tisdag 14 juni 2011

Lista.

Vad gjorde du kl 08 i morse: Oj...det har ju inte varit än. Klockan är ju bara 6.45 :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Stod och fixade håret.
Det sista du sa högt: God natt!
Det senaste någon sa till dig: God natt!
Vad har du druckit idag: Juice.
Vad var det senaste du åt: Yoghurt, flingor och ett glas juice.             .
Vad var det senaste du köpte: Mjölk,bröd, juice,lätta,ost,potatis,skinka. Mat helt enkelt.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Sol,blåst och 10 grader
Godaste glassmaken: Lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja. Det kan nog hända.
Sover du tungt: Nej, jag är nog ganska lättväckt.
Drömmer du mardrömmar: Det har hänt,men det händer inte ofta.
Trivs du med ditt jobb: Ja. Men inte att "dom" bestämmer så mycket HUR vi ska jobba.Jag tror att vi vet det bäst själv.
Favoritklädsel: Jeans och tröja/tunika.
Favoritlåt just nu: Oj...ingen aning.
Vad ser du om du tittar till höger: Ett skåp som min farmor löste på en auktion,  för många,många år sedan.
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart får semester.
Vad ska du göra härnäst: Åka till jobbet.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött men glad.
Favoritgodis: Lakrits
Kläder just nu: Jeans-shorts och en T-shirt.
Sommarplaner? Sola,sola,sola. Ev. bada :)
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nä..jag spelar inte något instrument,men jag spelar apa,allt för ofta ;)
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: Familjen.
Är du kittlig: Ja,i ljumsken och under fötterna.
Snarkar du: Det händer.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Alla insekter. Men spindlar är kanske äckligast.
Längtar du mest efter just nu: Semester!

Tre dagar kvar :)


See You

29 kommentarer:

Miruschka sa...

Kul och ovanlig lista:)
Härligt med semestern så nära, hoppas att du får den sol du längtar efter;)
Kram♥ och god morgon

Susanne P sa...

Härligt med semestern! Fast du vet ju om att värmen kommer inte förrän om 20 dagar!! ;)
Kram

Aurora sa...

Kul lista. Ha en bra dag

Miss Juni sa...

Åååh, en lista...och en ROLIG sådan oxå! Me like!! =)
Kram på dej & ha en underbar tisdag!
Här vaknade jag av att regnet stod som spö i backen. Lagom tills det är skolavslutning... :(

Diana sa...

Lakritsglass?? Skärpning madame!

Sv: Det blir nog lite långt att köra till helt andra änden av Sverige... :) Plus att ni har väl en massa mygg och isbjörnar där uppe?

pillan sa...

fniss , rolig lista

Eva sa...

Vilken kul lista! :-) Den skulle man kanske kopiera.
Ser att du liksom jag tycker att insekter är äckliga. Och särskilt spindlar, de har jag alltid haft svårt för.

Så ni har haft regn hos er? Här har det ännu inte kommit något, fast vi längtar nästan lite efter både åska och regn nu. Har varit så varmt och kvavt länge nu. Så man sover inget vidare.

Kram,
Eva

bokhyllan sa...

Kul lista.
Vi åt samma frukost :)

Carina Sjölund sa...

Härlig lista!
Håller med Susanne.... värmen är har mitten på Juli, då jag har SEMESTER :))
Ha en fin dag på jobbet!
Kramen♥

Marina sa...

Det lät väldigt sunt och normalt tycker jag ;) Jag vill också ha sol - nu!!! (semester har jag ju redan...hela tiden!)

Majken sa...

Den listan norpar jag :-)

Önskar dej en härlig dag!
Kram

Mia systeryster sa...

Har du bara 3 dagar kvar till semestern? Lyllos dig;)
Kram

Anonym sa...

Kul lista, men ett litet påpekande: En spindel är INTE en insekt. Den har två ben för mycket för att platsa i den gruppen. Spindeldjur är en egen grupp.
Vaddå? Besserwisser?? Jag???
:-)
Gomorron!

Stattinskan sa...

Hehe, snart känner jag dig bättre än vad du själv gör ;-D

♥ Carina ♥ sa...

Du, det är nära nu! Sköööönt!!
Kram och ha en fin dag!

Anonym sa...

Å vilken skojig lista... och jag får ju veta så mycket mer om dig dessutom och det är alltid kul.

Camilla, du har alltid så skojiga inlägg som får mig att må bra på alla sätt och vis och jag lämnar alltid din blogg med ett leende på läpparna.

För att verkligen visa min uppskattning så har jag en sak åt dig på min sida idag.

Jag vet att du nyligen fick en Kram-Utmärkelse av en annan av dina läsare så jag kräver inte att du gör ett helt nytt inlägg bara för att du får denna utmärkelse av mig. Ja... du förstår säkert vad jag menar.

Jag vill bara visa min uppskattning till en nyfunnen vän som har en blogg med dagliga inlägg som jag inte kan hålla mig ifrån.

Ha en jätte fin fortsättning på tisdagen Camilla !

Kram Kram

Babs sa...

Hahaha, vilken rolig lista.
Nu närmar sig semestern med stormsteg.
Kram

Sus sa...

Strx strx semester!!! Jag vet hur du längtar :)
Rolig lista, den copar jag för faramtida bruk...

Kraaaam

Viktkamp sa...

Rolig lista =)

Sv. Jag har ju inget att jämföra med men detta proteinpulvret smakade bra =) Kram

Mita sa...

Kulig lista, lite mer vetande om dig,hihi....kanske lånar den om det är ok??
Idag har vi inget shorts väder här,regnar just nu...
Kramiz!

Therese Skönhetsblogg sa...

Vi har visst samma godissmak!.. och spindelfobi ;( Kram!

Anonym sa...

Vilken lista! Kul läsning.
Det verkar som om du längtar till semestern - kan det vara möjligt? ;)

Afrodite sa...

Sv: Och TACK för goa ord från dig inne hos mig! ♥ Jag till och med lånade en del av dina synpunkter...=)
Kram på dig sis! Längtar även jag efter en kram IRL! Så länge - KRAM på avstånd! =)

Susanne sa...

Rolig lista. Hoppas du haft en bra dag. Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Jag undrar så vad du gjorde sedan, när klockan blev 8.

Kramiz

gunsan sa...

Ohhh lakritsglass mmmmmm för den;))

Snart semester o då menar jag snart, ohh vad härligt för dig, då kan du köpa många lakrits-glassar;))

kramizzzz

Helen sa...

Sköjig lista, tror jag snor den om det går för sig!
Så bara någon dag kvar innan ledigheten1

Hoppas att dagen varit bra!
Nattinatti

cecce sa...

Oj, vad du skriver tidigt!!:-)
Lakrits är mitt favoritgodis och min favoritglass också. Blir mycket av det i sommar!!
Idag är min sista arbetsdag. Hurra!!!

Kramar

Doris sa...

Kul lista, "snor" den ;-).
Kram