tisdag 10 maj 2011

Vinnaren!!!

Japp...nu är vinnaren dragen.
Inte "dragen" som jag var i lördags, utan vinnaren är dragen på ett annat vis ;)
Hur jag utsåg vinnaren?
Jo...denna gjorde jag så här:

Först skrev jag ner alla namn på små pappersremsor.

Sedan vek jag i hop lapparna och ställde dom på kanten av en Twister snurra.

Snurran fick sig en "snärt"av kontrollanten.

Och den snurrade. Och den snurrade.Och den snurrade.

Till slut stannade den och vinnaren var utsedd.
Vem blev då vinnaren?
Jag öppnade lappen. Och på lappen stod det....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Grattis Lillemor!


Och detta var kontrollanten .

See You!

35 kommentarer:

Stattinskan sa...

Haha - vilken möda du lägger ner - men allt för bloggen ju ;-D
Gomorron Camilla

Herr Nilssons Fru sa...

Du anstränger dig verkligen..fniss.
Grattis till vinnaren!!!
Kramiz Anki

Majken sa...

Grattis till Lillemor!!

Önskar dej Camilla en härlig och solig tisdag!
Kram

bokhyllan sa...

Grattis till vinnaren!

Carina Sjölund sa...

Grattis till Lillemor!
Önskar dig en fin dag vännen!
Kramen♥

Diana sa...

Grattis till Lillemor! Vad vann hon? Höger fot på röd plopp eller? ;)
God morgon!

tella90 sa...

Jag får tacka och bocka för vinsten!
Ja det är nog inte helt fel att träffas i stället för att du ska skicka det med posten när vi nu bor i samma by.
Kramen

Babs sa...

Hihi, det är så spännande med dina dragningar.
Grattis Lillemor.
Kram

Mita sa...

Grattis till henne! Vad kunde man vinna,hihi?
Kramiz!

Susanne P sa...

Jaha....inte vann jag den här gången heller...
Grattis till henne!
Kram

Mona sa...

Tack vare dig så ökade min besöksstatistik igår. ALLA vill se hur du skötte dig i lördags.
IDAG har jag OXÅ en bild på dig med. En oredigerad bild.....:)
Kram

Anonym sa...

Hur vet man att vinnaren inte är dragen också? Typ dubbeldragen??? :-D
Grattis Lillemor!

♥ Carina ♥ sa...

Vad fiffigt!! Om jag har nån fler tävling då tror jag att jag lånar din snurra :)
Ha en fin dag vännen!

4U2 sa...

Säger som Carina ovan! :)

Anonym sa...

Hej!
Kul dragning - hamnade här genom Kloppans blogg! Ha en fin dag......

Anonym sa...

grattis till henne. ska bli spännande att få se priset. där har du skapat en riktig cliff..
kram

jessica sa...

Vad festlig du är hehe =) får gärna komma till våra barnkalas hahaha =).
Hoppas du får en super bra dag. =)

Kati sa...

Grattis till Lillemor!

Ja, så här från Visby, Gotland från Keno säger vi bara... allt har gått rätt till!

Kati

Jane sa...

Grattis Lillemor...
Och kramar i massor till dig vännen. / Jane

ansepanse sa...

GRATTIS till vinnaren
kramar

Diana sa...

Sv: Efter att ha duschat en vt på sommaren så är man lika våt själv... fast av svett. :)

Miruschka sa...

Grattis till Lillemor förstås!
Jag får skylla mig själv som sköt upp gång på gång att vara med i tävlingen, sen var det för sent. Men å andra sidan har det varit fullt upp här nere, jag får skylla på det;)
Kram♥

Miss Juni sa...

Kontroll-tanten... ;o)

Grattis Lillemor!!

Afrodite sa...

Ok då...inte Afrodite denna gången heller...=/
Men - GRATTIS till Lillemor! =)
Vad vann hon?
Kram på dig vännen/sis!

tella90 sa...

Hej Camilla!
Ja jag vet vem du är och jag vet var du bor.
Själv bor jag på andra sidan varvsbron men bodde större delen av min uppväxt snett nedanför dig det gula huset på Vibersvägen 14.
Jag kan komma förbi nån dag när du är ledig eftersom jag jobbar i nattpatrullen så är jag ledig ganska mycket.
Kram

Sus sa...

Vinnaren grattas!
En så farligt söt tös du har!
Henne får du snart låsa in ;)
Kraaam

soffie sa...

wow va du pysslar iordning då det tävlas hos dej impad blir jag;)
å grattis LIllemor till vinsten,
kram

gunsan sa...

Grattis till Lillemor;)

Vad fiffigt av dig att ha en snurra;))
kramizzzz

Mia systeryster sa...

Nähäpp, så vann jag inte den här gången heller:(
MEN grattis till Lillemor=D
Kram

Semester & Mat sa...

JA då tar vi och säger Grattis till Lillemor!
Vilken rolig fest du verkar ha varit på. Jag brukar tänka som så när jag kan känna mig lite smårisig dagen efter, att huvudsaken är att man har kul, vore juhemsk tråkigt annars.

Ha en fin dag!

Afrodite sa...

Tittar in och kollar igen, men nej, jag hade inte vunnit nu heller...=/
Kram på dig och ha en bra dag! =)

marie sa...

Och jag vann inte, eftersom jag glömt tävla.....
kram

Sussi sa...

Näääää, jag tror nog min lapp blåste iväg av luftdraget eller nåt. Annars hade ju givetvis jag vunnit! Vart lämnnar man protesten!?? ;)

Grattis Lillemor :)

Kramisar

diana sa...

Allt gick väldigt korrekt till. Kul ;)

Anonym sa...

när ska du informera om priset?
kram