fredag 24 juli 2009

En bild säger mer än tusen ord.



Var är du?
Solen alltså.
Det är allt för länge sedan vi fick se den underbara solen.
Bara regn,regn.
Jag tycker så förskräckligt synd om dom som har semester nu.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder snart...snarast...NU!!!
I dag har vi varit och uppvaktat Tobias som fyller 12 år i dag.
Grattis än en gång,säger jag.
Jag har även hunnit städa,renbäddat och tvättat kläder....i massor.
Nu ska David och jag hämta ungdomarna(som blev kvar hos Jonssons)och sedan ska vi åka och handla för att sedan åka hem och laga till en middag, för att sedan kunna ta sig ett glas vin, för att sedan sätta sig och se en film för att sedan gå och lägga sig.
See You!

2 kommentarer:

Susanne P sa...

Du behöver inte tycka synd om mej...jag ser fram emot svamptider!!! Då behövs det regn!!!
Kram
Syster

♥ Carina ♥ sa...

Men du kan tycka synd om mig för jag struntar i svampen :)