fredag 11 mars 2011

Priset.

Vinnarpriset ja.
Vill ni se vad Dansbandsfrun vann av mig?
Ni förstår...jag ville inte avslöja vinsten här inne, förrän hon hade fått hem vinsten, till sig.
Och nu har hon ju det, så nu kan jag visa er.
Hon vann nämligen detta halsband.

Som ni ser tog jag för givet att det var en tjej som skulle vinna :)
Är det mest tjejer som bloggar eller?
Läste på Wikipedia att bloggar har de senaste åren blivit mycket populära och fenomenet har vuxit lavinartat. Indexeringstjänsten  har sedan 2003 följt utvecklingen och uppskattar att det, i mars 2007, skapades omkring 120 000 bloggar dagligen i världen.
Två år senare, april 2009, beräknas ca 190 000 bloggar startas varje dag.
Det blir mer och mer vanligt med bloggar.
Tack gode Gud för det!
Jag är vanlig :)

Och för er som vill lyssna på min lillebror, då han var på radion i onsdags, tryck då in er här på denna länk:
http://www.rixfm.com/webbradio/audio.php?mode=rixfm&id=6409

Men han är inte bara radiokändis. Nä...han är även med i en reklamfilm. Kolla in på denna film. Lillebror dyker upp efter 39 sekunder.




See You!

39 kommentarer:

Petra sa...

Vilket fint halsband. Nu blir jag ännu mera sur att jag inte vann :-)

Kramar

Susanne P sa...

Det var ett jättefint halsband!

WOW! Jag visste inte att lillebror kunde skriva!!!
Men han kanske bara ritade en streckgubbe för filmens skull.... ;D
Kram

Stattinskan sa...

Oh, vad fint halsbandet var :-)När ska du ha nästa tävling med samma pris ;-D

http://hannaskrypin.se sa...

Vilket fint halsband!

Dansbandsfrun sa...

Jag gillar det jättemycket, tack igen honey!
kram

Mona sa...

Vad duktig han var. Han låter norrländsk fast han bor där nere.
Ha de bäst.

Malin sa...

Vilket fint pris, DET hade jag gärna vunnit!
Men hallå, hur känns det att ha en sån kändis till bror?? Visar han upp några divalater, du vet som man brukar läsa att som gör dom däringa kändisarna? ;-)
Kram

Quila o Ronja sa...

Jättefint halsband *vill ha* hihi.
Sv. Misstänker att vi kommer få ett bakslag med snön, här också.
Ha en bra dag
Kram
Susanne

jane sa...

Jätte fint smycke!
Och vad kul med en bror som både syns och hörs.
Kramar i massor / Jane

Paula sa...

Jättefint halsband! Hoppas att din dag blir bra! Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Who vilket fint halsband!! Lyckliga Dansbandsfrun som fick de. Brodern så läcker ut..fniss.
Ha en skön fredag...
Kramiz

Miruschka sa...

Lyllo henne, men det är min vanliga otur att INTE vinna.
Vad tycker du om det vita som har kommit i MASSOR? Fy f*n säger jag!!
Kram♥

ansepanse sa...

så nu har jag sett din lillebror :) vilket fint halsband
nog är vi väldigt normala alla vi bloggare :D
kramar

♥ Carina ♥ sa...

Nu har jag lyssnat och sett M. Han var sig lik :) Vad roligt att han kom med i Rix morgon zoo.

Tack för lånet av dotra :)
Kram

Diana sa...

Dansbandsfrun erkände faktiskt för mig att hon blev lite besviken på presenten, hon hade hoppats på något typiskt norrländskt som snöskyffel eller renskav.... ;)
Själv tyckte jag det var superläckert, tur att ingen kille kom och tog hem det hela haha!
Ha en bra fredag!

Sv: Fråga dig runt i byn, det kan inte vara speciellt svårt att få med sig några kvinnor för en Ullaredsweekend. ;)

Carina Sjölund sa...

Snyggt halsband! Jag vinner sällan jag :(
Men hade faktiskt tur för tre veckor sedan och vann ett gulligt hjärta hos en av mina bloggvänner :)
Ha en go Fredag!
Kramen♥

Fina Frun sa...

Jag såg det inne hos henne, så sött det är :)

Fnulan sa...

Åh vad fint! Grattis till dansbandsfrun!! Ska nog snoka hos henne för man läser om henne på många ställen =)
sv: Tack för gratulationerna =) Och nej jag är nog bättre moster än dig då!

Mita sa...

Grattis till henne,klart hon blev glad,vem skulle inte ha blivit det.Nåja,det kanske blir fler tävlingar??
Ha en riktigt mysig fredag nu,
Kramiz!

Susann sa...

va fint halsband, så säger vi grattis till henne :)
kram i massor på dig

Camillasrum sa...

Fint halsband :-) Önskar dig en härlig fredag nu! Kram

Miss M sa...

Supersött halsband!

Ha en skön Fredag! KRAM

Millan sa...

Det var verkligen ett fint halsband du!

Ha en fin kväll.

Marran sa...

Väldigt fint halsband måste jag säga :)

SV:
Det blev kålrotssoppa. Inte det godaste jag gjort, men man tager vad man haver :p

Miss Juni sa...

Tjohoo! Jag såg lillebrorsan! Tror jag! (Var det han som skrev på nå´t papper??) =)

Kati sa...

Jättefint halsband... grattis till vinnaren!

Hoppas du får en trevlig helg!

Kati

Åsa sa...

En riktig rikskändis med andra ord...=)

Sus sa...

Vilket fint halsband!
Glad dansbandsfru kan jag förstå :)
Kunde inte höra radion, tyvärr men sekunden med brodern kunde jag se, ha haa. Det där med att vara radiokändis kan ge många skumma blickar har jag hört. Någon känner igen rösten men grubblar som tusan på VEM är det :D
Kraaaaaaam

Monika Häägg sa...

Vilket vackert smycke!
Ja, bloggandet har blivit kollossalt mycket. När jag startade min websida 2006 var det nog inte lika vanligt som det blivit nu.
Men det är kul! Vi knyts samman på många underliga vägar!

Margit sa...

Vilken kändis, Camilla, din brorsa är!!!
Mycket vackert halsband di gjort!!!! Säljer du också...elller?
Kramar!!!!

Freja sa...

Fint halsband! Jo, det blev kakor kvar, förvaras nu i frysen till nästa gång vi ska ha kakkväll ;-)

Sussi sa...

Antar att det var lillebror som kom ut och skrev på :)
Tänk, nu har jag både sett och hört honom!

Vilket fint halsband. Vart har du köpt det?

Kramisar

Mia systeryster sa...

Jättefint halsband=D Lyllo henne!!
Kram

Lena sa...

Det var ju ett fint pris.
Trevlig helg

gunsan sa...

Vilket snyggt halsband, nu blir hon vacker Dansbandsfrun;))
Det var sjuttsingen att ni har en så berömd bror;))
kramizzzzz

soffie69.blogg.se sa...

va fint halsband å grattis till vinnaren,trelig helg:)

Fenixmonas sa...

Fint halsband! Då är ju brorsan numera en riktig kändis! kramiz

Anonym sa...

Vilket fint pris hon fick :-)

Helen sa...

Så snyggt!
Nu ä ja på G, tror jag!
Får börja med att läsa ikapp lite!

Så olika vi gör, jag använder mjölk förpackningarna att stoppa annat i,,,

Sv...Tack rara!
Böj böj och sträck sträck.......

Ha en finfin kväll!
Kram