söndag 28 september 2014

Hej och hå, vad dagarna gå...

Och ska sanningen fram så har lusten inte riktigt funnits där för att blogga.

Men jag kan ju inte låta bli att berätta att i fredags hade vi en kanonkväll.
Vi = Carina, Afrodite, Susanne och jag.
Japp, skånetösen är uppe här igen :)
Och som alltid, då vi träffas, så har vi hur roligt som helst.
Och som alltid, då vi träffas, så hamnar vi i paltkoma ;)

Och som vanligt,då vi träffas, så sölar vi lite vin på duken ;)

Och som vanligt, då vi träffas så tappar vi allt vad som heter vett och etikett ;)

Men åt, det gjorde vi. Jag låter maten få tala för sig själv.

Bilderna är helt ärligt stulna från mina vänner för jag knäppte alldeles för få kort.

Här är det nämligen en bloggerska som har lagt av sig, kan man säga...

 See You!





59 kommentarer:

Anonym sa...

Paltkoma var ett häftigt ord. Antagligen kommer ingen av dem att märka att du stulit bilderna. ;) Den första bilden är för häftig. Jag tycker jag känner igen mig lite som Susanne. Kram Bosse

Paulahelenas sa...

Härligt ni hade det :)

Kram

moi sa...

Och som vanligt när ni träffas är det så roligt att få se hur roligt ni har!
Kram allihop!

Susanne ❤️ sa...

Huvudsaken är att du har kul och trivs med allt omen tack för att vi fick se vad du gjort :)
Ni är ju helt underbara..skulle vara kul att vara där och se er i action haha
Kramisar

Anonym sa...

Camilla om energin börjar tryta ,så är det nog för lite SOL nu ,,men kul hade ni ju o det var väl bra ,

Anonym sa...

ser ut som ni hade kul :))

Life of Johanna sa...

Låter som ni haft det kanon :)

Jadå, vi skall hitta ett nytt datum :) Men min kropp och vila står överst på listan, umgänge finns det gott om tid för sen när bebis är ute

znogge sa...

Nåja, så länge som ni har trevlig så ;-)

Kram

Guldkryckan sa...

Måste vara nåt fel när vinet smiter från glaset på detta vis...tur den inte kommer så långt och man kan vrida ur duken ner i glaset igen ;)

Ha en superb kväll. :)

Veiken sa...

Så himla roligt! Ni har ju klippkort i norr-söder riktning! Bloggvärlden är fantastisk! :)

Susanne P sa...

Ja men...! Till mitt försvar måste jag säga att efterrättsskålarna var ALLDELES för små!!! Det GICK ju inte att äta i dem!!! ;) ;) ;)
Och hur var det med dessertskeden?! Hmmm...den du använde skulle var i Irish Coffen... ;) ;)

Kram & tack för en ytterligare trevlig kväll tillsammans!

Ama de casa sa...

Vad himla trevligt! Men jag blir allt lite orolig över din bloggåkomma - inga egna bilder? Aj, aj...
;-)

Lisa i byn sa...

Vad gör väl lite vin på duken. Går fläckarna inte bort i första tvätten så kanske de försvinner en annan gång.
Kram

Kaffe och Mazarin sa...

Ja det ser ut som ni hade trevligt..:)
Hahaha..:)
Ha en skön vecka.Kramiz../ Agge

Augusta sa...

Trevligt som vanligt på era träffar. Din skånevän har blivit en bästis :)
Trevlig måndag!
Kram

Freja sa...

Vilken härlig helg!

Fenixmonas sa...

För att ha lagt av så var det ett väldigt trevligt inlägg, vilket det ju också hade varit om du inte lagt av! Förstår att det blev paltkoma med den maten! kramiz

Majken sa...

Låter som en riktigt toppenrolig helg!!
Maten såg otroligt god ut!!
Kram

Sara sa...

Verka ha varit en toppenhelg :)

Decdia sa...

Alltså vad är ni för gäng egentligen? En bloggskolkar permanent nuförtiden och de andra tre tar sig väldigt stora friheter... ;)
Jag förstår att ni hade det jätteskoj!

Herr Nilssons Fru sa...

Ja-men-sann :) nu tror jag ni köpt ett eget plan ni far med mellan Skåne o Norrland lite växelvis. Härligt när man kan ses o ha de gott i gott o kul. Maten ser också god ut men varför spiller ni alltid ut dricka på dukarna...:)
Kramiz

Soffie sa...

