onsdag 27 november 2013

Provisorisk makeover

Vår groventré fick som sagt sig en provisorisk makeover, efter vår renovering i hallen.

Den gamla röda byrån gick lådorna knappt att öppna och stänga. Och eftersom vi hänger våra kläder i groventrén behövdes det faktiskt en större "hatthylla" med flera krokar.

Så jag flyttade över både byrån och hatthyllan till groventrén.
Mot döttrarnas vilja ;)
Då:

Nu:

Inte vet jag om det blev snyggare. Men mer praktisk blev det i alla fall.
Och som sagt...det var ju bara en provisorisk makeover. 

Snart ska vi i renovera där också.
Om jag får bestämma, vill säga ;)

See You

34 kommentarer:

Decdia sa...

Först!

Decdia sa...

Jag tyckte det ser bra ut i alla fall. Men inte så pass bra att en helmakeover kan skippas (sa jag rätt nu så att du kan sätta press på mannen?) ;)

God morgon!

moi sa...

Jag tycker det ser jättebra ut!
Behövs verkligen ytterligare makeover?
Men det är klart att det är du som bestämmer i slutändan!!!
Kram

Camilla sa...

Tycker att ni har det jättefint :) Tack för info om Jysk förresten, ska ta mig dit och kika vid tillfälle!

Mona sa...

Det blev jätte bra. Både i grov entren och i vanliga entren!!

Herr Nilssons Fru sa...

De blev kalas - döttrarna vänjer sig nog lagom tills ni renoverar där med :)
Kramiz

Znogge sa...

Jag tycker det blev både snyggare och mer praktiskt så då kan man väl inte klaga :-)

Kram

Susan sa...

Snygg makeover light!
Klart att du får din vilja igenom! Kvinnlig list funkar perfekt ;)

Kraaam & Lycka till

Miruschka sa...

Det där blev himla bra!!
Jag håller på att bearbeta J om att det behövs nytt golv och nya tapeter uppe i TV-rummet och hallen, men än så länge tycker han inte det;)
Kram♥

Lisa i byn sa...

Man måste ju testa för att veta om det blir bättre!
Ha en bra dag! Kram

Ama de casa sa...

Blev ju mer undanplockat i alla fall ;-)

Men nog behövs en riktig renovering. (Försöker hjälpa till här lite, ifall det blir en omröstning... ;-) )

ansepanse sa...

och bestämmer, det gör du ju :)
kramar

Mita sa...

Det blev ju toppen,toppen, och du pushar på mannen så det blir ytterligare "makeover" hehe...jag försöker här, men inget händer?? Undrar om jag måste ta i liiite mer?..
Kramiz♥

syren sa...

Det är mycket snyggt både i groventré och den vanliga entrén.Kram

åse sa...

Blev ju hur bra som helst, där behövs väl ingen extra makeover. kram Kram

En plats i solen sa...

Blev bättre med omändringen.

Oh nej det är absolut inte fel och ta till lite extra hjälp. Två nätter med 7 timmar sömn i ett sträck och inget grubbel i sängen, har mig redan gjort mig mer till denna människa jag brukar vara

madeleine wiklund sa...

Jag tycker det blev jätte bra när ni ändrade om.

Ha en bra kväll på er!

kram Madde

Melody and M.E sa...

Jag håller med om att det blir riktigt bra!
Kram M.E

Freja sa...

Det finns alltid nya renoveringar att göra... Och när en gått igenom alla rum i hela bostaden, då är det dags att börja om!

Malin B sa...

Vi har två ingångar i det här huset och vet du vaaaad?
I den ena har vi exakt samma golvmattor.
Vi köpte dem för att de matchade Goldenhundhår så himla bra. ;)
Nu har vi ju dessvärre inga hundhår längre... Men mattorna är kvar ändå.

Soffie sa...

Tycker det blev jättebra ...hoppas du har en bra onsdag...

Susanne sa...

Bra jobbat

Susanne P sa...

Det blev ju jättebra i groventrén!
Inte behöver ni renovera där inte! ;)

Kram

Micke sa...

Så mycket luft det blev i hallen. :-)
sv:
Ja, jag får försöka sätta upp en igen helt enkelt, så du får en chans att se den. :-)
Jag försöker hinna med att andas också. ;-)

Majken sa...

det viktigaste är ju att det är praktiskt :-)
nu får du låta familjen andas lite och har du tur så kommer maken på "själv" att det behövs en renovering ;-)

kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag tycker att ni har fint i er groventré.
Eh... "D" läser inte det här va? För i så fall tar jag tillbaka det jag skrivit.
Er groventré behöver verkligen en total makover! ;)
Kram

Fenixmonas sa...

Blev både bättre och mycket snyggare! Kramiz

Camilla sa...

Känner en som fyllde sin mikrovågsugn med utklippta recept, så hon kunde inte använda den. Kanske inte den bästa av lösningar :p

Anonym sa...

detta duger så bra nu ,du är för kräsen ,kanske ,,

Carina Sjölund sa...

Blev ju toppen!
Jag får nog vänta med någon renovering här hemma :)
Kramen♥

Susanne sa...

Det blev jättesnyggt! Mycket mer praktiskt med lådor som går att stänga ;)
Hoppas du får din vilja igenom. Inte för att det är kul att renovera. Det enda roliga med det är när jobbet är klart..

Kramisar

Susanne sa...

Ooops glömde..
Polkagris te har jag i teskåpet. En av mina favoriter det med :)

Kramisar

Afrodite sa...

SÅ FINT!!! Ja, både grov- och finentré! Sikket jobb och vilket resultat! :) Det måste bara ses IRL! När kan jag komma?

Puss och kram! ♥

Camillasrum sa...

Jag tycker det blev bra :-) Kul att renovera, men roligast när det är klart ;-) Kram