onsdag 30 september 2009

Nytt tema!




Denna vecka är det ett nytt tema på La Fotos fototävling.
"Genom bilrutan".
Jag har tittat på några som ska vara med i tävlingen och jag säger bara det....
- Jag har inte en chans.
Men jag är ingen dålig förlorare så jag kör...
Ja,det är sant..
Det är jag som kör....(På bilden.)
Det positiva med min bild tycker jag att det SYNS ,att det är tagit från en bil :)

Efter jobbet i dag var jag och klippte mig.
Skönt!
Nu behöver jag kanske inte så mycket gelé i håret.
Nu kanske jag bara behöver lagom mycket :)

Från det ena till det andra....
Fan,vad det var mycket bra på tv:n i går.
Oj,vad det krockade.
Först var jag tvungen att spela in Glamour för jag skulle på möte.
När jag kom hem,19.30, satte jag mig ner för att se det.
Sedan var det Idol,Den stora resan,Andra Avenyn och Desperata hemmafruar.
Allt på samma tid.
Hur skulle jag ta mig till??
Jo,med bra planering fungerar allt ;)
Den stora resan och Andra avenyn ska jag se på fredag på datorn(SVT).
Spelade in Desperata hemmafruar på "lill" tv:n och såg på Idol.

Allt löste sig :)
Bra va!

See You!

11 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ojojoj vad du har det körigt med alla program. Själv vet jag inte hur det har blivit, hinner aldrig se på tv:n. Utom när det är hockey förstås, för det är ju viktigt!!
Puss & Kram

Mona sa...

Du skulle ha knäppt kortet när jag körde om dig på väg mot jobbet imorse. ;D Nu förstår jag varför du såg så spänd ut när du körde! :D Fast du kanske knäppte kortet en annan dag förstås.....

Ama de casa sa...

Helt klart en bra bild för veckans tema!
Lycka till i tävlingen!
Kram :-)

annas perssonliga sa...

Jag tycker det var en bra bild,känns lugnt och tryggt i trafiken...

Fullt upp med tv-programmen.... jag följer endast Idol för tillfället.

Hoppas du har en härlig kväll!
Kram

ciara sa...

haha!Samma här!
Är det det som kallas i-lands problem månne??
EMD= är en traumabehandling och står för "Eye movement någonting"
Mkt diagonalt höger o vänster stötar och ögonrörelser när man går tbxt ill känslan i dödsfruktan ögonblicket.m.m
Ska visst sätta i gångn balansen mellan höger o vänster hjärnhalva och så ska man tänka på en trygg plats att gå tbx till ..Lite hypnotiskt upplever jag det som.Man är jättetrött efteråt och det ska minska min inre hjärnstress...
Hua!Vad flummigt det blev nu då!hihi
Kramiz/Ciara

Susanne P sa...

Ja och du undrar varför du har problem med hjärtat!? Sitta och glo på "dumburken" hela kvällar. Ut i naturen, nej visst ja, du går ju bara vilse...
Kram
Syster

La Familia sa...

Din bild är bra. Annorlunda... så räkna inte bort dina vinstchanser än.

Sussi sa...

Greys anatomy började idag dessutom :-)
Det är en hel del serier som startar igen nu på hösten så det blir nog en hel del tv tittande..

Räkna inte bort dina chanser att vinna.. Man vet aldrig :-)

Sov så gott
Kramisar

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja det kan bli tufft om man har en massa program man måste se.Jag tittar nästan aldrig på tv.Ha en fin dag /Kram

lillaMy sa...

Kram och ha en bra dag.

cecce sa...

Tycker det är en bra bild. Det är ju så det ser ut! Kör hårt...hoppas du vinner!

Inte lätt det där med alla Tv-program...
Själv ser jag just nu bara på Idol. Hinner helt enkelt inte med mer..även om jag skulle vilja:-)
Kram