onsdag 21 augusti 2013

Make up träff

Till morsdagspresent fick jag av tjejerna en massageolja från body shop.
Till saken hör: Om man köpte nåt på body shop till morsdag, så fick man även ett presentkort på en makeupträff.
Så i går var det dax för den träffen.

Gubben fattade inte varför vi skulle dit.
- Så där gör dom ju bara för att lura dig att köpa nåt, sa han.
Vad då lura mig? Jag blev inte lurad. 
 Jag köpte denna av av fri vilja  ;)



En täckpenna som även gör att ögonskuggan fastnar bättre och håller sig på plats längre.
Och så hade jag en värdekupong på 20%. Så inte blev jag lurad,inte. Nä jag åkte ju dit och tjänade en slant  ;)

See You!

26 kommentarer:

Paula´s Blogg sa...

Just det :)
Imorgon ska jag (om jag orkar) på sminkparty kl 18 :)

Ha en fin onsdag!

Kram

Tess sa...

Haha, ja vad förstår karlar om sånt liksom ?
Klart du tjänade på det ;)
Kramar

znogge sa...

Rena fyndet med abdra ord :-)Vad begriper män i denna fråga!

kram

Lisa i byn sa...

Hej!
Det är kul att hitta på något annorlunda någon gång, något som man inte brukar.
Jag var på body shop en gång och blev sminkad, det som var trist var att tjejen misstyckte att jag sen inte köpte allt hon använt till mig.

Ha en bra dag! Kram Lisa

Anonym sa...

Kanon ;)))

Anonym sa...

Camilla om du inte for så hade du tjänat på det , men va gör man inte för att bli fin ,= varm hand

moi sa...

Helt rätt tänkt!
Att jag sen inte vet vad man gör med en täckpenna är en helt annan femma ;)
Kram du vackra!

Lollo sa...

ahaha!
Rena fyndet juh!
;-)
Kram

Anonym sa...

Vad trevligt. Gubbar, dom fattar ju ingenting ;) Hoppas du hittade nåt där till honom också?
Kramis!

ansepanse sa...

:) nej vadå lurad :) rena fyndet ju
kramar

Hörni sa...

Kul att det finns fler än jag som vet hur man tjänar pengar! :)

Jennie Bergius sa...

Vilken härlig present av snälla barn! Och visst fyndade du :) <3 Jennie

Carina Sjölund sa...

Vilka snälla barn du har♥
Kanske man kan få låna dom hihihi
Kramen♥

Majken sa...

Vilken perfekt morsdagspresent :-)
Dina tjejer vet vad mamma vill ha :-) & inte kan du begära att mannen ska kunna förstå sig på sådana viktiga saker som smink.. nej det blir överkurs ;-)

Ha en fin dag!
Kram

Diana sa...

En primer alltså? :)
Jag har sån (inte samma märke dock), använder ibland. Skitbra, skuggan sitter som fastlimmad!
Klart du inte blev lurad att handla, vem blir det liksom?

Anonym sa...

säger som din gube "Blåst"

Susanne sa...

Gillar att tjäna ;)

Micke sa...

Förvarar du alla dina intjänade slantar säkert? ;-)
sv:
Ja, du, Camilla. De små börjar bli stora... :-)

soffie sa...

älskar bodyshops grejerå himla bra att tjäna pengar med ;)

Malin B sa...

Man blir så glad varje gång man tjänar in några kronor!!! ;)

cecce sa...

Du tjänar pengar på samma sätt som syrran din:-))

Verkar vara en bra pryl i alla fall. En sådan skulle jag vilka ha!

Kram cecce

cecce sa...

Åh...nu blev det helt galet: Av någon anledning trodde jag att jag skrev inne hos din syster. Hjärnsläpp:-)!!!

Kram Cecce

Miruschka sa...

Som alltid blir jag lika imponerad av hur du hela tiden tjänar pengar:)
Kram♥

Ama de casa sa...

Jösses vad jag tjänar pengar som inte sminkar mig alls! Måste nog ut och shoppa nåt i morgon, pengarna håller på att svämma över ;-)

Fenixmonas sa...

Javisst, rena förtjänsten! Karlar förstår sig inte alltid på det där...kramiz

Miss Juni sa...

Men han fattar ju absolut ingenting!
Karlar i ett nötskal! ;)