måndag 16 maj 2011

Otrohet.

Var sätter man gränsen till otrohet?
Är det när man tänker på någon annan?
Är det då man smeker någon annan?
Är det när man pussar någon annan?
Är det när man kysser någon annan?
Är det när man spenderar mer tid med "den", än sin fru/man/sambo?
Jaha...är det ,så är min man otrogen.
"Hon" är mörk,yngre,smalare och lättare än mig.

Ajajajaj...jag har blivit "brädad" av en" Samsung galaxy S2" ;(

Gubbens nya mobil!

Fast å andra sidan så har jag varit otrogen i två och ett halvt år...med datorn/bloggen ;)
Same,same but different ,liksom;)

See You!

35 kommentarer:

Afrodite sa...

Ajdå! En sån köpte min man igår...Då vet man vad som väntar alltså. Men, som du säger, jag är ju själv otrogen hela tiden med Afrodite's...=)
Kram på dig och ha en bra måndag!

Diana sa...

Haha! Det är inte lätt att slåss mot teknikgrejer... Förhoppningsvis lägger sig nyhetens behag snart!

Babs sa...

Hihi, det jämnar ut sig alltså, alla har vi våra laster.
Kram

Afrodite sa...

Sv: Hihi...ja, vi är verkligen tvillingar! =)Tvillingsjälar! ♥ Kram, fina sis!

Mona sa...

Jo, jag har hört talas om den där telefonen. Min karl är sugen på att skaffa en oxå....fast ska man bli brädad av en telefon....? Då tror jag inte att han får köpa den....hihihi
Kram

Ingrid sa...

Kunde ju varit värre... ;)

Maud sa...

*Fniss* Du är rolig!!

4U2 sa...

Man skulle kunna bli svartsjuk men du var tydligen otrogen först så då får du stå ditt "kast"! ;) ;)

Anonym sa...

Är det inte större svek än så ;-)

bokhyllan sa...

Hihihi... du är kul!
Kram till dig.

♥ Sanna ♥ sa...

Helt underbar och man har ju ett konstigt litet förhållande till datorn/bloggen lite skrämmande egentligen ;)
KRAMISAR

Anonym sa...

Som det kan gå... Själv är jag också otrogen, enligt din definition ;-)

jessica sa...

*asg* hahaha =) fan vad rolig du är, får en att le när man har det lite svårt, tack för det!
Hoppas han inte glömmer dig allt för mycket =).
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Jaha ja, man ska inte kasta sten när man sitter i glashus...nu får du allt acceptera detta när du själv burit dig åt mot mannen i flera år..fy på sig...

Kramiz o go månadag

Camillasrum sa...

Denna teknik...;-) Min har också köpt en ny mobil så det ett himla pillande med den!! Hoppas du får en bra måndag i alla fall! Kram

Sus sa...

Otrogna är vi allihopa, allihopa, allihopa...Du me och jag me....
:-D
Kraaam

Mita sa...

Ja herregud,otrohet hit och dit. I dagsläget bara att acceptera,hihi...jag får dela min gubbe med fotbollskanalen och alla dessa travlopp som går,en riktig sportfantast är han.Men jag sitter ju mycket med datorn tycker han,phhaaa....jag har väl annat att göra också,hmm...
Kramiz!

Miruschka sa...

Som tur är så är J inte intresserad av mobiler, de är endast till för att ringas med anser han;)
Men då är det ju det här med Djurgården...
Kram♥

Anonym sa...

Det verkar som vi är otrogna allihop - men det är en form av otrohet jag kan leva med! ;) Kram

Krönikören sa...

Jo, så sant så. Jag har varit otrogen i flera år. Häpp!

Therese Skönhetsblogg sa...

Ja, jag kan bara säga detsamma.. Dock är jag nog mer otrogen med bloggen och han med träning :P Haha.

Kati sa...

Ja, det är ju touchskärm...

Kati

Jane sa...

Haha !!! Jag tänkte vad i hela världen skriver hon. Haha Du är för härlig.
Då är jag oxå otrogen...
Kramar i massor / Jane

Susanne P sa...

Åh, är det en "touch screem"? Tänk vad han ska bli fingerfärdig... ;D
Kraaaam!

Sussi sa...

Hmm.. Får nog se till att sambon inte får tag i en sån då ;)
Här hemma är det jag som står för otroheten. Datorn är sällan avstängd och borta ifrån knät ;)

Kramisar

diana sa...

Vilken subba ;(

soffie sa...

haha blev orolig där en sväng,tänk va mycket elektronik det finns som man fastnar för:)
kram

maria sa...

min e oxå otrogen med en massa elektronik ;)
men det ger mig gott samvete att vänsterprassla med min blogg :)

kramar fina du <3

Miss Juni sa...

Ajdå! Är det så, då är min blivande otrogen med allt som har med teknik att göra...

Majken sa...

jA DÅ ÄR JAG OXÅ OTROGEN MED BLOGGEN MEN MIN MAKE UPPMUNTRAR DETTA *LER* HAN OCH SONEN KÖPTE JU HERR asus TILL MEj EN MINI PC... Å inte tillbringar jag mindre tid på bloggen och så efter jag fått den... ;-)

Ha en finfin kväll!
Kram

cecce sa...

Ha ha...jag då får du nog bjuda på det lilla snedsteget!!


Kramar

Doris sa...

Maken påstår att jag är otrogen med datorn ;-)
Kram

Fenixmonas sa...

Aha...ingen risk för min gubbe då...han har full shå att bara kunna ringa på mobilen...Datorn får jag ha helt för mig själv! Kramiz

Fnulan sa...

Man är otrogen om man väljer ngn annan framför den man ska välja.. om det är telefon eller vad det är!

gunsan sa...

Hmhm, jag som vill att guben ska köpa ny mobil.........kanske jag ska tänka om, men så var det ju det här med bloggandet förstås;))
kramizzzzz