lördag 12 maj 2012

Fullt upp

Idag är det lördag och jag är tillbaka. Äntligen, va!? Som ni har längtat  ;)
Kan tänka mig att ni är nyfiken på vad jag gjort dessa dagar.  Vart reste jag? Vad gjorde jag för roligt? ;)
Jag måste nu göra er besvikna. Ingen resa här inte.
Nä..på måndagen var vi i stan för yngsta dottern skulle göra slutprovet, för moppe kortet. Hon klarade det!!!
Kom hem, åt middag, såg Glamour och Big Brother.
tisdagen jobbade jag. När jag kom hem tog jag mig en runda i stora rutten, middag och sedan Glamour och Big Brother.
onsdagen jobbade jag...och över, dessutom. Kom hem lagom till Glamour, middag och sedan Big Brother , så klart :)
torsdagen jobbade jag. Gick storarutten. Åt middag. Och på kvällen var jag på en välgörenhetskonsert som eleverna på Husumskolan anordnat. Där uppträdde Sofia med sång. En sång som hon gjort alldeles själv.


( Men Sofia. Vad ska vi göra nu då? Du skriver ju hitlåtar! Du sitter och gömmer dig i Husum och skriver killerhooks." ;) )

Glamour då? tänker ni nu. Lugn...jag spelade in det ;)
Min älskade farfar ville så gärna höra Fia sjunga, så han och hans sambo kom också dit.


fredagen jobbade jag. Ingen rutt men halsont :( , middag, Glamour... och sedan förstår ni...sedan var det ju fredagsmyyyys och Big Brother, så klart :)
Som ni ser så hade jag fullt upp denna vecka. Inte så mycket tid över för bloggen, liksom.
Men som sagt...nu är det lördag och jag är tillbaka! :)

See You!

31 kommentarer:

Miruschka sa...

Välkommen tillbaka, du är efterlängtad:)
Kram♥ och vi kanske syns ute på byn!

Aurora sa...

Välkommen tillbaka. Jag har inte sett ngt av de programmen men lite glamour har jag fixat själv. Vädret har sen sett till att vi har varit instängda i huset. Kram

Anonym sa...

Gillar skarpt att du är tillbaka. Jag menar, hur länge tror du egentligen att vi klarar oss utan din humor..???
Superfin bakgrund här på bloggen, spara, spara!
Vad roligt att hon skriver låtar. Se till att hon tar tillvara på den talangen och utvecklar den.
En underbar helg till dig!
Kram















Ser rent, fint, vackert och alldeles underbart ut

Sus sa...

Välkommen tillbaka!
Du har en superduktig tös. Hon kommer att gå långt om hon vill!

Jag hoppas du kan tagga ner nu och njuta av helgen.

Kraaam

Diana sa...

Jag blev lite orolig där för torsdagsavsnittet i Glamour, men du lyckades få in det i schemat. Puh! ;)

Johanna sa...

Låter som en bra vecka!

Tack, kul och vinna någon gång när man tävlar, då forstätter man ju :)

Majken sa...

vilken vecka... åhh vad mycket glamour det har varit...;-)

vad bra hon är din Sofia. Hon borde söka till IDOL :-)

Ha en fin lördag!
Kram

Ama de casa sa...

Vad DUKTIG hon är! Hon kommer att sätta Husum på världskartan!
:-)

Ama de casa sa...

Men ofrivillig bloggpaus? Näe, det var det inte. Ofrivillig gills bara när man blir utan nät...
:-)

Maria sa...

Underbar vecka du haft :) med massa viktiga aktiviteter :)
Din dotter sjunger så fint...

Ha en mysig lördag :)
Kramar

Znogge sa...

Så duktig hon är! Förstår att det var viktigare än Glamour ;-)

Kram och välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Hej o välkommen tillbaka du ser ut o haft en sån där alldeles vanlig vardags vecka som många har :) o kul att du kom i väg på konsert också, tur mankan spela in saker som man vill se här är det ofta inspelning som gäller :)

Villa Frejas bokblogg sa...

En härlig vecka med full fart. Hoppas ni får en fin helg nu och chans att varva ner :)

Maud sa...

Big Brother!! Visste att det va nått fel på dig.. =)

Ingrid sa...

..och här är en till som det är "lite fel på" utisåfall.. Fniss
Dotterns pojkvän tyckte det var lite knas i början att vi och dottern alltid brukar titta på det ihop.. men nu har han vant sig efter tre år

ansepanse sa...

roligt att du är tillbaka igen efter en fullspäckad vecka
Fia blir vår nästa IDOL :) eller?
kramar

Anonym sa...

haha goa du :) Gratulera dottern för körkortet! Kram

Carina Sjölund sa...

Välkommen tillbaka rara du!
Ungdomarna var så otroligt duktiga på att sjunga och spela. Nästa gång är det föräldrarnas tur *L*
Kramen på dig♥

Miss Juni sa...

Välkommen tillbaks, kära du!!
Men...gör inte det där till en vana, att bara vara inne & gästblogga en gång i veckan! ;o)

Kram å go´helg!!

Vicke sa...

då vet vi vad du har gjort iaf, ha en fin kväll nu

Susanne P sa...

Åh, vilken tjej!
Superduktig!
Ja, nu menar jag Fia naturligtvis. Inte du!!!!! ;)
Kram

Lollo sa...

Fullt upp med motion och BB asså..
;-))
Välkommen tbax!
Mycket söt och begåvad dotter!
kramen

Freja sa...

Jag har saknat dig! Men förstår ju att jag ligger efter Glamour och Big Brother på listan, har inget att komma med jämfört med dem!

cecce sa...

Åh! Vad kul att se och höra! Hon är jätteduktig ju!! Hälsa henne det!!

Kramar

Mita sa...

Gott att ha dig tillbaks igen goa bloggvän,det lät väl fint,hehe..och jag menar det dessutom..
Du har haft en fullspäckad vecka ser jag.....
Kramen på dig**

fina frun sa...

Big Brother tittar vi också på, även om man får gömma sig bakom skämskudden ibland ;)

Marina sa...

Efter en sådan vecka måste det vara skönt att få sjunka ner i soffan och ägna sig åt bloggen!

Fenixmonas sa...

En fin vecka ser jag! Duktig tjej! Kramiz

♥ Sanna ♥ sa...

Din dotter är ju så grymt bra !!! Borde ju söka till idol !!
Hoppas du får en underbar söndag och har en lugnare vecka framför dig ;)
Du ... Var det inte slut på glamour ?? Sista avsnittet eller något för ett tag sen ???
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Vilken dotter! Underbart!

Och Glamour nu igen... Du är verkligen tålmodig som står ut med den där serien. :)

Kram!

Sussi sa...

Äntligen.. Herregud vad du dröjde.. Men jag förstår att du hade viktigare saker för dig. Glamour och Big brother ;)

Oj Oj OJ.. Vad duktig din dotter är. En superbra låt! Nån måste ju anmäla henne till Idol eller något sånt program. Hon är ju asbra!!

Kramisar