onsdag 11 januari 2012

Wordfeud

Japp...då har man blivit lika cool, som alla ni andra då. Ägare till en Samsung galaxy s2,en touch mobil.
Jaja...nu kanske inte alla har just en sån mobil...men jag tror ni förstår vad jag menar. En sån där modern sak, menar jag, så klart.
Och vet ni vad man kan göra med den? Jo,man kan spela wordfeud med den.
Själv har jag aldrig spelat det. Ja..förutom i går då. Då jag satt hela kvällen.

Jag tänkte eftersom alla andra spelar det, så måste ju jag också göra det.
Eller hur?
Jag vill ju inte vara annorlunda eller utanför, fattar ni väl ;)
Så vill du spela, så säg till.
Kom igen!!
Vill ni vinna ,så är det här ett jätte bra tillfälle och erbjudande :)
Eller hur, Diana?

See You!

45 kommentarer:

Majken sa...

aj sjutton har du oxå hamnat i wordfued träsket... Jag me :-D

Ha en fin dag med din nya mobil :-)
Kram

Susanne P sa...

Wow...men kan du face tima med den då??!! ;)
Kram

Miruschka sa...

Det var väl det jag förstod, jag är inte alls cool och inne *snyft*
Varför har inte jag nå'n, alla andra har ju.....

Kram♥

Anonym sa...

haha :)) Vad det gäller mobiler så är jag iaf fortfarande neanderthal. Jag har nåt gammalt som jag kan ringa och smsa med. Men min son har en liknande och den är en jätterolig mobil som man kan spela in sigsjäälv så låter man annorlunda på inspelningen och det går t o m att ställa frågor och få konstiga svar.
Njut av din nya mobil! :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag har fortfarande inte börjat spela för jag vet att jag kommer att fastna om jag gör det ;)
Sv; precis så där är det för mig också Ang tempen. Krya på dig.
Kram.

Aurora sa...

Då fårjag låna gubbens mobil. Kram

♥ Carina ♥ sa...

Välkommen till WF träsket! :)
Morrn morrn!

Unknown sa...

Åh, det är ju den mobilen jag vill ha!

Wordfeud, japp, där sitter man fast. Benhårt...

Znogge sa...

Jag förstår precis vad du menar även om jag valde en iPhone i stället. Har dock inte börjat spela. Inte än. Vet inte om jag vågar ;-)

Grattis till nya mobilen!

Kram

Pillans sa...

välkommen in i telefonens värld , du vet väl om att du kan ha bloggen i telefon oxå ?

kram

fina frun sa...

Grattis och välkommen i gänget då ;)

(finafrun heter jag på wordfeud också)

Kram/Fina Frun

Diana sa...

Äsch, du kommer att spöa mig närsom!
Jag trodde att min Ajfån skulle bli ganska oanvänd (ja förutom till det den är gjord för, att ringa och smsa) men jösses vad jag har den klistrad vid min sida! I love it!

Sv: Ah, du ska till skåne! Klart jag inte blir rädd (jo, lite). Hojta till innan så får jag försöka komma och terra er. :)

Ama de casa sa...

Precis en sån fån har Anders också. Men jag har valt att förlora på WF med iPaden ;-)

Diana sa...

Sv: Vad bra!

Herr Nilssons Fru sa...

Jo en sån blev jag också med innan jul, första veckan var vi inte så goda vänner..:) spela - nja de har jag inte tid med just nu, men snart så...se upp!!

Kramiz Anki

Västgötskan sa...

Jag har ingen. Jag kommer nog vara den sista som skaffar en.... Ha ha! :-D

LillaTuss sa...

Är beroende sen jag började... Klart jag vill spela. Extra mycket nu när jag är sjuk :(

Du söker efter Hulda och jag har en grön groda efter namnet men den ser man nog bara om man laddat ner Emoji Free!

Carina Sjölund sa...

Jaså, får man julklappar i Januari oxå??? :)
Lycka till med din nya telefon!
Kramen♥

LillaTuss sa...

Jag skickade en förfrågan till dig för din kom inte fram. Finns väl typ 100 Hulda :))

♥ Sojka ♥ sa...

Men det är väl typiskt den där febern!! :( Han kommer alltid på besök när det är som minst lämpligt. :)

Krya på dig du och massa kramar! :)

Joanna Björkqvist sa...

Jamen nu så! Hehe! INGA fritidsproblem framöver! jag är ju fortfarande väldigt mycket nybörjare, men har faktiskt haft turen (ännu kan jag inte säga skickligheten...) att vinna, så om du inte vill ha alltför hårt motstånd så kan vi gärna köra ett spel! ;)

Kram från joannabq

Ama de casa sa...

sv: Du var minsann på hugget idag, kanske borde du ha feber lite oftare? ;-)

Nejdå, krya på dig!

