onsdag 24 september 2014

Äntligen

Jag måste säga att ni var då värdelös på att gissa vad detta var ;)


Närmast var Freja. Hon nämnde åtminstone ordet "parkering" i sin kommentar. (Fast det var nog bara en lyckträff. För bilden försvann visst där ett tag av en "viss" anledning :/ )

Vad kan det har varit då?

Jo, en motorhuv!!!
(Jaja, OCH min hand. Jag ville ju så gärna vara med på bild ;) )

Det var motorhuven på vår nya bil vårt nya hjärta, som numera står parkerad på vår gård.


Varför vi kallar henne vårt hjärta?

Ja, det förstår ni nu,va? :)

 See You!

26 kommentarer:

Miruschka sa...

Grattis till nya bilen, bra märke ni valt;)
Kram♥

Decdi sa...

Snygg!!
Men jag tyckte faktiskt att jag var rätt nära också... ;)

moi sa...

Grattis till Hjärtat!
Men inte var jag sååå långt ifrån? ;)
Kram

Anonym sa...

ja det var inte lätt ,hoppas ekg,,n , kommer att gå bra ,

Mita sa...

Ärlig som jag är så hade jag aldrig gissat att det var en motorhuv,och absolut inte att det var eran bil,hehe...
Häftig reg,skylt och bilen är toppensnygg, hoppas den rullar på bra nu...
Kramar♥

Anonym sa...

Perfekt namn. :) Kul tävling som jag kom försent till. Det såg ju alla att det var just din arm och en ljus motorhuv. ;) Kram

znogge sa...

Vilken kul nummerskylt! Vår nya bil rullar in på fredag så än så länge är registreringsskylten en överraskning! Fast färgen vet jag och märket ;-)

Kram och lycka till med nya hjärtat!

Herr Nilssons Fru sa...

Såg jag den bilden...hummm...stund samma jag hade säkert inte sett var de var endå, man vann inget va..hihi
Häftigt reg nummer. Sånt man aldrig glömmer liksom.Jo snygg bil med!!!
Kramiz

Susan sa...

Åhhhh vad tryggt med en rullande hjärtmaskin💓
Grattis!!

Camilla sa...

Haha, den var inte lätt att gissa! Men grattis till bil och ekg-skylten, lite småkul faktiskt :D

Anonym sa...

du kanske skulle ha varit tydligare då att det var underlaget du ville veta :) då hade jag ju självklart gissat på motorhuv

Ama de casa sa...

Åh! Grattis till nya bilen! Fast lite rätt hade jag också - den rockar!
:-)

Life of Johanna sa...

oh kul med en ny bil och namnet är ju självklart! :)

ah whats app är ju som sms med, fats gratis haha :)

haha ja det skulle var något och ha det på sin gravsten ):

Sara sa...

Snygg bil ni valt :)

SV: Ja det är underbart att baka :)

Susanne ❤️ sa...

Så himla snygg bil !!!!
Hoppas ni tar den och hälsar på här nästa ggr du är i huvudstaden...
Kram

Lisa i byn sa...

haha så vitsig du är!
Kram

Freja sa...

Hahaha, jag tyckte jag såg skuggan av din hårdrockshand, men sen försvann bilden och såg ut som en "Parkering förbjuden"skylt, så det var verkligen bara en lyckträff! Snygg bil!

Fenixmonas sa...

Härligt med ny bil och komplett med EKG, inte illa! Kramiz

Veiken sa...

Oj, jag gissade nästan rätt. Så himla nära! ;)
Hoppas hjärtat håller länge på er allihop! Ert nya hjärta ser så fin ut! Kram

Majken sa...

Hon tickar på ert hjärta?
Snygg var hon iaf :-)

Ja en go tur ja eller en go kväll!
Kram

Lollo sa...

Grattis till Pärlan..!
;-)
Tjing och trevlig helg!

Soffie sa...

Men å va kul med en ny bil😄ha en trevlig helg...

Guldkryckan sa...

Perfekt namn på en bra bil. Grattis. :)

Life of Johanna sa...

Nu ligger vinnaren av valfritt skärp uppe. Titta in och se vem som vann!

Life of Johanna sa...

Nu ligger vinnaren av valfritt skärp uppe. Kika in och se vem som vann.

Malin B sa...

Klockren reg. skylt ju!!! =)
Sådant tycker jag är skoj.