söndag 15 maj 2011

Snopet.

Mycket snopet!
I dubbel bemärkelse.
Först...snopet att det gick så bra för Erik Saade. Givetvis var det kul men vi har ju inte varit bortskämda med att ligga på topp, dom senaste åren,vill säga.
Så... bra jobbat Erik!


Något annat som är snopet är att vinnaren, som vann min tävling, bodde...eller rättare sagt bor i Husum.
Japp...där jag bor.
Så vi bestämde att hon skulle komma förbi mig och hämta sitt pris.
Jag visste inte vem hon var, men hon visste vem jag var.
Hmmm....hur var det där?
Alla känner apan ;)
Så i fredags kom hon och hämtade sitt pris.
Vad hon vann?
Jo...hon vann detta hjärta.

 See You!

39 kommentarer:

Diana sa...

Fint hjärta hon vann!
Schlagern var en riktig rysare, skoj skoj!

Babs sa...

Ett sånt fint hjärta och så kul att du fick träffa henne.
Kram

Fenixmonas sa...

Så jättekul att hon bodde så nära så ni fick träffas också! Käckt! kramiz

♥ Carina ♥ sa...

Tittar in en snabbis och säger godnatt!
Vi ses senare idag :)
Kram

Petra sa...

Fint hjärta och grattis till hennes vinst.
Kram

Anonym sa...

Grattis till vinnaren av det fina hjärtat, och grattis till Erik för den hedrande tredjeplatsen :-)
Gomorron!

Majken sa...

Vilket fint hjärta :-)

Visst var det kul att det gick så bra för "oss" igår.. hejje Saade :-)

ha en skön söndag!
Kram

Diana sa...

Sv: Haha! Jag är världens sämsta spelare, mest för att jag inte bryr mig ett dugg och kan mycket väl lägga mig så att någon annan får vinna (men detta hände inte igår, vi fick ärligt stryk). :)

Therese Skönhetsblogg sa...

Jaa, jag trodde jag skulle svimma av nervositet. Så då kan man ju undra hur Eric själv kände sig... Men en trea är inte fy skam där! :)

Vilken fint pris hon vann och vad roligt, du kan ju nästan kalla dig för lokalkändis nu ;)

Quila o Ronja sa...

Vilket fint hjärta hon vann ;-) Klart alla känner apan, apan känner ingen, haha
Sv. Tackar!
Kram

Anonym sa...

Jag blev väldigt förvånad över Saades placering. Men visst, framträdandet var proffsigt...

Carina Sjölund sa...

Roligt att det gick så bra för Sverige :)
Men jag tycker ända att Danny skulle vunnit!
Ha en fin dag!
Kramen på dig♥

Sussi sa...

Vilket fint hjärta! Grattis till husumvinnaren :)
Det där talesättet stämmer bra in på mig med. Fast det kan bero på att jag har så dåligt minne ibland ;)

Så du trodde inte på Eric du. Jag trodde inom dom 10 bästa men trea hade jag bara drömt om. Mer 7-10 var jag inställd på. Kul :)

Kramisar

Anonym sa...

vad roligt. bägge grejerna alltså
kram

Bara Jag sa...

världen är bra liten - och som det verkar är Husum världens navel :-)

Kram!

ansepanse sa...

vad kul :) att det blev en som bor på samma ställe som du gör
visst var det spännande med Saade men jag höll inte på honom direkt
kramar

Semester & Mat sa...

JO men visst är det lite så när man bloggar. Jag försöker vara rätt anonym, inte nämna namn och orter så pass mycket, men nu har det slagit runt när jag lade ut bilden på mig och pytonormen. Vara lite crazy ibland ;)

Ha en fin söndag!

Afrodite sa...

