torsdag 7 juni 2012

Jag lever

Oj...det blev visst några dagars bloggpaus. Blev ni rädda att Gubben grävt ner mig? ;)
Men jag kan lugna er med att säga att: - Jag lever!! :)
Jag har bara haft lite mycket att göra dessa dagar. Ja, jag vet...jag skryter ;)
Men nu är i alla fall blommorna inköpta och planterade i krukor.
 
Och graven gropen är igenskottad.

Och som sagt....jag lever ;)
Och att jag har 6 veckor semester om 5veckor, gör ju inte livet sämre.
Och att jag åker till Skåne om 5 veckor gör, ju livet definitivt inte sämre.
Nä...som ni förstår så är jag full av liv :)

See You!

31 kommentarer:

Znogge sa...

Ett skånebesök är bara grädden på moset :D

Kram

Anonym sa...

Härligt att du lever! för annars skulle bloggvärlden gå under :))
Och jag trodde att uppehållet berodde på en lång "hangover"..
Härligt med lång semester!
Torsdagskram :)

Miss Juni sa...

Phu!

Disa E sa...

Mina blommor är också ute. Orkar inte vänta..men idag har vi sol :o)
Kram

Miruschka sa...

Härlig läsning!!
Kram♥

Mita sa...

Skönt att du inte var nergrävd,hehe..
Men det ska bli roligt att se slutresultatet,ja på gropen och hur gubben din ska få till det.
Alla blommor utställda här med,så måtte sommarvärmen stanna kvar nu så dom får växa och frodas...
Ha det gott
Kramiz♥

Sus sa...

Jag kan förstå att du får tokladda när du snart ska ner till kontinenten :)
Välkommen ska du vara!!

Kraaam

Ama de casa sa...

Ja, jag har ju tack och lov sett att du lever i WF. Även om det inte gått så bra. För nån...
:-)

Carina Sjölund sa...

Vilken tur att du lever :)
Att måste vara nergrävd kan inte vara skoj *L*
Kramen på dig♥

Lollo sa...

Härligt!
Ja det ska va gött & Leva annars kan de´kvitta!
kram

ansepanse sa...

vad skönt att du lever :) fast jag trodde nu inte annat :) och framåt går det med altanbygget
kramar

Margit sa...

Fulltecknat..schma..även du... Och så småningom semester...för dej...
Kram!!!!

Livet sa...

Skåne är alltid rätt ! ;-)

härliga sommarblommor

Diana sa...

Oj, gropen har kommit långt ju! Mannen din sliter han med. :) Blommorna ser superfina ut, hoppas de överlever skånevistelsen. ;)

Aurora sa...

Vilken tur att gropen är borta. Någon kan ju dratta i. kram

Micke sa...

Hahaha
Vilken tur att höra att du har överlevt. ;-)
sv:
Kan vara en helt ok Nationaldagsfirande det också, att vara på jobbet. :-)

Jeanette sa...

Puh, blev lite orolig där ett tag ;-)
Men 6 veckor semester låter inte fel..
Kram

Freja sa...

Åhh, så lättad jag blir, jag hade börjat oroa mig ;-)

Herr Nilssons Fru sa...

Jag vågade inte äns tänka en sån hemsk tanke - ja att du skulle hamnat i gropen:)

Antar ni fått lite sommarvärme uppåt också nu då när dina blommor fått komma ut.

Skåneresa - de lär bli en stor upplevelse om Du aldrig varit där förr!!

Kramiz

soffie sa...

va ni hunnit med mycket:) å härligt med planer i sommar!kramen

Miss Juni sa...

Vilken tur att du slapp hamna i ormgropen!!
Tur för dej, men kanske mest tur för oss! För tänk så tråkigt det skulle bli då... ;o)

Men visst är den fin! Drömpuppan!
Jag gillar den jättemycket!
Själva hänget (som man kan ha antingen i halsband eller som nyckelring eller...) kostar 99:-
Den långa kedjan (som man inte ser mycket av på bild, men som jag gärna mailar dej ifall du vill) kostar 109:-
Finns även som kortare variant för 89:- men jag tycker nog man bör ha den långa just till detta hänget.
Såklart jag skickar! Vart som helst i vårt avlånga land!
Jag har faktiskt ett sådant inslaget här, för en på jobb beställt. Ska gå och väga det...vänta...
Äh! Jag har vågen ute i butiken (till att väga te). Men det väger över 100 g, så jag tippar att det är porto för upp till 250 g. I så fall 24 spänn.

Hör av dej om du är sugen!
Eller om du vill ha fler bilder!

Kramen!

Stattinskan sa...

Skönt, ja att du lever liksom. Här har jag gått och oroat mig efter det tips gubben fick från grannen ;-)
Har själv längtat övermycket efter semester, men nu har vi nyanställd personal som förmodligen gör att jag måste ställa in min semester. Men wått dö häck ... kan ju vara skönt att vara ledig i november också. Sova ut när andra sliter med att kliva upp i mörker och famla i mörker efter arbetsdagens slut (man MÅSTE se det goda med det onda ... eller hur det nu var)
:-)

Majken sa...

Vad skönt att du inte blivit nergrävd.. det satt jag ju härhemma & oroade mig för.. & så var det bara blommorna som blev nergrävda ;-)

ha en fin kväll!
kram

cecce sa...

Härligt att höra:-)
Och härligt att skåne får njuta av din vistelse här!!

Kramar

Babs sa...

Tur att du är i farten på W4, annars hade jag blivit orolig.
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt det låter.
Och fint det blir.
Kram.

Anonym sa...

va skönt o veta blev faktiskt lite fundesam om vi skulle behöva skicka en grävlings grupp åt ditt håll :)

ja här är det 6 veckor kvar tror jag :) räknar inte än... o om allt löser sig som vi hoppas på blir det en underbar semester :)

Jane sa...

Vad fint det blir.
Dunderkramar i massor / Jane

trollmor sa...

Började känna en viss oro. Den där uteplatsen blir kanon. Skåne ,härligt .Kram

Susanne sa...

Härligt med semester jag tar 4veckor på sommarn och sen ca 2veckor i höst då vi åker till Italien. Ha en jätte bra helg. kram

Semester & Mat sa...

Va skönt att se detta inlägg, vart lite orolig ;)