lördag 26 september 2009

Lördag!

Då var den efterlängtande lördagen här.
Men ingen sol så långt ögat når.
Ute är det grått och blåsigt men ganska varmt.
17.6 närmare bestämt.
Inte dåligt för att vara i slutet av september.
Sitter här framför datorn och tycker mest bara synd om mig själv.
Förbannade hjärtklappning.
Det är så fruktansvärt obehagligt när dubbelslagen kommer.
Och dom kommer ofta.
Fast bara när jag sitter och ligger.
När jag rör på mig känns det bra.
(Hujedamig vad det låter konstigt när jag säger så.)
Trodde aldrig att den meningen skulle komma från min mun.
Jag hatar att röra på mig.
Men nu säger jag att det känns bra då jag rör på mig.
Jag måste vara allvarligt sjuk:)

Kollade på mitt horoskop för i dag.
Så här stod det:


Tur
Om du bara bjuder till kan detta bli en lyckosam dag för dig. Allt tycks gå din väg just nu.
(Det låter väl bra.)

Hälsa
Du mår bäst om du får röra på dig idag. Det handlar inte om några extrema saker utan en lätt joggingtur eller en promenad räcker gott.
(Stämmer,mitt hjärta slår dubbelslag då jag sitter så jag hade faktiskt tänkt att ta mig en promenad.)

Ekonomi
Ingenting särskilt händer idag. Möjligen kan det dyka upp ett erbjudande som du inte bedömer vara aktuellt.
(Som sagt,jag har inget planerat i dag.)

Arbete
Risken finns att du nu hamnar i skymundan av kolleger som säljer sig själva bättre än du. Satsa lite hårdare så kommer du att uppmärksammas.
(Jag är ju ingen hora :) (Fniss)

Kärlek
Idag tycks du vara osäker på dina djupare känslor för en viss person. Du bör inte testa på ett sätt som kan skada ert förhållande.
(Osäker? nä,det tror jag väl ändå inte.)

Relationer
Idag kan du vara ganska slö när det gäller att ta kontakt. Du sitter hellre och väntar på att någon ska höra av sig till dig.
(Aj,det stämde som handen i handsken och tyvärr så är det så mest varje dag.)

See You!

6 kommentarer:

annas perssonliga sa...

Spännande med horoskop, nya kontakter...första gången jag kikat in hos dej,lite kul :)

Ha en härlig lördag,kan bli mysigt trots att den är planlös...

Kram

Majken sa...

Hejsan!

*gäsp* ja det känns att man lagt sig för sent hihihi

Varför får du hjärtklappning? Jag har genomgått en medicinnedtrappning & en biverkan på detta har blivit att jag fått hjärtklappning. Har en vilopuls på 120 slag/min. Efter månader med detta problem fick jag testa en betablockerare & vad den funkar bra.. Känns helt annorlunda när jag kan ta den...

Sköt om dej!!
Ha en fin lördagskväll!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag tycker så synd om dig vännen och jag tror att det är ditt jobb som är boven i dramat. Det blev ju bättre på sem. eller hur? Gå till doktorn igen, så här ska du inte behöva må.
Älskar dig ♥

lillaMy sa...

Jag hade också dubbla slag förr så jag fick gå med ett Ekg på mig en hel dag och notera tiden varje gång det hoppade extra och så jämförde dom med utskriften och det stämmde bra med det jag skrev.Och dom kom fram till att jag hade stress hjärta vilket innbär inre stress för mig för jag har väldigt stress tålig men tydligen kände kroppen av det. Men och det är ett stort men för peppar peppar så har det försvunnit helt sedan jag slutade röka för 9månader sedan så jag tror det hade maed det att göra.Ps röker du?.Kram och hoppas det blir bättre.

blyger sa...

nu tycker jag verkligen synd om dig men du minns väl va jag sa

Susanne P sa...

Du får nog börja att röra på dej lite grann...Men ta på dej GPSen så du inte kommer bort!
Kram
Syster