lördag 23 juni 2012

17 år

Herre Gud vad tiden går.
Idag fyller vår äldsta tjej 17 år.
17 år!?
Tänk vad åren rusar iväg. 17 år sedan...då - liten och söt. Nu - lika söt som då, men idag är hon lika lång som jag, hon sommarjobbar och är snart en vuxen tjej. (Tänk...nästa år kan vi gå på krogen tillsammans ;) )
Så ni kan tänka er att det blir tårta och en massa paket idag.
Ja...inte till mig då, utan till dottern :)
Men tårtan måste jag väl ändå få smaka? Jag menar...Gubben och jag firar ju 17år som förlovad  idag, också :)
Grattis mitt älskade , på 17 års dagen!
Ja...grattis till dig också,Gubben min♥  . Grattis att du stått ut med mig i alla dessa år! 

See You

29 kommentarer:

Disa E sa...

Grattis till er alla idag då !
Hoppas ni får en fin Midsommardag! Kram

Fenixmonas sa...

Bugar o gratulerar er allihop! Hoppas ni får en fin midsommardag tillsammans! Kramiz

Susanne P sa...

Grattis, grattis och grattis!
Kram

Marianne sa...

Grattis till er alla,önskar er en underbar dag :-)

Aurora sa...

Grattis till henne! Kram

Marina sa...

Det är med blandade känslor man ser barnen bli vuxna - men var tid har sin tjusning och det är så himla kul att umgås med dem som vuxna.

Diana sa...

Stort grattis till söta dottern! :)
Då blir det partaj idag, woho!

Joanna Björkqvist sa...

Förlovade ni er på BB?! Kul!

Så söt lilla flickan är med sin kalufs!

Ha en fin midsommardag!

Kram!

Ama de casa sa...

Grattis till er alla! Så ni förlovade er på BB? Strongt... :-)

Jeanette sa...

Grattis till er allihopa! Underbar bild på lilltösen
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Grattis till er alla. Smaska nu i er riktigt mycket tårta!
Kram.

Anonym sa...

Stort GRATTIS till stora söta tjejen! Och till er alla! :)

LillaTuss sa...

Mycket att fira på en och samma dag så jag kommer här lite efteråt med mitt GRATTIS!!!

Mita sa...

Grattis till er alla,ingen nämnd och ingen glömd...
Grattis också till trädäcket som är färdigt.Ska bli kul och se invigningen sen,
Kramen och ha en fin dag♥

Sus sa...

Åhhh så mycket mysigt firande!
Nu ska du ju vara liiite rättvis...Du har stått ut med Honom också ;)

Kraaam

Babs sa...

Grattis till er alla!
Kram

Micke sa...

Härligt! Grattis både till dottern och till er båda! :-)
sv:
Jag vill också se vad resultatet blev av våra inspelningar. Alltid lika spännande att se hur det blev. :-)
Hoppas du får en fortsatt bra midsommarhelg.

♥ Sanna ♥ sa...

Grattis till er alla !!!
Kram

Åse sa...

Grattis till er alla ! Fira är härligt !

Rurh i Virginia sa...

Grattis, grattis allihopa!
Jättebra att förlova sej samma dag som första bebisen föds. Lätt att komma ihåg datumet! :)

Afrodite sa...

GRATTIS till din fina, fina dotter! ♥ Och grattis till Herr & Fru Sjöström på ♥-dagen! Hoppas på många lyckliga år till!
Kram på dig!

Västgötskan sa...

Grattis! Både nu och då!

Min äldsta son blir 8 år till hösten. Ungefär halva tiden, men det går verkligen galet fort! :-O

Mia systeryster sa...

Gratis till din söta dotter=
Jag trodde först att det var en bild på min dotter som bebis. Hon hade exakt lika mycket och mörkt hår som din;)
Kram

Freja sa...

Skickar massor av grattis til er alla!

Sussi sa...

Grattis både till gubben och dig och din dotter. Herregud, tänk att barnen åldras medans mammorna stannat i ålder ;)
Tror nog inte det gått någon nöd på gubben din ;)

Trist att du varit tvungen att jobba. Hoppas ändå du hunnit fira lite midsommar..

Kramisar

Lollo sa...

Grattis till dockan!
liten blir stor.
hoppas ni hade en trevlig födelsedá!

soffie sa...

men ååå vilken liten trollunge så söt,grattis till henne:)å grattis till er med såklart:) kramen

Majken sa...

Grattis till dottern & grattis på er stora dag :-)

ja när barnen börjar gå på krogen & man själ på samma ställe. typ Olearys så känns det faktiskt lite knepigt.... Men men de hr ju ganska unga mödrar så ;-))

Ha en fin kväll!
kram

Maud sa...

Tycker allt att hon ser lite sur ut! hihi