(PS: Jag heter Ama de Casa, tror jag :-) )

Ama de casa sa...

sv: Jag ser inte att du är redo?

Mita sa...

Jag har ingen,undrar om jag ska önska tills jag fyller...kommer nog att känna mig lite utanför...
Krya på dig
Kramiz♥

gunsan sa...

Men du, jag får nog sälla mig till sällskapet som inte är med o , ....., nog .......ännu, nog för att jag har mobilen, men men jag måste bara..............

kramizzzzzzz o krya på dig;)

Hovdamen sa...

En sån har jag också, bästa mobilen!

Jag har tröttnat lite på Wordfeud, hinner inte riktigt men det var vanebildande i början.

Kram

Barnens Hjältar sa...

Jag förstår dig, tycker det är skitkul med dessa touchtelefoner :-)

Diana sa...

Sv: jo, vi får arbetskläder... lite då och då (typ varannat år eller nåt). Jag har sen ett halvår varnat de där uppe om att mina byxor är på väg att bli utslitna men inget har hänt. Så det får bli privata nu...

Grattis till hela pallen!

Sus sa...

I det livet är jag helt oinvigd...vill jag det??
Hmmm...

Kraaaam och Lycka må spelas in!

trollmor sa...

På min smartphone finns inte wordfeud och det är nog tur för då skulle jag inte göra annat.
Höll på missa planet från Landvetter och hem för jag blev så inne i spelet Angry Birds. Mina barn höll på dö när dom hörde det.

Marianne sa...

Kort kommentar från stenåldersgrottan: Avundsjuk.....vill också vara med å leka,suck!

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Wordfeud är djävulens påfund...

soffie sa...

jag är med fast i det så spela gärna med mej heter som i bloggen soffie69 kram

Stattinskan sa...

Min nya fina - vad den nu heter den där touchmodellen jag har - ligger nedslängd i en låda och den gamla Ericsson har fått komma fram och glänsa igen ... Ja, det var väl ett ganska kort och koncist svar på din fråga ;-D
Kram du underbara

cecce sa...

Har faktiskt tagit paus i mitt wordfeudspelande! Hann helt enkelt inte med det! Men kul är det verkligen! Nån gång kanske jag utmanar dig!!

Kramar

Miss Juni sa...

Välkommen till WF-träsken!! ;o)

Freja sa...

Hahaha, jag fick min första smartphone i julklapp, men jag håller mig borta från WF, alla på jobbet spelar, jag skulle inte hinna göra nått annat.....

Lena sa...

Jag känner mig lite utanför och annorlunda med min gamla HTC...

Micke sa...

Jag har ännu inte fallit för WF.
Jag spelar redan så många andra spel, så det är nog bara bra att jag inte börjat med det. :-)
sv:
Jepp, hoppas att jag bara far förbi fredagen nu. :-)

Sussi sa...

Men du verkar ju inte vara nybörjare alls. Du hittar många finurliga ställen att lägga på som ger många poäng. Min egna mobil kan inte jag spela WF på utan jag har lånat sambons gamla. Funkar klockrent när man är hemma och kan använda vanliga internet.
Drömmen är att få en alldeles egen telefon som kan ladda ner appar..

Kramisar

Semester & Mat sa...

Känns som att jag kommer falla dit när som helst nu, om att köpa mig en smartphone. En riktigt bra telefon du fått tag i.

Sv: Förebild av renoveringen måste nog bli den bild jag publicerade häromdagen, tyvärr så hade vi redan tömt rummen då kameran kom fram. MEn kommer vara desto flitigare på efterbilder ;)

Kram

Fenixmonas sa...

Beundrar alla dem som kan hantera dessa apparater...tyvärr har ingen blivit så stor än så jag kan se att hantera dem...Kramiz!

Afrodite sa...

Åh, vad modern du blivit! =) Jag skulle gärna spelat med dig, men jag vågar INTE ge mig in i WF-träsket! Än. Jag känner mig själv alltför väl och när jag läser "jag satt hela kvällen" förstår jag att jag gjort ett bra val...=) Bättre lycka nästa gång då, mot miss D! =)
Kram och godmorgon!

Ingrid sa...

farmoringrids om du får slut på medspelare (tar knäcken på dem)
Jag var länge motståndare men nu fattar jag inte hur jag klarade mig utan android telefon.. :P

Ting sa...

Precis en sådan mobil har jag också! :)