fredag 13 maj 2011

Rätt håll.

Ja...både med bloggen och med bilden.
Som ni kanske har märkt så har vi haft enorma lite problem med blogspot.
Så stora att att det sista inlägget bara försvann.
Hmm...det kommer att bli dyrt för blogspot.
Jag menar...tänk er alla som kommer att begära att få pengar, för all sveda och värk,menar jag.
Jag är en av dom.
Ajajaj,vad det sved utan blogg. Men rent och fint blev det i huset och när tjejerna kom hem från skolan, möttes dom av en doft... av bullbak.
Men det vill jag inte göra om. Nä..jag vill blogga ;)
Och att mitt inlägg försvann,tycker jag var orättvist.
Jag vill visa hela Sverige, sanningen om Monas inlägg ;)
Så därför visa jag er sanningen,en gång till ;) 
Här är inlägget som försvann:

Vad var det jag sa?
Mona hade "mixrat" med bilderna. Men det förstod ni kanske ;)
Självklart låg jag inte under bordet som hon sa och visad.


Om man vänder bilden... åt rätt håll,vill säga...ja...då ser man klart och tydligt att jag står upp och tittar upp på mina vänner.

Visst ser ni det?
Ja..det ser väl alla ;)

 See You!

60 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Klart vi ser det. Inte skulle du väl lägga dig under bordet inte? och missa allt det roliga :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Anonym sa...

Nja, jag vet faktiskt inte vad jag ser ;-) Mer än att ni ser ut att ha haft det trevligt!

Stattinskan sa...

Hon är lurig den där Mona ;-) Såklart har hon vänt bilden fel ... hrm
Gomorron

Anonym sa...

Och dörren är där till höger, va... Nej. Hur gärna jag än vill hjälpa till så går det inte.
Klart du är under bordet!
:-D

Krönikören sa...

Självklart. Och en tjej står rätt ut åt sidan och sitter fast med huvudet i något. Helt normalt. ;)

♥ Sanna ♥ sa...

Självklart ser jag det...alltid stående ;)
KRAM

Mona sa...

Hahaha, krönikörens kommentar=rolig hahaha.
Ja du, försöka kan du ju.....hahaha

Herr Nilssons Fru sa...

Haha..ja jösses...visst ser man att "du inte ligger under bordet" så fräckt att bara antyda de...fniss.

Kramiz Anki

Mita sa...

Under bordet är ni,inget snack om saken,hihi..men där verkar ni ha skitkul,kanske roligare där än på bordet,hmm...
Kramiz!

ansepanse sa...

nej, jag förstår inte riktigt hur du menar :D :D
kramr

Sus sa...

Tjaaa...
Näee! Du ligger under bordet!
Försök inte :-)
Kraaaam

Anonym sa...

sv: Konstiga semesterregler... Men så länge det gynnar dig så är det ju bra :-)
Vi hade skumma regler på Skansen också. Där var vi tvugna att ta en semesterdag på lördagen också (fast vi hade lite fler semesterdagar). Men inte sista lördagen i semesterperioden, den bjöd dom på OM semestern slutade på en söndag. Inte annars :-D

Diana sa...

Haha! Camilla var fuuuuuull och hamnade under bordet, försök inte snacka bort det! ;)

Miruschka sa...

Rätt ska vara rätt;)
Kram♥

Monika Häägg sa...

Så klart inte under bordet! Men jag bara undrar vad det är för en kant som ni har ovanför eller på andra fotot; vid sidan om?:)
Kram!

Anonym sa...

Ja självklart står du upp... det ser ju alla ;)

Kram Kram

Sussi sa...

hahaha yeah right!! Bortförklaringarna bara haglar! ;)
Dessutom ser jag att du är allra längst ner under bordet med! ;)

Kramisar

Marran sa...

hehe rätt ska vara rätt :)

Ingrid sa...

Och dina väninnor hänger rakt ut från väggen?!
Något märkligt har ni då för er..;)

Camillasrum sa...

Hm, lurigt det där med bilder ;-) Kul tror jag du hade iaf! Kram

Malin sa...

Klart vi ser! Du, du är underbar, vet du det??
Kram

Petra sa...

Haha,sure!

cecce sa...

Ärligt talat får jag inte riktigt ihop det:-)

Kramar!

tella90 sa...

Hejsan!
Kan jag komma förbi i morgon eftermiddag och hämta vinsten...jag är ju sååå nyfiken.
Kramen

Helene sa...

Jo det är klart vi ser det = ))
Ha en fin helg !!
Kram Helene.

Mia systeryster sa...

Äntligen funkar det!!Ha en skön fredagkväll!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jäkla strul med bloggen!! Irriterande det är vad det är!
Är det fredagen den 13:e eller??
Det regnar, jag har blivit ett år äldre än dig idag, bloggen jäklas! Suck vad jobbigt!!
Kram ändå da.... ;)

Diana sa...

Men den bilden har jag sett och kommenterat, är det inlägget borta?
Jag tror inte hon har mixtrat med bilden, klart du hamnade under bordet! Hehe!

Majken sa...

Ja jäklar vilket strul...
FREDAGEN den 13e ;-)

Tur att vi är tbx igen.. vi lever :-D

ha en fin fredag!
Kram

soffie sa...

verkar helskumt ena dagen va det blogg.se å nästa blogspot.com knepigt...
haha den där bilden är ju med skum,hur f***n ska man titta;)
kram

Susanne P sa...

JAAAAAA!
NU FUNKAR DET IGEN!!!!
Fan vilka dagar......
Kram

Carina Sjölund sa...

Hurraaaaa nu kan vi blogga igen :)
Kramen på dig♥

Anonym sa...

