onsdag 15 juni 2011

Sångfågel på avslutningsmiddag.

På niornas avslutningsmiddag så ställde föräldrar upp med matlagningen och städningen. Åttorna hjälpte till med serveringen och vissa elever underhöll våra nior. Vår sångfågel underhöll niorna med sång.
Tyvärr missade jag hela föreställningen pga att jag jobbade. Men har man vänner, så har man. Äldsta tjejens kompis filmade, då min älskade sångfågel sjöng.




Den här gången var det, som sagt inte jag , som filmade på "sniskan" :)

Två dagar kvar :)

See You!

40 kommentarer:

Anonym sa...

jag har bara 2 ve ckor kvar efter den här veckan
kram

Diana sa...

Det är verkligen en jätteduktig sångfågel ni har! Idol nästa sen när hon har åldern inne kanske?
God morgon!

Carina Sjölund sa...

Vilka duktiga sångfåglar vi har :)
Dottern sjöng två låtar på avslutningen oxå!
Ha en fin dag!
Kramen på dig♥

Majken sa...

VAD DUKTIG HON ÄR!!!!

Tur du har en kompis som kan filma när du jobbar :-)

Ha en finfin dag!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Men så synd det är när jobbet kommer i vägen för annat viktigt. Fin sång!! Bra med vänner du!!

Kramiz

Stattinskan sa...

Tur att man har en laptop så att man slipper få nackspärr :-D
Jag tycker absolut att det ska bli en anmälan till Idol nästa säsong :-)
Hon är fantastiskt duktig!!!
Kram

Marina sa...

Tur att det finns fler än jag som är hjälplöst otekniska!!

Susanne P sa...

Vilken röstrechusch..reshschus...rechshch,äh...vad hon sjunger fantastiskt BRA!!!!
Kram

jessica sa...

Tackar =) ja de e sol här.. än så länge haha =) får hoppas att det håller i sig tills vi är hemma för vi ska vara i en park =). ha en jätte bra dag, kram.

Miruschka sa...

Att sjunga för okända är nog så pirrigt, men när det gäller några år äldre kompisar måste man nog ha is i magen. Gulliga Sofia är duktig OCH modig:)
Kram♥

Millan sa...

Hon är ju faktiskt jätteduktig!! Så modigt dessutom att sjunga inför så många....gläd dig åt det självförtroendet!

4U2 sa...

Andra gången idag jag försöker hos dig ... första skulle jag lyssna på sången och fastnade. Ja, fick stänga av datorn för den hängde sig. Nu får jag se om det går bra att kommentera
Ha en fin dag :)

Mia systeryster sa...

Vad duktig hon är=D
Förstår att du är e stolt mamma!
Kram

Znogge sa...

Hon är verkligen duktig så jag förstår att du är stolt!

Kram

Anonym sa...

ja hon vet verkligen va ho n vill vilket är jävligt jobbigt ibland när vi inte är överens
kram

Paula sa...

Duktig dotter!
Ha en bra dag! Kramar

♥ Carina ♥ sa...

Vad duktig OCH modig hon är!
Å tur att du hade en "filmar stand in" och att jag har en vändbar dator :)
Kram

Sladdertackan sa...

Duktig tjej och modig.

bokhyllan sa...

Söt dotter du har och med en fin sångröst!
Kram.

Kati sa...

Åh... du kan vara en riktigt stolt och glad mamma... hon sjunger jättefint.

Och nu blåser det inte så förfärlligt heller.

Strax semester för dig!

Kati

Anonym sa...

Jahaja. Jag får fantisera lite. För här på campingen är inte uppkopplingen så himla snabb...

Jo! Det låter lika bra som vanligt!
:-)

Anonym sa...

Jag blir så avundsjuk - sjunger som en kratta. Din tjej borde gå vidare med sång och pröva sina vingar!
På sniskan var det;;)
Kram

Therese Skönhetsblogg sa...

Vilken duktig dotter du har!! :D Kramar

Monika Häägg sa...

Så underbart att alla hjälps åt med avslutningen! Det tycker jag var ett väldigt fint initiativ! Så fint hon sjunger, din dotter!

maria sa...

hon kan gå långt med den rösten :)

må så gott
kram

ansepanse sa...

vilken duktig dotter du har, ledsamt att du inte kunde vara med och se henne uppträda
kramar

Anonym sa...

Å vad duktig hon är !

Kram Kram

Sus sa...

Jaaa...jag blir så rörd och impad av sångfåglar i denna åldern!
De är så äkta och fina....
Visst är du superstolt ;)
Det ska du va!!!
Kraaaam

soffie sa...

otroligt duktig är din dotter.må så gott

Helen sa...

Inte många timmar kvar då...

Så duktig hon är, kan tro att du är stolt!
Men hon kanske skulle ha gått på toa innan...hon korsar benena så fin flera gånger!
Antar att det var lite nerver med och det är väl inte konstigt!

Hälsa att jag tycker att hon var jätteduktig!

Nattikram

Helen sa...

Inte många timmar kvar då...

Så duktig hon är, kan tro att du är stolt!
Men hon kanske skulle ha gått på toa innan...hon korsar benena så fin flera gånger!
Antar att det var lite nerver med och det är väl inte konstigt!

Hälsa att jag tycker att hon var jätteduktig!

Nattikram

Anonym sa...

fick för mig att det var den 16:e idag så jag började undra över var dagens inlägg var. fick kolla almanackan
kram

gunsan sa...

Superduktig tjej du ahr, hpn sjunger jättefint, o är ju hur modig som helst.

Men nu har jag lite lite ont i nacken........;)
kramizzzzz

Nette sa...

Vilken duktig sångfågel! :-)

Otur att filma på sniskan men det är bara att vända på skärmen så går det utmärkt! ;)

Kram

Quila o Ronja sa...

Så typiskt att du jobbade. Men du har ju tillgång till fin sång när du vill ;-) Sångtallang!!!
Kram

Fenixmonas sa...

Himla duktig tjej!
Skulle vara jättekul om du var med på nästa års Sidefest! Välkommen dit! Kramiz!!

marie sa...

Vilken duktig tjej du har!!!
Jaaa, visst är det härligt med semsester, jag håller med!!
Jag njuter av varma dagar i ledighetens tecken.
Kram

marie sa...

Vilken duktig tjej du har!!!
Jaaa, visst är det härligt med semsester, jag håller med!!
Jag njuter av varma dagar i ledighetens tecken.
Kram

marie sa...

Vilken duktig tjej du har!!!
Jaaa, visst är det härligt med semsester, jag håller med!!
Jag njuter av varma dagar i ledighetens tecken.
Kram

marie sa...

Vilken duktig tjej du har!!!
Jaaa, visst är det härligt med semsester, jag håller med!!
Jag njuter av varma dagar i ledighetens tecken.
Kram