fredag 22 juni 2012

Trallllallallalla...Midsommarafton

Idag är det inte en vanlig fredag. Nä, det är ju midsommarafton också. 
Bild lånat från google.
Fast det tror jag ni redan visste ;)
Hur tänker ni fira den?
Om jag hade fått vara ledig hade jag firat den på min trall. 
Som ni vet älskar jag före och efterbilder. Så här kommer det.
  Då...
...och nu.
  
Japp, trallen är färdig nu. Nja...nästan i alla fall. Nya möbler ska ju dit så småningom.
Men som sagt...inget firande/invigning på trallen ikväll. För i kväll ska jag jobba.
Vad är en solig kväll på däcket bal på slottet ;)
Sköt er snyggt i kväll. Tänk på att det kommer en morgondag också ;)

See You 

23 kommentarer:

Lollo sa...

Ha en fin & trevlig midsommar, trots jobb.
Fint altandäcket blev, skönt att sitta på till sommarochsolsemester...
/kram

Aurora sa...

Vilket lyft din altan fick. Jättefin. Ha en bra midsommar trots jobb. Kram

Diana sa...

Det blev verkligen jättefint! Hoppas du får en fin dag trots arbete... Kram

Joanna Björkqvist sa...

Jag kan ta en snaps för dig med, så kan du jobba! Vilken sort vill du har? jag tror att du skulle Aivy med smak av päron, jordgubb och mint - den är ljuvlig!

Stor midsommarkram och tack för dina jättefina ord om min roman Nära dig! Otroligt att jag inte läste inlägget på hela dagen igår - men det var så hektisk att jag själv fick ut mitt blogginlägg 23.59 ... ;)

Paula´z Diarie sa...

Här blir det en sväng till vännernas stuga....annars lugnt :)

Ha en fin midsommar trots jobb!

Kram

Jeanette sa...

Blev ju kanonbra!
Du kanske kan njuta på altanen i morgon i stället, och vara lite piggare än oss andra som antagligen drabbas av den där baksmällan...
Midsommarkram till dig

LillaTuss sa...

Tjoho... nu är jag här igen :)
Klart du skulle vilja fira på den trallen. Snyggt det blev. Jag ska åka en kort tripp ut på landet och fira med nyfunnen vän. En härlig dam på 67 år och alla hennes släktingar. Kan bli spännande :)

Marina sa...

Ser kanonfint ut! Ha en bra midsommar trots arbete - du kan ju ta igen det en annan dag, det finns sill och nubbe då med :)

Afrodite sa...

Jisses! Det är färdigt!!! :D Vad snabbt det gick! Och vad fint det blev! :D Fattar att du är lyrisk. Vet ju hur lycklig jag själv var när mitt äntligen stod klart! =)

Midsommar idag ja. Solen har strålat vackert i fyra dagar. När jag har jobbat...=( Idag, när jag är ledig och det tillika är midsommar - moln, blåst och snart regn. BLÄ!!!

Mannen och jag hade egentligen tänkt fira själv. Hemma. Lugnt och stilla och med god mat.
Men så kom det en liten inbjudan från Mannens barndomsvän...Så jag ska fira midsommar hos honom och Miss Juni. =)

Tre veckor kvar ja!!! :D Så roligt och så stressande! Jag har inte gjort nåt av alla de måsten som finns på min lista innan ni skulle komma. Men det går väl bra ändå...=)

Önskar dig och din fina familj en GLAD MIDSOMMAR (även om du ska jobba...)

Kram goa du! ♥

Roffe sa...

Vad fint det blev.kram

Pillans sa...

skit snyggt blev det , ha en toppen dag

Susanne P sa...

Det blev superfint!
Men ska ni inte ha något räcke? Bara så där?
(ja, du förstår väl att jag aldrig är riktigt nöjd...) ;)
Kram

Ama de casa sa...

Oj vad BRA det blev!

Ha en underbar midsommar även fast du jobbar :-)

PS: Jag tror jag struntar i att det finns en morgondag, går på devisen "lev här och nu" ;-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så fint det blev. Trist att du inte är ledig så du kan umgås med din fina trall.
Glad midsommar.

Johanna sa...

Blev kanonbra!

Glad midsommar

Madeleine sa...

Önskar dig och din familj en riktigt

GLAD MIDSOMMAR!!!

kramen

Madeleine sa...

Pst :) Glömnde ju helt bort att skriva och gratulera till din fina veranda, hoppas nu det blir många härliga sommar kvällar att tillbringa där.

kram

Znogge sa...

Så bra det blev! Där kommer du att trivas.

Önskar en finfin midsommar!

Kram

bokhyllan sa...

Snyggt!!! Jätte!

Ha en fin midsommar, kram

ansepanse sa...

riktigt fint blev det :) jodå, vi sköter oss allt, här regnar det nu så vi sitter inne med datan
kramar

soffie sa...

hoppas din midsommar blev bra på jobbet,å wow va snyggt det blev härligt:)

Freja sa...

Så fint det blev!

Cissi sa...

Vad fint!
Du får ta igen firande nästa år istället ;)