måndag 2 januari 2012

Mitt 2011 del 1.

Nu kommer mitt 2011 i en kort version. (Om mitt 2009 kan ni läsa om här. Och om mitt 2010 kan ni läsa om här.)

Den 11 Januari 2011 ordnade jag en "bloggens dag". Jag menar...vi firar ju kanelbullens dag,vaniljbullens dag,mors dag,fars dag och många andra dagar, så varför inte fira bloggens dag? :)

Februari: Vann jag ett handgjord kort av Diana. Tack vare för att jag kommenterade hennes blogg några gånger. Jaja..över 100 gånger. Men wtf ..vad gör man inte...;)
Vi åkte till Ikea för att shoppa.


Mars: Vi åkte till Solberg över en helg för att försöka åka slalom.



Lillebror var med i en reklamfilm. Han dyker upp efter 39 sekunder.




April:Jag fyllde 42 26 år.Det blev en varm April. 25/4 låg jag och solade ute i bikini.
Firade att jag haft 40000 besökare.
Jag såg Sofia uppträda för första gången. Hon sjunger efter 35 sekunder.



Maj: Det snöade den 2 maj :(

Lördagen den 7/5...bloggens första och enda "fylleinlägg". Hade varit och firar en kompis som fyllt 40 år.
Gubben köpte sig en ny mobil.
Hjälpte min Moster att skaffa en ny lägenhet.
Sofia uppträdde på Husumdagen.



Juni:Norrlänningen Simon vann Big Brother.
Jag åkte hellikopter med min äldsta dotter och hennes kompis.
Sanna åkte på klassresa.
 Sofia uppträdde på niornas avslutningsmiddag.


Sanna gick ut nian och vädret på avslutningen var kanonvarm. 25.6 grader.

Fortsättning följer....

See You


39 kommentarer:

Disa E sa...

Ja, det händer saker hos dig/er. :o)
Kul att få läsa ,eftersom vi ju är nya bekanta!
God fortsättning .
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Tänk vad ett år går fort...
Kram och godmorgon!

Marina sa...

Låter som ett bra första halvår!

Kati sa...

Gott Nytt ÅR!

Kati

Petra sa...

Härlig krönika.
Kramar

Hovdamen sa...

Årskrönikor är härligt, vad mycket man upplevt när man ser tillbaka.

Kram

LillaTuss sa...

Jag sällar mig till klubben för stolta mammor till döttrar med vacker sångröst. Hon äger din Sofia :)

Susanne P sa...

Se där ja! Och du som säger att ingenting händer i ditt liv. Det händer ju massor.
Och genast var jag tvungen att klicka in mej på ditt fylleinlägg! ;)
Kram älskade syster!

gunsan sa...

Härligt inlägg, ser fram emot fortsättningen;))

Nu får vi inte glömma den 11 januari, Bloggens dag;))

kramizzzzz

Herr Nilssons Fru sa...

Bloggens dag...de hade jag missat, men de e ju snart då ju.

God fortsättning på sig, säkert blir de minst lika mycket trevligheter detta år. Ser fram mot fortsättningen på din årskrönika för 2011.

Kramiz

Miruschka sa...

Åkte du helikopter?? Det inslaget måste jag ha missat totalt!!
Jaha, det är VÅR dag om nio dagar då!
KUL:)
Kram♥

Mita sa...

När du räknar upp det som hänt så kommer jag faktiskt ihåg det,kul....
Jaa, vad ska det bli detta året.återstår att se.Alltid blir det väl nåt..*L*...
Kramen på dig♥

ansepanse sa...

vilka härliga minnen och du, vi är lika gamla du och jag, jag fyller också 26, varje år nuförtiden :D
god fortsättning
kramar

♥ Sojka ♥ sa...

Vad kul att du hittade till mig!
Tack och hoppas du får ett underbart 2012! :)
Kramis!

jessica sa...

Det var inte dåligt... = ) mitt år blev lite ohälsosamt men detta år måste bli bättre =). Ha en bra dag, kram

Carina Sjölund sa...

Jag har inget minne av att du åkte helikopter???
Men spännande måste det vart :)
Kramen goa bloggvän♥

Sus sa...

Ett så strukturerat år kan jag inte presentera...nästa år så :)

Mycket häftigt som lätt annars fallit i glömska, kul!!!

Kraaam

Diana sa...

Oh, en länk! Jösses vad jag gillar din nyårsresumé! ;)

Mona sa...

Och nu har min son fått vara med i din blogg för första gången. Svajande högt över marken i en lysande röd tröja.
Kram och God Fortsättning!

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilken cliff hanger :)
Låter som ett riktigt bra år, första halvan.

Mia systeryster sa...

Låter som ett bra år;)
Önskar dig en riktig God Fortsättning på det nya året=D
Kram

Roffe sa...

Idag kom jag hem till hjo.Haft det bra och lekt mycke med brors dotter.så nu ska jag försöka orka blogga igen.kram

Ingrid sa...

Visst sjutton, någon slags resumé gjorde jag med förra året... Får se om tiden räcker, ska ha hand om "lillsnurpa" imorgon

soffie sa...

jag ser fram emot att följa dej i ditt liv ännu ett år, va bra årskrönika du gjort, kramen till dej

maria sa...

Rolig läsning och du har så fina barn :)

Sköt om dig söta du :)
Kramar

Sussi sa...

Så händelsefullt. Att du kommer ihåg allt. Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde för ett år sen ;)

Du drack väl för mig med i lördags nu då? Jag räknade lite med det. Hur mådde du i söndags?? ;)

Kramisar

Fnulan sa...

Du glömde att du mötte mig!!

Majken sa...

Väntar med spänning på fortsättningen :-)

ha en fin kväll!
Kram

Freja sa...

Låter som ett händelserikt år hittills! Blir det bloggens dag i år med?

Fenixmonas sa...

Tänk så mycket som faktiskt händer under ett år när man tänker efter...Kramiz

curlingmamman sa...

Jag minns det mesta :) kramis

Susanne sa...

Oj har hänt mycket under fösta halv året är nyfiken på resten av året. Kram

trollmor sa...

Tänk ändå vad det händer saker under ett år.
I år skippade jag minårskrönika -är för laaat !
kram

Babs sa...

Så kul med en krönika - och visst minns jag mycket av de här minnena.
Kram

Ama de casa sa...

Ja nog har det hänt en hel del där uppe under fjolåret :-)

God fortsättning!

Semester & Mat sa...

Men vilket minne du har, även om du tagit hjälp av bloggen till en viss del.
Bra det med blogg, fungera lite som en dagbok som man kan gå tillbaka till och kolla när man undrar över något.

Ha en fin dag!

Semester & Mat sa...

Men vilket minne du har, även om du tagit hjälp av bloggen till en viss del.
Bra det med blogg, fungera lite som en dagbok som man kan gå tillbaka till och kolla när man undrar över något.

Ha en fin dag!

Miss M sa...

Alltis kul att se tillbaka!

God fortsättning!

KRAM

Miss Juni sa...

Tänk, då är det mindre än 4 månader kvar tills vi ska ligga i bikini nu då! Tja, inte mej emot!
Kram på dej!