söndag 12 juni 2011

Utmärkelse

Jag har fått en kram-utmärkelse av Monica. Hennes motivering varför just jag skulle få den, var: Camilla, för en smittande glädje och påhittighet. KRAM!

Jag niger och tackar!

I utmärkelsen ingår det lite ansvar också. Nämligen:

*Krama om den första person du träffar efter att du läst det här.
*Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut den på bloggen
*Skicka kramen vidare till tre vänner.

Den första jag kramade om var min man, för det var ha värd. Han var nämligen och fiska i går kväll. Japp... så middagen är räddad i kväll med :)

Jag är bra på... (usch det här är svårt )
1. ...att se på dokusåpor på tv:n.
2. ...att sitta framför datorn.
3. ...att sola.
4. ...att vakna tidigt på morgonen.
5. ...att sjunga (mycket hellre än bra.)
6. ...att sköta om pensionärer.
7. ...att svara på alla som kommenterat inne hos mig.
8. ...att vara en bra kompis.(Hoppas jag)
9. ...att hitta på vad Gubben ska göra ;)
10. ...att göra mig av med pengar. Shoppa,alltså :)

Jag vill sända KRAM-utmärkelsen vidare till alla. Men speciellt till:

Min ganska nyfunna "syster" i Skåne, Afrodite.
Min (gamla) syster Susanne.
Och min allra bästa vän, Carina.

Stor KRAM till er och en extra kram till Monica som gav mig denna kram!

See You!

35 kommentarer:

Kati sa...

Väl värd denna award är du...håller med givaren. Det var en rolig award!

Kati

Fenixmonas sa...

Den awarden var du väl värd! Vilket sommarväder ni har...Här är det kallt! Kramiz

Aurora sa...

Kramkalas.

Carina Sjölund sa...

Grattis till awarden!
Ha en fin dag!
Kramen♥

Babs sa...

Vilken fin utmärkelse, den är du värd.
Kramen om!

4U2 sa...

Mycket bra saker att vara bra på! :)

pillan sa...

det var en härlig utmärkelse att få .. Kram på dig mä

bokhyllan sa...

Grattis till uttmärkelsen!!!
Kram.

Diana sa...

Det var en trevlig utmärkelse! Aldrig fel att ge ut lite kramar!

Marina sa...

Kram och grattis!

lena sa...

GRATTIS!!! Vad kul..Kram på dig!!

Viktkamp sa...

Fin utmärkelse, grattis =) Kram

Znogge sa...

Grattis till den välförtjänta awarden!

Kram

Anonym sa...

Du får en kram från Spanien också :-)

ansepanse sa...

GRATTIS
det är väl ungefär så jag har lärt känna dig :)
kramar

Sussi sa...

Grattis till kramutmärkelsen. Du och jag är inte så olika ändå. Vi är bra på ungefär detsamma saker. Förrutom det där med att sköta pensionärer. Eller förresten, jag sommarjobbade faktiskt på ett äldreboende för många år sen. Jag var bra på att sitta i rökrummet (på den tiden rökte jag tyvärr) med Kalle 84 år och snacka skit i alla fall ;)
Visst fick jag göra andra saker med men just det kommer jag ihåg mest!

Kramisar

marie sa...

Grattis till utmärkelsen.
Vad mycket bra saker du är bra på!
Kram till dej

Mita sa...

Grattis goaste du till Awarden,du sprider glädje omkring dig,pensionärerna måste älska dig.
Din bra att göra lista stämmer faktiskt in mycket på mig också,hehe..
Här kommer en kram från mig också!

Anonym sa...

sv: Hahaha! Snacka om att snubbla på mållinjen ;-) Men grattis till andra och sjätteplatsen :-D

Afrodite sa...

ÅH! Min goa, fina syster i Norr! ♥ TACK så himla mycket! Känner mig verkligen hedrad! ♥ Stooooooor kram tillbaka till dig och jag hoppas verkligen att jag SNART kan ge dig den IRL!!! =) (Vi måste ringas och bestämma ett datum snart! Guben och jag satt och fnulade igår och datumet 30 juni dök upp...du kan ju kolla din kalender...) Puss & Kram

Marie-Louise sa...

Vilken trevlig award, den var du väl värd. Kram vännen

Sus sa...

Vilken go passande utmärkelse!
Grattis!
Kraaaam

Semester & Mat sa...

Är ju alltid svårt att komma på bra saker om sig själv, men du lyckades rätt bra såg ja när ja läste igenom listan.
Jag är också bra på att sätta min sambo i arbete och göra av med pengar ;)

Ha en fin kväll!

Mona sa...

Ville bara tacka för din drömtydning. :)
Ha en toppenkväll!!

Anonym sa...

Camilla... du är absolut värd denna fina KRAM-utmärkelse ! Stort grattis till den.

Kram Kram

soffie sa...

grattis goa du till den awarden den är du verkligen värd,kramis

♥ Carina ♥ sa...

Vad varm jag blev i hjärtat.
Tack! min allra bästa vän :)
Kramilikram

Majken sa...

Grattis till utmärkelsen :-)

Du är ju bra på sååå mycket ;-)

Ha en toppenkväll!
Kram

Sladdertackan sa...

Grattis!

Miss Juni sa...

Naw, mycket kramande blev det!

Vilken rolig och lite annorlunda utmärkelse! Och du är värd den!
Det här är min favvisblogg, och jag blir alltid lika glad när jag går in och läser. Du har oftast fått till något tokklurigt!

Kram på dej!

gunsan sa...

Grattis, den utmärkelsen var du verkligen värd;)
kramizzzz

Mia systeryster sa...

Du är helt klart värd den aarden=D Kan bara instämma med motiveringen=D
Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna måndag! Kramiz

Anonym sa...

haha vilken tur din gube har att du är så omtänksam :)
kram

Monika Häägg sa...

Kul att läsa om dig! Du är bra på många saker!