fredag 4 mars 2011

Terry Evans.

Ojojoj...vilken kille!
Han är inte bara ett medium. Nä...han är även en ståuppkomiker. J*klar vad han fick oss att skratta.
Hela kvällen var rolig och spännande.(Ni kan läsa mer inne hos Syrran)
Nä..vi fick ingen "kontakt",men det var ju andra som fick det.
Bla. en kille som fick kontakt med sin pappa. Pappan frågade varför han inte hade tagit på sig rena kalsonger idag :0
Gissa om alla i salongen skrattade?
Nä...till Terry ska man inte gå om man har några hemligheter.
Men tror man inte på andar, ska man gå och lyssna på honom. För efter ett besök med honom,då vet man att det inte är bluff och båg.
Det är då ett som är säkert!
Något annat som är säkert är att jag vill vinna den här:

 Carina har bloggat i två år och firar det med en tävling.
Och ännu en sak som är säkert är att jag inte har tid med bloggen i helgen.
Jobb,jobb,jobb! (Stackars Askungen.)
Så nu önskar jag er alla, en riktigt trevlig helg, så ses vi på måndag. För kommer jag att utse vinnaren :)


See You!

57 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad spännande att lyssna på Terry, lite pinsamt för killen kanske...hihi.
Jag gör två lotter till dig och önskar lycka till!
Ha en bra dag på jobbet!
Kram kram

Susanne P sa...

Visst var det bra!
F´låt att jag hann att skriva före hur kvällen var men jag kunde inte låta bli! Och du hade ju annat att skriva om i går... ;D
Lycka till med tävlingen hos Carina!
Kram

Babs sa...

Terry låter väldigt intressant!
Vilket fint hjärta, det är klart att du ska vinna det!
Ha en jättebra jobbarhelg!
Kram

4U2 sa...

Nu gör du det riktigt spännande. Hoppas du hinner med att andas trots jobbet!

Malin sa...

Läste hos syrran om han den skeptiska som fick kontakt med sin mamma och fick rosor till alla i familjen, HELT otroligt, det måste varit så häftigt att sitta där och uppleva allt.
Kram

Diana sa...

Nähä du! Jobb är inte en giltig anledning till att skippa bloggen, det är bara att gå upp några timmar tidigare. ;)
Nope, nu ska jag in till Carina och vinna storvinsten, ha en bra dag!

Fenixmonas sa...

Hoppas din helg bli bra trots arbete hela tiden...men så är det ju ibland. kramiz

Herr Nilssons Fru sa...

Ja..läste lite hos systera din. Spännande värre. Man får önska en skön arbetshelg till dig då. Säkert kommer de som befinner sig där du jobbar att bli jätteglada att få ha dig där och bli omhändetagna.
Kramiz Anki

Anonym sa...

Fast jag är fortfarande skeptisk...
:-)
Jobba lugnt i helgen!

Helene sa...

Han ÄR så spännande...
Jag tror på honom, jo det gör jag.
Ha en bra jobbar-helg.
Själv är jag ledig och ska njuta.
Kram Helene.

Petra sa...

Han verkar grym!
Ha en underbar helg trots jobb.
Kram

Bara Jag sa...

Vad intressant! Jag är helt övertygad om att det rör sig mer mellan himmel och jord än vad vi tror!

Kram!

Miruschka sa...

Trevlig helg till dig också, trots jobb!
Kram♥

Miss M sa...

Låter som en kul och spännande kväll! KRAM

Stattinskan sa...

Jag skulle supergärna gå på en storseans ... Fast jag skulle ta på mig rena trosor ;-D

Mita sa...

Ja jag håller med,bäst att vara hel och ren under då,hehe...
Lycka till i tävlingen, och då får man vänta och se vem du drar i din tävling...
Ha det fint på jobbet,
Kram vännen!

Marie-Louise sa...

Vad spännande det låter att ha fått lyssna på honom. Då får man lov att vara hel och ren då när man ska lyssna på honom ;) Trevlig jobbhelg :)

lena sa...

Ha en trevlig helg!

Sus sa...

Jepp, vissa avslöjanden vill man inte få :)
Jag tror också att något finns i luften som vi inte ser men som när våra hjärnor och hjärtan. Intressant!
Kraaaaaaam

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en trevlig helg på jobbet!
Jag är LEDIG! :)
Kramen på dig♥

Madeleine sa...

Jag tror helt klart att det finna andra väsen runt omkring oss.

Har fler gånger haft en känsla av att min pappa finns i min närhet...

Ha en trevligt fredag och helg..

Dansbandsfrun sa...

coolt!
men jag vill vinna NU ju ;)
kram o go fredag!

Miss Juni sa...

Låter jättespännande! Låter som något jag tyckt var jätteintressant - att lyssna på honom!!

Skön fredag på dej!!

Anonym sa...

Ja visst är Terry Evans jätte duktig... och precis som du skriver så har han även talang som stå-upp-komiker.

Roligt att ni hade en trevlig kväll !

Kram

Camillasrum sa...

Å vad spännande, jag ser så himla mycket fram emot seansen i Kramfors!! Det blir super-duperkul! Ha en härlig helg! Kram

Sussi sa...

Mig behöver han inte övertyga. Jag tror på hans färdighet :)
Skulle vilja se en seans någongång..

