fredag 19 april 2013

Mirakel

Visst kommer ni ihåg magen?
Den gången "ploppade" det ut en vacker liten pojke från hennes mage. Nu har det "ploppat" ut en bebis till. Ja, från samma mage, faktiskt ;)
Men denna gång "ploppade" det ut en vacker liten tjej.

I går var jag och hälsade på den vackra lilla pojken och den vackra lilla tjejen och deras vackra, vackra mamma, som jag varit kompis med i 24 år.

Dessa små händer...
Dessa små fingrar...
Dessa små naglar...
Dessa små fötter...
Dessa små tår...
Barn är mirakel!
See You

35 kommentarer:

Aurora sa...

Inte nog med att de är mirakel. De luktar så gott. kram

Miruschka sa...

Vacker bild!!
Kram♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

- Tack snälla du. Jo men det är väl så att det kommer ta lite tid att komma in i den grå vardagen igen. Vädret gör mycket för mitt mående också. Jag mår alltid bättre i soligt och varmt väder.Så om Sverige vill bjuda på en fin vår och sommar snart så skulle det kanske kännas aningen lättare.

Kramar

Herr Nilssons Fru sa...

Underbart ❤
du ska gosa babis...mmmm
Trevlig helg på Dig

Kramiz

Paula´s Blogg sa...

Härligt :)
Ha en fin dag!

Kram,kram

Maud sa...

Nawwww! Så söt! Känner doften ända hit.
Trevlig fredag!

Znogge sa...

Ja, barn är verkligen mirakel!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Åh vilken lycka! Hälsa henne så gott!
Kram och god morgon!

Anonym sa...

varm hand = detta är ett under med att få Barn ,,

Krönikören sa...

Ja, verkligen! Fin bild.

Kram

Anonym sa...

Helt underbart! :) Hälsa Grattis från mig.
Trevlig helg! :)

Marina sa...

Jättemysig bild!

Afrodite sa...

Ja, verkligen! :)
Vilken underbar bild!
Grattis till din fina vän!

Och en stor KRAM till dig! ♥

Ps. Inlägg kommer under dagen! :)
Och ja, kanske hörs vi ikväll! ♥

Mita sa...

Ett stort grattis till din goa vän,och visst är barn mirakel, små som stora..*blink*..
(en sån fin bild)
Kramen på dig♥
(vädret,ptjaa,det är mulet,blåsigt och en anings duggregn)

Melody and M.E sa...

Underbart med en lite baby! Samma lycka varje gång man får chansen att hålla en sådan där liten i famnen!
Kram
Melodys matte

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad mysigt.
Vilken underbar bild. Kram.

Diana sa...

Naw, bebisgos som ju är så mysigt!
Grattis till dem!

Afrodite sa...

NU har jag uppdaterat! :) Kanske inte så jävla intressant, men i alla fall! Ett litet tecken på att jag lever i alla fall...:)

P&K

moi sa...

Och så luktar de så gott de små vackra!
Men gravidmagar tycker jag inte om att se - det gör så ooooont (i mig - ja, jag vet jag är knäpp)
Kram på dig

messan sa...

Åh, jag älskar bebbisar...de doftar så gott...livet...
Ha en fin fredag!
Kramen

ansepanse sa...

visst är barn mirakel :)
grattis till din väninna
kramar

Filifjonkan 1 sa...

F grattis till dig som fått hälsa på en så ny liten människa ja de är så underbara verkligen små mirakel,

Hörni sa...

Så fint med ett litet mirakel. :)

Lollo sa...

Blir varm i hjärtat
...Fint!

Carina Sjölund sa...

Grattis till din vän. Dom är bara för underbara dessa små liv♥

Du blir inte sugen på en till hihihi
Kramen♥

trollmor sa...

Visst är det underbart med dom små. Vårat lillhjärta (barnbarnet) blev 8 mån i förrgår och det är bara massor av kärlek .Fin bild

♥ Sojka ♥ sa...

Men åh! Ja visst är det underbart! Grattis till alla inblandade! ;)

sv:Tack! kram :)

♥ Sojka ♥ sa...

hahaha ja visst är det så!!
Men hur kommer det sig att vissa väljer rätt för visst fan lyckas andra! ;)
kram

Ama de casa sa...

Vilken underbar bild!

Och grattis till nytillskottet :-)

Diana sa...

Sv: Helt klart hellre rödvin! Skål!

Ingrid sa...

Liten hand möter stor.. =kärlek!

Osloskånskan sa...

Bebisar är mys....
Så fin header du har! Jag gillar den :-)

soffie sa...

mmm bebisar är det finaste jag vet å de doftar så ljuvligt.... om inte gubben stoppat mej skulle jag haft många mer :) grattis till din väns baby och er många års vänskap...svar: men du det vore väl nåt en bloggträff i Barcelona :) kramen

Micke sa...

Härliga små mirakel! :-)
sv:
Ja, det kan man säga att jag är. ;-)

Ha en riktigt bra helg! :-)

Fenixmonas sa...

Så fint! Visst är det små mirakel! Kramiz