söndag 8 maj 2011

Dagen efter....

 ...är det inte tjohooo längre.

Här är SMHI-"Svenska Morgon Humörs Institutet"med utsikterna till söndagskväll.


Nordkalotten och Nacken: lätt migrän,vridande till styv sendrag.

Pannan, Östra tinningen och Näsrots området: Mörka moln,blixtar för ögonen ,38-40 grader.

Söder arm: Stickande känslor,övergående till krypningar.

I Hålorna :skurar.

Mellersta Bålen,Hjärtslagsområdet och Njurtrakterna: Ett väderområde med cykloncentrum i Maggropen,drar vidare upp genom Strupe.

I söder lokal åska. Måttligt kul.

Midjan: Tidvis knip,mot eftermiddagen lättande.
Observationer klockan 17.00.

Gommen:Som Grönmögelost,beläggning i Bankar.

Bronkarna: Hosthosthosthost,nästan kymigt.

Pulsen: Tre nedslag per sekund,kusligt.

Fossingen: Ostadigt.

Till sist vill vi påminna om att brandfaran är stor i Svalj och Mjälte.

Men jag hade roligt, i går :)
Vad jag gjorde igår, berättar jag om i morgon. Inte idag... för idag är det mindre roligt :o

See You!

36 kommentarer:

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

betongkeps....

Susanne P sa...

Hahahahah! HUR MÅS DET IDAG???? OJ, TYCKER DU ATT JAG TALAR HÖGT? flå´t da...
Krya på dej!
Kram

Miss Juni sa...

*ler stort*

♥ Carina ♥ sa...

Jasså det är dagen efter kvällen före.
Vad dumt att det ska straffa sig att ha skoj ;)
*kramar om*

Afrodite sa...

Hehehe...så att det är till att ha SKALLABANK idag? Bakus smällus på latin...Det är smällar man får ta ibland när man har roligt. =) Ok då, då smyger jag väl ut igen och hoppas att du snart kryar på dig!
*Kramar om*

Viktkamp sa...

Du skriver så himla roligt =) Kramar

Anonym sa...

Aj aj, men vissa smällar får man ta ;-)

Kram!

Anonym sa...

Hahaha! Ursäkta att jag skrattar, men jag kunde nästan ana det efter nattens fylleinlägg :-D

Mita sa...

Hi,hi...då hade du i alla fall kul igår,dagen efter, det tillhör,
Kramenpå dej och vila ut idag,

Anonym sa...

haha krya på dig
kram

Anonym sa...

nu ska jag äntligen lägga ut din award. såg att jag missuppfattat den lite men men..
kram

Stattinskan sa...

Haha - men det SKA kännas när man har varit ute :-)

Yohannah sa...

Jag har ny blogg:
http://www.yohannahsletters.blogspot.com

Mona sa...

Jag tänkte bli nykterist nu....Hahahaha

Marie-Louise sa...

ajajaj fast säkert lite värt det om kvällen igår var lyckad :) Kram

4U2 sa...

Men du, nu tycker jag riktigt synd om dig, ju. Skickar lite friska vindar som kan lätta och förbättra och eventuellt dra ner graderna men bara några, till mer acceptabel nivå! Kram på dig! :)

Herr Nilssons Fru sa...

Oj oj...ingen bra dag idag...men desstå godare att gården blev de då...
Imorgon kommer en ny dag..en berättardag.
Håll huvudet still!!
Kramiz Anki

Diana sa...

Haha! Härligt att du är bakis. Då blir det pizza och gamla chips till middag idag. Tänk bara på att dricka mycket.

Camillasrum sa...

Det låter som om du haft en riktig fest igår :-) Hoppas du kryar på dig snart! Kram

Ingrid sa...

En RIKTIG FEST alltså!!!!!

Carina Sjölund sa...

Jag trodde du skulle sova lika länge som jag i dag?
Hoppas du hade kul på festen i går :)
Kramen på dig♥

ansepanse sa...

krya på dig nu :)
kramar

Monika Häägg sa...

Det verkar att ha varit en väldans fest!

Anonym sa...

sv: Kul att du antar utmaningen :-)

Anonym sa...

ÅH... vad du är rolig...smile.. och flin.... hoppas det lättar.

PS. Filmen ligger redan på youtube... du hade roligt ser jag.

Kati

soffie sa...

hahaha du är för gooo och rolig hoppas du fick en bra dag trots allt det där:)

Sus sa...

Hmmm...
Smakar det så kostar det :-D
Kan det va så??
I morgon är en annan dag.
Kraaaam

Quila o Ronja sa...

Aj aj aj.....hihi! En viss skillnad tycker jag mig "se/höra/läsa", om man jämför med nattens tjoohooo-inlägg :-) Tänk vad det svänger fort ;-)
Hoppas du mår bättre i .....jaa, allt, i morgon!
Kram

gunsan sa...

Woops, tar av mig skorna o tassar fram, hoppas att du mår bättre nu, det har ju ändå gått några timmar på dagen efter.......;))

Kramizzzzz

Fenixmonas sa...

Inte alltid kul dagen efter...men det går över som tur är! Kramiz

Susann sa...

Hugaligen, usch för att må så .
Men huvudsaken var att det var kul dagen innan :)
Ha en fin dag .
kram i massor

Stattinskan sa...

Är det fortfarande blyhjälm och sämre väderleksrapport hos dig ;-D
GOMORRON Camilla!!!!

Susanne P sa...

Tävlingen? Hur gick det i tävlingen??!! TÄVLINGEN!!!!! VEM vann? Har du dragit en vinnare än? ;)
Kram & god morgon!

Babs sa...

Hahaha men det kanske var värt det!
Kram

Helene sa...

Men...du måste berätta ALLT nu = ))
Okej då...ta det lugnt idag och ha en skön dag !!
Kram Helene.

Anonym sa...

Hi hi... stackare som inte mådde något vidare... men det var så roligt skrivet vännen !

Kram Kram