bra att passa på så länge den där gula där uppe behagar lysa på oss!

Micke sa...

Gött med slappa dagar! :-)
sv:
Nu är det bara en arbetsdag kvar tills vi drar...:-)

Fnulan sa...

Klart du ska vinna hos dín syrra =)

maria sa...

då håller jag tummarna :)

du verkar ha en härlig semester :)

Kramar fina du <3

Majken sa...

Åhhh vad härligt... sola på :-)
& fortsätt njut av semestern:-)
KRAM

Mita sa...

Jisses, vet inte om jag skulle palla med så mycket solande i den här värmen,du är väl som en pepparkaka snart,*ler*,,,
Kramen på dej!

Fenixmonas sa...

Låter som du har härligt underbara dagar! Håller tummarna för dig att du vinner! Tack för att du röstar på mig!!! En gång om dagen går det att rösta...Kramiz!!

Afrodite sa...

Ville bara göra dig uppmärksam på att idag går jag på semester!!! Ifall du missat det alltså...=)
Vi ses snart vännen!
KRAAAM!

Sladdertackan sa...

Du kommer inte att bli brun - utan SVART! Själv solar jag mycket måttligt numera.

Helen sa...

Den är bra och det var den först oxå! Jag inhandlade M Kallentoft idag i samma syfte, att sola ryggen!

Tack för tipset om tävlingen, nu skall jag försköka få ut ett inlägg om det tekniksa kan hålla sig vid liv så länge!

Kram på dej!

gunsan sa...

Määääää hallå där, den där ska ju jag vinna;))))

Kramizzzz