fredag 6 januari 2012

Nu är glada julen...

...slut,slut,slut. Julegranen kastas ut,ut,ut.
Jojo, minsann...igår åkte julen ut. Inte för att jag hade "så mycket jul" framme i år. Jag tog nämligen inte fram några Tomtar i år. Och vet ni..det blev en bra jul, ändå.
Men granen och stakarna tog jag i alla fall fram....och bort. Fort fram och fort bort, liksom.

I morgon kommer jag inte att vara hemma på hela dagen. Först jobbar jag från klockan 7 till 15.30. Och sedan ska jag och mina jobbarkompisar ut på galej. Därför kan jag varken blogga,kommentera eller fira min älskade syster som fyller år då. Inte ens IRL, kan jag uppvakta henne. För det har jag nämligen redan gjort :)
Så därför passar jag på att gratulera henne idag istället, på hennes....(harkel) 26 årsdag....i morgon.

Ni tror väl inte att jag visar en bild, bara på henne. Nä,det är klart att jag också vill vara med på bild ;)

Grattis (i förskott) älskade Syster!

 See You

43 kommentarer:

Ama de casa sa...

Grattis i förskott, Susanne!

Ha det så skoj på galej :-)

Ama de casa sa...

Å grattis till mig som var först!
:-)

Ama de casa sa...

För övrigt har du inte fattat det här med julen:
All-in Första advent
All-out Tjugondag Knut!
;-)

Ama de casa sa...

Så. Hela pallen min, bara min!

Marina sa...

Visst är det skönt när alla julsaker försvinner ner i sina lådor igen!? Ha en bra dag!

curlingmamman sa...

Grattis till syster och härligt när julen åker ut :) kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Grattis i förskott till syster Susanne :)
Jag började röja bort julen i går, men granen får stå kvar några dagar till.
Kram.

♥ Sojka ♥ sa...

Grattis!! :)

Och vilken snygging du är! :)

Ja visst har dem väldigt fina smycken. ;)

Krams!

Znogge sa...

Ha det så kul och grattis till syster din!

Kram till er båda!

Babs sa...

Här ska också julen bort idag.
Ha det så kul med jobbarkompisarna.
Kram

Roffe sa...

Godmorgon.Satt uppe och tittade hela matchen,sen gick la mig och vaknade 10.00.Du ska ha fin helg.kram

ansepanse sa...

grattis till syster Susanne i förskott
snart åker julen ut här också
kramar

Ingrid sa...

Här får faktiskt granen vara kvar över helgen. barrar för en gång skull INTE!

Miss M sa...

Grattis till systra di och du ha en bra helg nu! KRAM

trollmor sa...

Grattis till din syster . Ja det är skönt att få undan julen. Nu vill jag få in ljuset igen och längtan efter våren. Var sak har sin tid och det är så sant som det är sagt.
Ha så kul

Västgötskan sa...

Här åker tomtar och gran ut imorgon! Vem orkar vänta till tjugonde knut?? :-D

Sussi sa...

Fullt upp! Synd att de inte bara var skojigheter, att du var tvungen att jobba liksom. Annars hade det ju varit idealiskt att fira syrran först och sen ut på galej. Det vore nåt de ;)
Jag har en veckas ledighet på mig nu att röja bort julen. Jag tar lite i taget..

Kramisar

Sussi sa...

Glömde ju..
Ha det så himla skoj ute på galej. Glöm inte kameran!!! ;)

Kramisar

Mita sa...

Du får ha det så kul i morgon vad du nu än ska på för galej.Gör inget som inte jag skulle gjort,hehe...
Jag ska gratta syrran sen,och klart ni ska vara båda på bilden,goa bruttorna..*L*..
Kramiz♥

Anonym sa...

Grattis till syrran!
Jag har inte haft nån bra Jul, men du vet varför. Men i år ska jag göra allt som jag har missat år 2011 har jag bestämt! Kram

Diana sa...

Skönt att ha julen väck! Min tas bort imorgon...
Jag avvaktar med att gratta syrran (måtte jag minnas det nu).

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Jag avvecklade julen på nyårsdagen...
Nu sätter jag kurs mot nya ljusare tider!
Tjusig bild på två kvinnor i 20-års åldern!
kram E

Miruschka sa...

Hoppas du är ledig på söndag då;)
Kram♥

Susanne sa...

Ha det så himla skoj på galejet,
Kramen

♥ Carina ♥ sa...

"Mina" favvosystrar alla kategorier :)
Kram finaste!

Majken sa...

Hoppas du får en gôrkul kväll tillsammans med jobbarkompisar :-) Ja imorgon då... ha en fin kväll idag oxå :-)


Kram

Micke sa...

Klart du ska vara med, det är ju din blogg. ;-)
sv:
Jepp, vilken tjej och vilken lyx. Kunde lätt vänja oss vid det. :-)

Freja sa...

Skönt att få bort julen nu, det ska vi försöka fixa i morgon!

Hovdamen sa...

Grattis till Susanne!

Klart jag ska meddela hur det går med min personliga tränare, du får ge dig till tåls 1,5 vecka bara;)

Kram

Mallan sa...

Ha så jättekul på galej :-)

Susanne P sa...

Synd att du skulle ut med jobbarkompisarna...annars så kunde du hakat på oss! Jäklar vad skoj vi hade det! Nu är kl. 02.40 och jag är vaken ÄN! Det du!! Sover du!?
Hallå!!?? ;)
Tack för den goa sirapen! Den var verkligen god!
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Grattis till er båda som har varandra! Kram!

Fenixmonas sa...

Här är också ordningen återställd och resan mot våren är inledd...ja, nu kan den bara komma! Gtattis till systra din! Kramiz

Fnulan sa...

Jaaaaaaaaaaaaa äntligen, och idag har jag bestämt att SAMBON ska ta bort julgranen! Så det så!

soffie sa...

Va fina ni är! Å grattis till din syrra! kram å ha en mysig lördag

maria sa...

Grattis till syrran din :)
Vad fina ni är...

Ha en skön lördag !
Kramar Maria

Miss Juni sa...

Så jättefina ni är tillsammans!!

Grattis syster!

cecce sa...

Här åker julen ut i morgon!!

Nu ska jag gratta syster din:-)!
Hoppas du har en fin dag!

Kramar

Sus sa...

Uj huj...fullt upp!
Jag får kika in och gratta "allas vår syster" :)
Ha en kanonkväll-dag-natt...

Kraam

Semester & Mat sa...

Här har också julen åkt ut, tyckte det vart så ljust och fint när man fick bort den. Nu väntar vi in våren :)

Hoppas du har dig en trevlig kväll ikväll!

Carina Sjölund sa...

Ni är bara för söta tillsammans :)
Grattis till syster yster din :)
Kramen♥

Sussi sa...

Så nu är du ute och rumlar förstås ;)
Passa dig för bord, det är väldigt lätt att hamna under dom (har jag hört ;))..

Ha en fortsatt trevlig helg. Hoppas huvudet mår fin fint imorgon bitti :)

Kramisar

gunsan sa...

Hoppas att du hade en trevlig kväll;))

kramizzzzz