onsdag 20 juni 2012

Nya skor

Jag lydde rådet jag fick av er ang. skorna. (Se måndagens inlägg)
Jag klippte tånageln
Nä, skoja bara. Igår åkte jag till Stadium,där jag hade köpt skorna. Jag sa som det var, att jag inte hade kvittot kvar och att jag tyckte att en sko skulle hålla mer än tre månader.
Utan problem skulle jag få likvärdiga skor. Varför jag inte fick samma, var för att den skon jag haft, hade utgått.
Jag undrar varför???
Jag hittade ett par jättesköna skor.

Dock 200 kronor dyrare än dom som gick sönder, men...wått dö fack!!!
Ska det vara, så ska det ;)
Men nu har jag ett annat problem.... Gula skor...och jag som har en rosa jacka. Det går ju liksom inte. Gult och rosa.
Det betyder ju....att jag måste köpa mig en gul jacka

See You!

31 kommentarer:

Lollo sa...

Fräscha dojjor!
..är det en trätrall man ser i bakrunden?! ;-)
Ha en underbar dag!
kram

Joanna Björkqvist sa...

Jättesnygga skor - hoppas de håller också och inte bara är snygga!

Så bra att du fick byta utan krångel, sånt gillar jag! Jag skrev ju om min kofta som gått sönder efter 18 år - kanske kan jag få byta den också...? ;)

Åååååååh, så glad jag blir över att du tyckte om min bok! Tack snälla du för fina ord hos mig i morse!!!! Ser verkligen fram emot att få läsa mer om vad du tyckte!

Massor av glada kramar!

Znogge sa...

Snygga men en ny jacka är akut ;-)

Kram

Kanske ska du klippa nageln också ;-)

Aurora sa...

Snygga skor. De brukar inte vara oävna i såna affärer. Sonen bytte ett par fotbollsskor efter nästan en hel säsong. Kram

Disa E sa...

Men självklart en ny gul jacka med grå inslag. ;o))
Kram

Maria sa...

Du hittar alltid så bra förklaringar till varför du måste handla nya kläder:-) Jag tror att jag ska sluta köpa svarta walkingskor....

Cissi sa...

Snygga skor!
Och jag håller tummarna för att dom håller bättre än dom andra :)

Susanne P sa...

Undrar om man kan reklamera skor med tuggmärken också...?
Kram

Mita sa...

Snygga skor,lycka till med dom nu.
Det är läckra färgklickar nu på skor tycker jag. Mina går lite åt det rosa cerisa hållet,hmm..stavar man så??
Asch,kramen♥

Paula´z Diarie sa...

Snygga skor :)

Ha en fin dag!

Kram

Ama de casa sa...

Vilken tur att du inte fick SAMMA skor, för dom hade ju hål i tån. LIKADANA, däremot, hade ju kunnat vara bra...

Vaddå? Skulle jag vara en ordmärkare???
;-)

Diana sa...

Vad snällt av dem att byta! Men gult... Ja, jag förstår dina problem. ;)

Åse sa...

Snygga och ny jacka är ju ett måste ;-)

Carina Sjölund sa...

Snygga dojor!
Jädrans vad du ska springa fort nu, som en duracell kanin *Blink*
Kramen♥

Fru Venus sa...

Det kallar jag service! Annars går gult och rosa jättebra ihop, om man nu behöver ha jacka på sig :-)

dianasdrömmar sa...

Finfina, hoppas dom håller :) kram Diana

Sus sa...

Jag saaa väl det ;) Hmmm...
KÖP du en GUL jacka så så länge du inte köper en gul BIL är jag nöjd ;-D
Eller - dito kläder till mannen!!!

Jag har flera svarta träningsbyxor och tröjor men bara en rosa...såsom snörena i UTEjoggingskorna...alttså - kan jag BARA ha rosatröjan vid utejumpa...he heee!

Kraaaam

Butik Älva sa...

Såklart att du måste köpa dej en GUL jacka, det fattar ju vem som helst! ;O)

Krönikören sa...

Gula?! Jag ser mest grått. Har jag blivit färgblind? ;)

Anonym sa...

haha va du e rolig! :))
Kul att mitt råd hjälpte i alla fall. Ta håll på din rosa jacka och gå till affären och byt till en gul... Nej jag bara skojar!
Ha en underbar glad midsommar!

messan sa...

Nike är jättebra skor...har just det märket själv:).
Lycka till med gåandet nu:)!
Kram

Johanna sa...

klart du skall ha en ny jacka!

Freja sa...

Bra jobbat av dig, i allmänhet tror jag vi är för dåliga att ta med saker tillbaka till affärer!

soffie sa...

va bra att du fick ett par nya även om du fick lägga ut lite mer för dem, hoppas nu de håller å snygga var de med,jag tycker rosa+gult blir urläckert ihop:) kramen

Susanne sa...

Klart du ska köpa en gul jacka, hur ska du annars kunna springa snyggt ;)

Sussi sa...

haha såklart!! Shoooooopping :)
Men vilken tur att du fick byta, även om det inte blev till ett par exakt likadana.

Men jag minns inte att du var stressad. Det var väl mer din familj som ledsnade på att ströva omkring i boländerna ;)

Kramisar

Micke sa...

Allt för att matcha. ;-)
sv:
Takar! Det blev den. :-)

Majken sa...

Vilket dilemma....
jag har ju som tur är lysande cerice jacka & cerise sula på zingowalkingskorna :-))
Men har vi tur så behövs det ingen jacka alls nu när det är SOMMAR

Ha en fin kväll!
Kram

Bara Sara sa...

Låter som du ska köpa en ny jacka också!! Snygga skor!!

Fenixmonas sa...

Jösses ja och neongul måste den ju va´...så nu blir det extrajobb! Kramiz

Afrodite sa...

Hihihi...vilket I-landsproblem! Dock ikke att förringa! :D Klart som korvspad att du måste ha en gul jacka! Man måste ju matcha ju...liksom...;)
Kram på dig och glad midsommar!