Ok, jag tror dig väl denna gången då. Det ÄR en dörr där till höger på den rättvända bilden...
:-)

Som gammal programmerare är jag övertygad om att nån gjorde en riktig tavla. Dom stängde ut bloggare och kommentarer och försökte rädda situationen, men blev till slut blev dom tvungna att läsa in en gammal backup. Därav dom försvunna inläggen och kommentarerna.

Men du - liksom din syster - såg ju till att det blev andra bullar av!

:-)

Mita sa...

Du hade det inlägget inne igår,sen kanske det försvann,jag sa att nog ligger ni under bordet,men jäkligt roligt det har ni,hehe....
Mixtrat med bilden??phaa...
Skönt att det funkar och kommentera här igen,
Kramiz på dej!

Viktkamp sa...

Haha rolig bild :D

gunsan sa...

Ja ni ser verkligen ut att ha skoj;))

Fredagen den 13.....hmhm då brukar ju allting gå bra, eller.....har jag missat nåt.......

Tur att bloggeriet börjar funka igen, här har jag i varje fall fått öva lite grann på ord som jag vanligtvis inte använder;))
kramizzzzz

Anonym sa...

Det var precis lika frustrerande att inte kunna komma in och kommentera på alla bloggar som ligger på blogspot.com..... Kram

Anonym sa...

haha knäppgök. du kanske borde bli paparaxxifotograf :)
kram

Fenixmonas sa...

Jajamän, det är klart vi ser det! Hihihi...många fick säkert bloggabstnens igår...Kramiz

bokhyllan sa...

Hahaha... visst ser man det!

Kati sa...

Självklart ser man det...hmm.. om man vill!?! Jag blev lite snopen igår när allt låg nere... har inte hunnit med cybervärlden denna vecka.

Igår hade jag tänkt att läsa ikapp mig och kommentera samt skriva min på min egen blogg... men icke sa nicke.

Kati

Stattinskan sa...

Ett tag trodde jag att jag hade hamnat hos Metro igen ... fast såååå länge tog inte Metro på sig för att uppdatera :-/
Gomorron Camilla :-)

Miss Juni sa...

Fast det inlägget försvann inte, för jag läste det i...torsdags kanske?? Däremot kunde jag inte kommentera något.

Skönt att livet återvänt!

Kram på dej!

Babs sa...

Ja här gick det inte att kommentera igår alls.
Försök inte lura mig för jag ser helt klart att du ligger under bordet.
Kram

Anonym sa...

jag väntar med spänning då
kram

Sussi sa...

Din familj kan inte ha känt igen dig?? Man blir konstig när man inte har tillgång till bloggen. Vad ska man göra med all tid då? Städa och sånt kan väl någon annan göra? För jag trivs bäst nedsjunken i mitt favishörn med datorn i knät ;)
Hoppas nu bara den där annan kommer i eftermiddag till mig och viftar med sitt trollspö, för i kväll kommer det gäster! :)

Kramisar

Carina Sjölund sa...

Men hallå!!!! Sover du fortfarande, eller?????
Kramen♥

Sus sa...

Vad är det som händer i vår bloggvärld...världskrig både här och där :(
Men nu tycks alla va på banan igen, skönt!
Kraaaam

Marie-Louise sa...

hahaha eran fest verkar ha vart mycket skoj :)
Jag tror det är problem på varenda bloggportal just nu :( hoppas att de ordnar upp sig snarast.
Trevlig helg. Kram

Camillasrum sa...

Jag har oxå märkt av problemen igår, för mig försvann kommentarer :/ Ha en fortsatt härlig helg! Kram

tella90 sa...

Tack för den fina vinsten jag har lagt upp en bild på bloggen nu när den äntligen fungerar.
Kram

Stattinskan sa...

... men nu funkar det i allfall ;-) Fick en så underbar kommentar från "systra din" :-) Hon skrev att hon hoppades på att jag skulle få en fin helg... så som jag "ävlades". Gud så underbart att få lite hemspråksundervisning så här via bloggvärlden ;-D

Diana sa...

Sv: Grattis till förstaplatsen!
Klart det blir Eurovision ikväll! Jag gillar inte låten, jag gillar inte Saade men ändå hejjer jag skiten ur mig ikväll! :) (Kattarp ligger väldigt nära HGB, bara ett par km ifrån, lite patriot är man ju)

Anonym sa...

Javisst var det irriterande när det inte fungerade som det skulle med bloggningen igår.

Helt plötsligt står man där och inte vet vad man ska göra liksom... Ja i och för sig så finns det hur mycket som helt som man borde göra.

Jo... vi har faktiskt strålande solsken här i dag... härligt bikini väder dessutom. Och nu så här under sena eftermiddage är det så otroligt mysigt med solsken... ja även under kvällarna också för den delen.

Nu får du ha en jätte mysig lördagkväll. själv ska jag sätta mig och titta på ESC lite senare och hejja på Sverige såklart.

Kram på dig Camilla !

Kram Kram

ansepanse sa...

hahaha - jag tror nog ändå mer på Mona än på dig
kramar

Sladdertackan sa...

Hm, jag blir visst alldeles vindtirig ...

Jag fick tillbaka mitt inlägg, men kommentarerna var borta. Jag tyckte det var rätt skönt utan blogg en dag.

Petra sa...

Blev galen själv men nu måste det funka ett bra tag!

Jane sa...

Haha...
Jaa!!! Vem ska man tro på.
Kramar i massor / Jane

Therese Skönhetsblogg sa...

Haha, ja självklart. Dom har ju bara satt sig lite snett :)

Mina inlägg kom tillbaks! Dock utan kommentarer ;( Kram

Anonym sa...

kan knappt bärga mig tills imorgon. kan nästan tro att jag vunnit
kram