onsdag 2 januari 2013

Årsresumé 2012 Del 1.

I början av alla nya år, brukar jag titta tillbaka på året som gått.
Vad har jag gjort? Vad har jag skrivit om? Vad hände det året som gått?
Och samma sak gör jag i år. "Same procedure as last three year", liksom ;)
Så nu kommer det en resumé, på mitt 2012.

Januari:
* Startade årets första helg med att gå ut med mina jobbarkompisar. Vi åt på O´learys.

* Köpte min mobil och firade det genom att spela WF för första gången ;)
Februari:
* Hittade min barndomskamrat på Fb.
* Var på dop där min äldste vän döpte sin son och där Sofia fick äran att sjunga för honom.



"Your song"


"Välkommen hem"
* Yngsta dottern fyllde 15 år.

* Skickade Yngsta dottern till Borgafjäll med en kompis och hennes familj.

* Bowlade och var på bio med familjen.


* Var på storseans med Terry.
Mars:
* Var på 40års fest.

* Började att ta mina promenader.
Jojo...att stretcha och att synas är A och O ;)

* Årets första solning.

* Bokade resan till Skåne.

* Firade tre år som bloggare.

 Fortsättning följer.. :)

See You







45 kommentarer:

Anonym sa...

tittar in och önskar dig en bra dag
kram

Miruschka sa...

Kul att göra en sammanfattning och ett bokslut av det gamla året:)
God fortsättning på nya året!
Kram♥

Afrodite sa...

WOW! Vilken start! Och det blir ju bara bättre. Jo, för sen genomför du ju den bokade resan...:)

PS. Jo men du...vi pratar ju om så mycket...:) Men eftersom du antyder att det har med bilder att göra...menar du då att jag ska slag i saken och göra canvas-tavlor av Mannens fina bilder? Är det det du menar...?

Kram och godmorgon!

Anonym sa...

Jag ler eftersom jag kommer ihåg del av dessa inlägg :)
Du har det bra vännen! Hoppas att även i år du ska kunna festa och njuta och glädjas av livet och ha ett riktigt härligt år!
Kram

Ama de casa sa...

Åh... Förra nyår ramlade jag också in i WF-träsket, men jag lyckades ta mig ur innan året var till rumpa :-)

Diana sa...

Smart att vänta med resumén tills året verkligen är över, det kan ju hända grejer de där sista dagarna! :)
God morgon!

cecce sa...

Vilket fint familjefoto på er i inlägget nedan!!

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!!

Kram Cecce

Anonym sa...

SV: jag felanmälde 2 saker när jag var nyinflyttad 1998, de har fortfarande inte blivit åtgärdade. Det påstås att de aldrig fått någon anmälan.

Har gjort några anmälningar genom åren, ibland har de kommit, ibland har de via telefon bett mig åtgärda problemet själva.
Och en tekniker kapade strömmen till tvättmaskinen, så jag fick dra in nya ledningar för 500:-

Oj, dagens novell.
Nu ska jag ge mig iväg

Znogge sa...

Vilken bra början på 2012. Och av biljetten att döma blev det inte sämre...

Kram

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Du har ju världens snyggaste mobil, helt klart! =D

ansepanse sa...

härligt att göra en resumé, jag är dålig på det, kommer på det försent och tycker att det är jobbigt att leta bland bilderna
kramar

Livet sa...

jag blickar framåt istället :)

Marina sa...

Visst är det kul att blicka tillbaka och komma ihåg!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Älskar "Your song" och din dotter sjöng den verkligen hur vackert som helst ;)

Kram Ullis

Jane sa...

Vilken härlig årsredovisning...
Ha ett fortsatt bra år nu vännen.
Kramar i massor / Jane

moi sa...

Det framgår att du är den sportiga typen. Har promenaderna fortsatt hela året? Din dotter sjunger såå vackert, har hon sångrösten efter sin mor? Jag ser fram emot fortsättningen!

