lördag 2 juni 2012

Snart..

...har jag gjort det stora ungdomsprovet. Jag klev upp 5.45. Jag jobbade till 15.00. Jag duschade och gjorde mig "fin". Jag/vi hade AW. Jag/vi spelade bowling. Vi festade loss hos en jobbarkompis. Det enda som är kvar nu är att jag ska klara av att jobba i kväll. Men vet ni....jag tror att det ska gå. Fast om ni frågar mig om jag vill göra om detta prov...så vet i katten om jag gör det ;)
Vad säger ni...ska vi se på lite bilder från gårdagen i stället så jag får gå och lägga mig igen ;)

En del av parkbänks gänget.

Bowling.


Motståndarlaget i kubbspel.

Modofanet Camilla ;)

Nyblivna 30 åringen och jag. Visst ser vi lika gammal ut? ;)

En fråga bara. Har man druckit för mycket om man ser dubbelt? ;)


See You!

28 kommentarer:

Majken sa...

you can do it :-)
& JA du ser lika ung ut som 30-åringen...

LYCKA TILL IKVÄLL!
Kram

Znogge sa...

Kan bero på det ja, eller fel glasögon!

Bra jobbat ;-)

Maria sa...

Det var ju det jag sa - att du skulle klara provet utan problem!
Ha det så trevligt (?) på jobbet ikväll ;-)

Kram

Lollo sa...

Ser ut att ha varit en trevlig dag & kväll med fint väder!
Lycka till med resten av dagen!
kram

♥ Carina ♥ sa...

Åh herregud jag ser dubbelt på den sista bilden! Ändå drack jag bara lite vin igår...
Kul kväll med jobbargänget! Tufft att måsta jobba ikväll bara. Fast i vår ålder går man på rutin, eller hur? ;)
Kram vännen!

Aurora sa...

du ser absolut yngre ut. Kram

Miruschka sa...

Ja du verkar få godkänt på provet, bra jobbat!
Hoppas det går bra att jobba:)
Kram♥

Mia systeryster sa...

Ni ser definitivt lika gamla ut=D
Kram

Marina sa...

Inte en dag över 27!!

Diana sa...

Det syns ingen skillnad på er! Sååå, en kväll kvar... kämpa på! :)

Susanne P sa...

Nåja....jag kan säga från säker källa att du var VÄLDIGT pratför och var VÄLDIGT glad i hågen vid hemkörningen i går men jag måste säga: att det var du INTE i morse när jag talade med dej... ;)
Kram

Mita sa...

Från syrran får man höra sanningen,hihi....men det var en supertrevlig sammankomst visst?? Kämpa på nu ikväll...
Kramiz♥

Åse sa...

Bra jobbat att klara av ungdomsprovet !

Doris sa...

Han ser äldre ut än du !
Ha en skön helg, kram

Ama de casa sa...

Det såg ju himla trevligt ut, men jag saknade fylleinlägget ;-)

Unknown sa...

Både ser ut och låter som (såg din systers kommentar här ovan) en trevlig kväll. Och jag vill nog sträcka mig så långt som att du nog nästan ser yngre ut är 30-åringen :-)

Kram

Ingrid sa...

Känner igen det där Klart man måste "offra sig lite" emellanåt.. Även om man blir lite (jag säger LITE!) sliten efteråt..
-egen erfarenhet! Men till mitt försvar kan jag säga att svärdottern sov middag efter vår fest det gjorde INTE jag!

Miss M sa...

Minst lika snygg som 30 åringen och ung i sinnet, det kommer man långt med =) KRAM

Babs sa...

Kan inte se nån skillnad i ålder där inte, ni verkar ha haft kul!
Kram

Freja sa...

Nej, nej, nej, du ser mycket yngre ut!

Susanne sa...

Tycker nog att den nyblivne 230-åringen ser lite äldre ut ;)
Kramen

Monika Häägg sa...

Ungdomsproven har jag lämnat för länge sedan:) Nu för tiden räcker det med två glas vin i stillhet på altanen så känner jag mig nästan som en sandstorm dagen efter. Absolut inte i form för att jobba! Men jag tror att du klarar det alldeles utmärkt, du är ju fortfarande "bara barnet"

soffie sa...

härligt tjejen:) å va du är väl inte äldre ju:) kramen

Sus sa...

Ni ser lika UNGA ut!!
Så himlans kul!
Forsätt så så blir du aaaaldrig 35 :)

Kraaaaaam

Anonym sa...

Fina bilder. Ni ser att ha det härligt! Kram

p.s. Grattis för att du klarade provet! :)

Cissi sa...

Vad roligt!!! :D

Butik Älva sa...

Imponerad! Och lite avis...

(Jag hade ALDRIG pallat!!)

Kram på dej, Stålmorsan!

Butik Älva sa...

Imponerad! Och lite avis...

(Jag hade ALDRIG pallat!!)

Kram på dej, Stålmorsan!