Kramisar

Sussi sa...

Förresten.. Hoppas du vinner!! :)
Kramisar igen..

Eva sa...

Ja Terry verkar vara den bästa här i Sverige. Jag har ju som sagt var träffat ett par andra, men inte tyckt de varit 100. Tyvärr är det helt omöjligt att få en tid hos honom, så jag får väl satsa på en storseans :-)
Ha en trevlig fredagkväll!

Jane sa...

Vad roligt att ni hade en kul och bra kväll samt spännande!!!!
Ha en kanon helg!
kramar / Jane

gunsan sa...

Så du har jobbarhelg, duktiga du, hoppas att du får en fin helg ändå;))
kramizzzzz

Quila o Ronja sa...

Låter som en intressant kväll, det där. Och lite ruggig. Hoppas du får en bra "jobbhelg". Brukar ju vara ok, bara man kommer dit ;-)
Kram
Susanne

Nette sa...

Åh, jag vill också se Terry Evans! Han är då aldrig i Göteborg..
Men jag har sett många andra bra medium och är vän med ett medium så jag vet att det inte är bluff och båg!
Ha en underbar helg! :-)
Kram

Fina Frun sa...

Hoppas du vinner!

Linda Olsson sa...

Häftigt! Som jag sagt förut, jag är grymt avis på att du va där o inte jag ;)
Kram

Mia systeryster sa...

Spännande det låter! Hoppas du får en bra jobbhelg!
Kram

Sladdertackan sa...

Jag har lite svårt att tro på andar och sådant. Jag menar: hur lätt är det inte att påstå att man har kontakt med någons pappa och pappan frågar något så allmänt som om killen har rena kalsonger?

♥ Sanna ♥ sa...

Vilken grej!! men fick DU kontakt med ngn genom Terry??
Önskar dig lycka till i tävlingen
KRAM

Majken sa...

TREVLIG HELG!!

Ingrid sa...

Vad bra att det blev positiv upplevelse även om inte Ni fick kontakt. Spännande det där.. med öppna sinnen finns det allt en del oförklarbart
2 års jubileum... Hmmm det måste jag ju med ha nu i krokarna mitt av Mars om jag ej minns fel.
Säger som du; rik på vänner har man blivit!

diana sa...

Vad spännande. Sådant gillar jag. Detta ska kollas närmare.

Hillevi sa...

Spännande, nu måste jag ju hasta in till syrran och kolla. Min favorit är annars Jörgen... :-)
Kram och ha en underbar söndag!

Sv. Piteå och Umeå. :-)

maria sa...

Hoppas att jobb helgen var bra och att du vinner det fina hjärtat :)

Kramar fina du <3

Helene sa...

Kikar in och önskar dig en fin söndag ( trots jobb )
Ha det gott !!
Kram Helene.

Afrodite sa...

Shit vad märkligt...jag vet att jag kommmenterat detta inlägg...men kommentaren finns inte...strange! Vad hände med den egentligen??!!
Han verkar fantastisk, Terry Evan, och är en person som jag gärna träffat. Jag tror benhårt på "det där". Har själv varit på seanser, både större och mindre, och har själv fått meddelanden från andra sidan. Även hört andra människor som fått fantastiska återberättelser från sitt tidigare liv och annat. Spännande är vad det är! =)
Vad gör du egentligen...? Dåligt med uppdatering, tycker jag! Ok, jag vet ju att du jobbar, men ändå...=)

Kramiz min goa sis!

syren sa...

Låter spännande! kram

Helen sa...

Nä vem har tid att blogga när det är helg, fint väder och har stor trädgård! (å gubben hemma)
Roligt att i var nöjda med kvällen och tack....
Skön söndagskväll önskas!

Kramar
Helen

Fnulan sa...

Hej tjejen!

Hoppas att allt är bra med dig. Nästa gång får du hojta så att jag kan hänga med dig till Terry ;).
Ha en underbar söndag!

Kram

ansepanse sa...

jag har varit inne hos syrran och läst, det lät verkligen spännande
kramar

Freja sa...

Jag tror inte på andar, men har träffat två.... Så jag vet inte om jag skulle våga gå och lyssna på Terry Evans...

Doris sa...

Läste just i din profil att du jobbar på ett ålderdomshem, jag jobbar på en rehab.avd. för äldre, så skönt att jobba med människor.
Önskar dig en bra början på den nya veckan !

cecce sa...

Läste inne hos S. Lite läskigt är det allt. Man vet liksom inte vad man ska tro! Hoppas du haft en trevlig helg...trots allt jobbande!

Kramar

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna måndag! Idag blir det jobbet igen, så nu hoppas jag att det är nog med sjukdom för ett tag. kramiz

Majken sa...

Grattis på namnsdagen!
Hoppas du får en mysig dag!
Kram

Majken sa...

Grattis pä namnsdagen!
Hoppas du får en fin dag!
Kram

Malin sa...

Men hallå, här tittar jag in för att läsa allt jag missat i helgen och så... ingenting, någon mer än jag som har haft att göra alltså ;-)
God morgon i varje fall, och kram!

Babs sa...

Tittar in för att se om du är här men nej det är du inte.
Hoppas allt är bra!
Kram

Anonym sa...

Fler exempel på kalsong-hån från andarna, förmedlade av Terry Evans