Hihi va kul ni jämt har tillsammans underbart att ni träffas flera gånger varje år...må så gott och underbara bilder som jag blir glad av att se

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Ni verkar vara ett så mysigt gäng:) Synd att man inte får vara med haha.

Kashaya sa...

Ser ut som ni hade roligt.=)

Malin B sa...

Ni är ett sådant härligt gäng att jag blir glad bara av att se er!

Susanne sa...

Ser ut som att ni har haft det kalasskoj

Camilla sa...

Ser ut som en fantastisk kväll :D

Susanne ❤️ sa...

Vill bara önska dig en underbar Fredag ❤️
Kramisar

Anonym sa...

Vad roligt ni hade :)
Och här kommer en hälsning från mig som inte orkar blogga men jag ville säga Hej! :)
Kramis!

moi sa...

Jag ser nog att du lämnar dina spår här och där i den här världen!
Så helt less är du inte :)
Kram på dig

Mita sa...

Ni har det underbart kul tillsammans, och vi är glada som får läsa och kika på bilderna som någon har tagit,hmm...
Men annars, hur är det med dig,saknar dina kommentarer och blogg inlägg...
Kramar♥

Susanne P sa...

♫♪♫ Vad gör du nu för tiden? Varför här du aldrig av dej? Det var alldeles för länge sen vi sågs...♫♪♫

Men HALLÅ!?
Om du inte hör av dej snart hotar jag med att ringa dej vid 18-tiden Glamour-tiden! ;)

Kram

Micke sa...

Ledsen för sent svar… :-/
Ni ser verkligen ut att ha kul, som vanligt. :-)
sv:
Hoppas du skrattade gott. :-)

Anonym sa...

De vinfläckarna e vanliga hos dig... har du vanisch? (stava säkert fel nu) skitsamma


Hoppas allt e ok...


Kram på dig

Soffie sa...

❤️Tjohej va kul ni har det..,

Ingrid sa...

Undrar om det är något smittsamt.. Har med legat av mig med bloggen

Herr Nilssons Fru sa...

Ja de märks massor att folk börjar bojkotta sin bloggar, lite synd kan man tycka men de e väl så de är, de kommer nytt, de händer annat :) kanske vaknar din lust till blogglivet igen.
Kramiz

Anonym sa...

Hur länge varar paltkoma? :)

Soffie sa...

Hoppas allt är bra med dej...kramen

Afrodite sa...

Men hallååå?!?!?! F5?!?!
Nu har ju till och med Skånepågen vatt oppe ju! :D

P6K

Lisa i byn sa...

Kan undra om Camilla druckit för mycket vin, för hon tycks ha somnat!!
God Morgon!
Kram

Ama de casa sa...

Jomenvisst, dagarna går. Nu har det snart gått en månad...
:-)

Anonym sa...

Camilllllla! Dags att bloggvakna!!!! Hoppas du har en bra höst. Kram Bosse Tunga

TantGlad sa...

Hahaha...hääärligt inlägg, och kul hade ni det. Vett o etikett??? Huvudsaken man har kul och i rätt sällskap.
Ha en fin söndag nu/ kram

Ama de casa sa...

Nu HAR det gått en månad... HOHO???

Ama de casa sa...

Jag hade hoppats att hitta lusten här...
KRAM på dig!

Mita sa...

Saknar dig goa bloggvän,bara så du vet,
Kraaam♥♥

JaanaM. sa...

Verkar som ni haft toppen!

syren sa...

Det ser ut som ni hade trevligt kväll! Hoppas att allt väl med dig och att du kommer tillbaka när du känner för det. Det har jag gjort nu! kram

Paulahelenas sa...

Hoppas att du har det bra!

Kram

Mitt lilla face sa...

oj vilka fläckar,

Mitt lilla face sa...

x

Paulahelenas sa...

Hoppas att du har det fint !

Kram

Anonym sa...

Mysigt ni hade det.
Kram Helene.
helenesdagbok.blogg.se

Snejky sa...

Det är toppen foto. Ser roligt & avspänt ut..
Ja, man låter sig ha bloggvila lite då & då......

Lisa i byn sa...

Hallå!!!
Tillbaka till verkligheten??
Hoppas att din lust kommer tillbaka.
Kram

Ama de casa sa...

Nu har det gått TVÅ månader??? HALLÅÅÅ!!??!

Ama de casa sa...

sv: Skulle bara kolla ifall "snart" hade inträffat ännu. Men tydligen inte... ;-)

Ingrid sa...

Mmmmm, jösses vad det såg gott ut!
En ovanligt trevlig hoper damer dessutom (som verkar lite väl solbrända för den här årstiden.. eller?!)