Åse sa...

Kul läsning ser fram emot fortsättningen. Kram

Diana sa...

Sv: Naw, tack!

Hörni sa...

Fin start på året, hoppas resten blev lika bra.
Jag funderar på att göra en resumé också, får väl se om jag orkar.

Guldkryckan sa...

Seans med Terry? Gillar den gubben...en som verkligen känns äkta...nån gång ska jag gå på nåt sådant.
Fast då får det vara med just Terry...han är grymt bra.

Ha de gött. :)

Lollo sa...

Kul läsning, väntar med spänning på kap.2!

Susanne P sa...

Vi har ju nästan gjort samma, samma! 40-årsfesten, Terry mm.
Men har du tagit något CERT?? Nä, just det! Det har du inte! Alltså vann JAG!!! ;)

Kram, syster

Babs sa...

Härlig summering du gör och jag minns att jag läst om allt det här.
God fortsättning och kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilken fin start på förra året :)
Kram.

Freja sa...

Jag glömde min reflexväst när jag var ut och promenerade i dag, tack för påminnelsen!

♥ Carina ♥ sa...

Kul med en tillbaka blick :)
Jasså du stretchade. Såg nästan ut som om du försökte flytta väggen ;)
Kram

Anonym sa...

Hej

hänt en del ser jag :)

SV: du lade med din mailadress i din sista kommentar har inte publicerat den eftersomjag inte visste om du ville att mailadressen skulle synas :)

messan sa...

Vad roligt att läsa:) Tack så mycket och jag vill följa med på resten!
Kramar om och önskar ett gott nytt år!

soffie sa...

så roligt att läsa:) å jag kommer ihåg nästan allt eftersom jag är en trogen läsare:)

Micke sa...

sv:
Nyfikenhet regerar, för nu är jag nyfiken på din fortsättning också. ;-)

Fenixmonas sa...

Det är faktiskt ganska mycket som händer på ett år när man ser det i backspegeln. Kramiz

Afrodite sa...

Första solningen i mars??? Men det är ju snart!!! :D
Kram och godmorgon fina! ♥

Afrodite sa...

Sv: JA! Juli var bara så jävla bäst! Norrland i Skåneland, ni, jag...och så hade jag ju Mannen...♥
Kram fina! ♥

Melody and M.E sa...

Fin resumé du gjort, ser fram emot fortsättningen!
Här blir det ingen resumé för året varit kantat av trista saker som överskuggat mycket bra. Ser fram mot ett nytt år med färre korkade människor efter vägen.
Kram
Melodys matte

Diana sa...

Sv: Åh, jag vet inte... jag är de oavslutade projektens mästarinna... :)

dianasdrömmar sa...

Härlig krönika kram Diana

Monika Häägg sa...

Det är en bra vana att se tillbaka på året som passerat. På något sätt uppskattar man det mer om man tänker efter lite:) Önskar dig god fortsättning på det nya året!

Maud sa...

Mycket roligt du har gjort! Rätt åt dig! ;)

finafrun sa...

Vilket fin.fint år :)

Butik Älva sa...

Men oj, vad du hann med mycket! Och det var ju inte ens på ett helt år det där!

/ Miss Juni

Viktkamp sa...

Så roligt att läsa =) Kramar

Susan sa...

Mycket kul och minsann riktigt duktigt motionerande också! Jag är impad :D

Ja, googla lchf...det finns massor på nätet.

Kraaam

Mita sa...

Vad duktiga ni är med era tillbaka blickar du och syrran.Mycket av det ni skriver minns man..
Kramar♥

starling sa...

Vad roligt med en sammanfattning. Ser fram emot fler.
Sv; Allergi är inget roligt. Jag är allergisk mot viss föda och pollen. Ibland har jag regerat när jag träffat pälsdjur också.
kramar =)

Susanne sa...

Händer mycket på ett år mer än man kan tro. Längtar till fortsättning. Ha en bra dag. Kram