lördag 30 juni 2012

Släktträff

Ännu en dag...med mycket att göra.
Eller... mycket och mycket...idag ska jag faktiskt på släktträff.
Det är några av mina mostrar som har tagit sig an och fixat denna träff. Och om alla i släkten kommer, så blir vi 107 stycken.
Jaja...nu vet jag att inte alla kommer, men jag ville bara berätta för er hur många vi är i vår släkt. Och det bara på mammas sida.
Tyvärr lever varken min mormor eller morfar. Det vore nog riktigt roligt för dom att se, vad mycket dom "ställt till med"....eller inte ;)
Men jag hoppas på att dom sitter på ett fluffigt mjukt och varmt moln och tittar på oss, och se hur trevligt vi har det tillsammans. För trevligt...det kommer vi att ha.
Jaja..bilder kommer naturligtvis i ett senare inlägg.

See You

25 kommentarer:

Lollo sa...

Då önskar jag dig en trevlig helg med ett sköj kalas!
tjing och kram
;-)

Anonym sa...

Jag tror att mormor och morfar ser uppifrån och gläds med er. Ha en riktig trevlig träff! Lördagskram :)

Znogge sa...

Hoppas det blir en riktigt trevlig dag med släkten. Kul att någon tar ett sådant initiativ. Min moster brukar också ordna...

Kram

Ama de casa sa...

Trevligt att träffas sådär - ha det nu riktigt skoj!
:-)

Anonym sa...

häftigt ed släktträffar så där ha kul

Villa Frejas bokblogg sa...

Så roligt med släktträff - och tänk om alla 107 kunde komma!
Mormor och morfar sitter säkert på ett litet moln och följer er härnere :)
Kram.

Miruschka sa...

Jag undrar vad J och jag ställt till med;))
Ha det så kul och hälsa moster H och syrran!!
Kram♥

Diana sa...

Jösses, har inte kondomer och p-piller kommit till norrland än? :)
Fast okej, jag kanske också kan skrapa ihop så många... det beror ju på hur långt ut i släktträdet man klättrar. Mormor har/hade ju 12 syskon och morfar fem så där borde det ju finnas en hel del folk.

Afrodite sa...

Ha en underbar kväll! ♥
Känns nästan som om du förbereder för ett "fylleinlägg" i natt...?! ;)
Kram på dig vännen!

LillaTuss sa...

Jag vet att dom sitter och ler och tittar på er :)

Afrodite sa...

Sv: Hahaha! Du har ju rätt! Jag har ändrat nu! =)
Aha, så du ska köra...:/
Ha så trevlig i alla fall!
Puss & Kram!

Majken sa...

Jag tror de finns med er en dag som denna :-)

Ha en trevlig släktträff :-)
Kram

Semester & Mat sa...

De ser er nog och gläds vad ni ordnat.
Hoppas ni får er en trevlig dag!

♥ Carina ♥ sa...

Ha så trevligt med tjocka släkten! Eller så tjock är ni ju inte... :)
Kram

ansepanse sa...

vi hade en släktträff för... ja vad kan det vara 6 -7 år sedan, då var vi också rätt många
kramar

Sockertussen sa...

Hejje =)

Just nu har jag en tävling på min sida i samarbete med OBH Nordica där du kan vinna en lyxig brödrost, Chilli Roaster =)

Kul om du vill vara med o tävla ;)

http://sockertussen.blogspot.se/2012/06/nu-ar-det-tavling-igen.html

Anonym sa...

Hoppas din släktträff blir rolig och helgen mysig. ♥
Kram/Rozie

Mita sa...

Vad härligt,njut av din stora släktträff, här har det minskat ner under åren,men gud så roligt vi hade på träffarna så läng det begav sig,
Kram vännen,och vinka till mormor och morfar där dom sitter..*L*..

Herr Nilssons Fru sa...

Häftigt - sånt där är alltid kul o alla har massor att snacka om:)

Gutt.
Kramiz

Susanne sa...

Roligt med släkträff. Vi hade det för jätte länge sen nu skulle jag väl knappt känna igen dom. Nu finns det bilder ute på badrummet. Ha en jätte bra lördagkväll här blir det grillning. Kram

Micke sa...

Det låter kul med släktträff. :-)
sv:
Jodå, det blev 2 igen. ;-)
Björnar är imponerande djur. Det närmaste jag kommit är björnarna på Skånes djurpark. Det räckte.:-O

Miss Juni sa...

Härligt!!
Jag har oxå en så´n där stooor släkt.
Vi är 25 kusifiner och en faslig massa fastrar och gud vet allt!

Hoppas ni haft en underbar dag!

Jeanette sa...

Oj då, jag kanske kan få låna några släktingar??? Min släkt består av mig + mina tre bröder + mamma. Sen har jag också en "halvfarbror" med fru och två barn som då är mina halvkusiner. Så antingen är vi fem eller nio i min släkt...
Kram

Maud sa...

107?? Hur är det möjligt??
Bildbevis och släktträd tack! =)

Mallan sa...

Jösses så många, vad trevligt :-) Hoppas inte allt för många inte kommer. Kram