onsdag 7 augusti 2013

Tjänat pengar...

I går efter jobbet åkte vi och handlade på ICA. Där tjänade jag inget.

Efter vi handlat klart kom jag på att affären tvärs över gatan hade 50% på allt.
PÅ ALLT!!!
Förstår ni vad jag kunde tjäna om jag gick in där!?
Om jag gick in där?
Ni känner väl mig?! Jag tar ju alla tillfällen i akt, om jag har möjlighet att tjäna en hacka ;)
Självklart gick jag in där.


Och kan ni tänka er! Jag kom faktiskt hem med några "kanvarabraattha" saker. Och tjänade pengar...det gjorde jag på köpet. Nästan 300 kronor, faktiskt ;)

 See You!

29 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina grejer.
Gomorron! ha en fin dag!

Villa Frejas bokblogg sa...

Inte alls illa :) Kram.

Melody and M.E sa...

Det lät ju som ett behagfullt sätt att tjäna pengar på!
Själv var jag på ICA i Ystad och handlade och fick ofrivilligt sällskap där inne av en dam som gick bredvid mig och talade om hur dyrt allt var här, jämfört med
Netto i Simrishamn! Jag förstår fortfarande inte varför hon valde ut just mig att beklaga sig för!
Ha en bra dag!
M.E

Miruschka sa...

Bra jobbat som vanligt;)!
Kram♥

Lilith sa...

Åh vilka underbart vackra saker. Liknar sånt vi har i en butik här också, där det är omöjligt att gå in utan att komma därifrån med något.

Afrodite sa...

Vilken bra affär du gjorde i den där affären! :)
Fin-fina grejer oxå! :)

Kram och godmorgon!

Diana sa...

Fina grejer! Så vad ska du göra för alla pengar du sparat nu då? :)

God morgon!

Anonym sa...

Canilla vad du har tur som hittar så fina grejor, du har väl så lite sen förut ,men det är alltid bra att ha ,,= varm hand ,,

åse sa...

Här har det fyndats och laddats upp inför mörka höstkvällar ser jag.

Kram Kram

moi sa...

Att tjäna så många kronor OCH komma hem med så fina saker är nästan värt dubbelt!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag var där i måndags och tjänade också massor. Över 500 spänn. Finfina saker :)
Först tänkte jag inte åka dit, det var ju inget jag behövde. Bah! Så fel jag hade! Jag hittade massor som jag inte visste att jag behövde :)
Kram

Anonym sa...

Du är ekonomisk du!! ;)
Jag lovar, jag hade också gått in och tjäntat pengar där. Fina saker du köpte..

Kramisar // Sussi

Miss Juni sa...

Me like!!
Det lilla ljuset i glasburk, är det ett Klinta doft/massageljus?

znogge sa...

Grattis till fina fynd och till förtjänsten! Härligt när man går med plus ;-)

Kram

ansepanse sa...

:) riktigt bra "kanvarabraatthasaker" :)
kramar

Majken sa...

Grattis till fina fynd & känslan att tjäna pengar är ju inte så dum ;-)

KRAM

Mita sa...

Såna där sätt att tjäna in pengar på det gillar jag,grattis till dina insparade korvören..**
Kramiz♥

Susanne P sa...

WOW vad du tjänar! Vad ska du göra med alla pengar du får över?! ;)

Men står det "potatis" på den svarta påsen...?

Kram (fick du inte tag på F? Hade väntat mej ett annat inlägg...)

soffie sa...

wow va du tjänade massor;) å fint var det med :)

Camillasrum sa...

Vilka bra fynd!! Och va härligt att ha tjänat 300 kr ;-) Ha det skönt :-) Kram

Freja sa...

Potatisen ser konstig ut... Fast det kanske är en skrubbhandske FÖR potatis och inte faktisk potatis i påsen...

Carina Sjölund sa...

Du är alltid så duktig på att fynda :)
Annars hade du kunna komma hit, och handla lite. Vi har hur mycket saker som helst på altanen :(
Kramen♥ sussa gott

Lotta sa...

Visst blir man glad av så lättförtjänta pengar! Har försökt att förklara för mannen här hemma hur det går till med såna snabba cash, men han vill inte lyssna på det örat - han säger att jag gör av med pengar istället. Fattar inte...

Ha det gott!
Kram

cecce sa...

Tycker du har en helt rätt inställning till det här med att tjäna pengar:-) Rea is da shit!:-)
Fina prylar du köpt!

Kram Cecce

Ama de casa sa...

Men? Du kunde ju ha tjänat ÄNNU mer!
:-)

Fina grejer :-)

Paula´s Blogg sa...

Vilken bra affär du gjorde :)

Ha en bra torsdag!

Kram

Susan sa...

Åh det är bara Bäst att tjäna pengar sådär!!
Jag har sparat massor på massor med skoinköp i sommar - fler tusen :)
Passar bra när tandläkaren stjäl massor!!

Kraaaam

syren sa...

Att tjäna en slant är ju aldrig fel.Fina grejor! kram

Micke sa...

Vad ska du göra för de pengarna? ;-)
sv:
Du är välkommen! ;-)