Så fint! =) Och ja, ibland är världen liten! Men inte tillräckligt liten för att jag bara ska ta en "sväng in om" Husum bara sådär, tyvärr. Nej, det är ett besök som kräver lite planering. Och planering PÅGÅR, var så säker! =)
Tack för ett trevligt samtal igår kväll! Gillar våra samtal jättemycket. Känns ju som om vi känt varandra hur länge som helst. Därför känns det extra tråkigt med det förbaskade avståndet! Men, men hinder är till för att överbryggas, eller vad säger man? Och detta hinder SKA övervinnas! =)
Kram och ha en go' söndag! ♥

lena sa...

haha..Ibland är världen bra liten..

Kati sa...

Ja, världen är liten... men nu finns ju möjlighet att ni kan bli mer än cybervänner..... det kan ju vara kul om det "klaffar".

Kati

Fnulan sa...

Hahahha du är en lokal kändis =)

Miruschka sa...

Mäh, kommentaren bara försvann!
Gör ett nytt försök: kul med nya vänner:)
Kram♥

Sus sa...

Världen är liten, ibland.
Men det är stort att kunna FÅNGA DAGEN!
Ett hjättefint hjärta :)
Lycklig vinnare - Grattis!
Kraaam

Miss Juni sa...

Hahaha...alla känner apan...jaja, det var DU som sa det! ;o)
Kram på dej!

Anonym sa...

Vilket sammanträffande - man vet ju aldrig vad som finns runt hörnet!
Kul att Sverige tog BÅDE GULD och BRONS i melodifestivalen! Sweden rules....Kram

maria sa...

Vilket fint hjärta hon vann ;)
och vad festligt att hon bodde i Husum...

Ha en go kväll goa du <3
Kramar

Monika Häägg sa...

Ibland är vi närmare varandra än vi tror. Fast jag vet att du är väldigt långt ifrån mig så jag hade inte kunnat slinka förbi och hämta hjärtat!
Kram!

Mita sa...

Visst var det spännande igår,och jag som satt och nickade till i soffan blev klarvaken,hehe...
Grattis till vinnaren och det fina hjärtat.Tänk att hon visste vem du var. Men det gör nog många,hmmm...kul att träffas.
Kram vännen!

Diana sa...

Sv: Va, kan man komma undan andra saker genom att skylla på huvudvärk?! :)

Va nr 2, en norrlänning som inte gillar hockey?! :)

soffie sa...

Grattis till henne så vackert hjärta hon vann,
Hoppas du haft en mysig söndag,
kram

Susanne P sa...

Va?
Har det hänt saker ute i världen?
Jag har varit upptaget av annat, mycket viktigare saker! ;D
Grattis till henne!
Kram!

jenniferf sa...

Ja, det där funderar jag också på. Jag försöker ju till om med vara lite anonym, men vem vet om man misslyckas helt?

Jane sa...

Vad kul att ni bodde på samma ställe...
Och vilken fint hjärta hon vann.
Fast lite läskigt att hon visste vem du var och att du inte visste vem hon är. Haha
Kramar i massor / Jane

Nette sa...

Haha, det brukar vara så att alla känner apan... Men som jag brukar säga, hellre ökänd än okänd! ;)

Hoppas allt är bra med dig, jag har tyvärr försummat läsningen (och kommenterandet) av bloggar på grund av tidsbrist men nu kikar jag in i alla fall!

Kram

Doris sa...

Eurovison var väldigt spännande först men såå ...
Hade viljat att Eric hade vunnit ...
Men man får inte allt som man vill ...
Sköt om dig !
Kram

Margit sa...

Det var vär kul att det var en HUSUMBO...som vann.och du fick en NY bekant också!!!
Kram!!!

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna måndag! Här är det höstväder, knappt 6 grader och idag dimma! Kramiz

Herr Nilssons Fru sa...

Morning...jo men så är det. Alla känner apan!! haha. Man vet aldrig redigt vilka som följer ens blogg och hur nära man har dem, så ja men de var väl lite småkul att hon fanns inpå.
Fiiiint hjärta..för att inte säga helt underbart. Såg du blivit moster...undrar så till hur många ..*ler*
Kramiz Anki

gunsan sa...

Grattis till vinnaren, festligt att det var en Husumbo;))

kramizzzz