onsdag 22 augusti 2012

En extra...

...tanke går idag till min älskade vän, Afrodite.
Att alla begravningar är jobbiga...det vet vi. Men att begrava sin älskade man...pappan till sina barn...det måste väl ändå vara bland det jobbigaste man någonsin kan vara med om.
Tyvärr så kan jag inte vara där, på plats, och stötta och krama om henne. Men jag hoppas verkligen att hon och grabbarna känner att jag  tänker på dom.
Bild lånat från google.
"Minnet lever det kan ej jordas
Det kan ej gömmas bland stoft och grus
Nej, det skall leva i fågelsången
I blomsterdoft och i vindens sus"
Minnet lever...

See You

30 kommentarer:

Miruschka sa...

Många tankar är hos henne och hennes familj idag!
Kram♥

Susanne P sa...

En tung dag...
Tankarna är hos henne.
Kram

Diana sa...

Usch och fy. Jag hoppas att de får en fin dag mitt i all sorg.

Aurora sa...

Jag kan knappt tänka tanken. Hoppas att hon klarar av dagen och att hon har många vänner som står bredvid i denna situation. Kram

Anonym sa...

Känns tungt. Tankar från mig till henne och barnen.

Herr Nilssons Fru sa...

♥♥♥♥♥♥ Mina tankar går till henne idag ♥♥♥♥♥♥

Joanna Björkqvist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
RackarTuss sa...

Hej!

1)
Nej fy - så jobbigt för henne :(

2)Åh - om jag hade vetat att du skulle till Vaxholm hade jag tittat förbi och sagt *hej*....

♥ Carina ♥ sa...

Ja tankarna är extra mycket hos dom idag...
Kram

Carina Sjölund sa...

Tänker på henne henne idag...
Kramen♥

Villa Frejas bokblogg sa...

Å nej fy vad hemskt. Kram till dem!

Joanna Björkqvist sa...

Vilken mardröm...

Stor kram till både dig och Afrodite!

Ama de casa sa...

Fy så hemskt...
Kram!

PS: Vi var ju på Irland - inte smuts på rutorna, regn...

Livet sa...

oj, visste inte vad som hänt

Fruktansvärt när sådant händer

LillaTuss sa...

Vad fint du skriver om dina tankar om din vän. Det måste värma henne ♥

ansepanse sa...

<3 tankarna går till henne <3
kramar

Majken sa...

Usch vad jobbigt de har det idag....
*stor kram*

Åse sa...

Fina ord ! Kram

Znogge sa...

En mardröm säger jag bara. Tänker på dem desto mer.

Kram

Johanna sa...

usch begravningar är aldrig kul, och speciellt inte sin älskade man och pappan till sina barn :(

Freja sa...

Jag skickar varma tankar till henne jag med, det behövs mycket styrka och stöd i en sån situation.

Sus sa...

Vad säga annat än-
Så synd! Så tragiskt! Så sorgligt!

Kram

soffie sa...

men usch vad hemskt fy vad sorgligt...massor av kramar till henne och hennes familgj och vad fint du skriver till henne, kram

Susanne sa...

=´(

Afrodite sa...

♥♥♥

Fnulan sa...

Kärlek till er....

Mita sa...

Det är fruktansvärt,
Många tröstande styrkekramar till dom**

Fenixmonas sa...

Så fruktansvärt! Jag läste hos henne vad som hänt och hur snabbt livet kan förändras...Livet är så skört...Kramiz

Miss Juni sa...

Nä, mycket värre än så kan det nog inte bli...
Men trots det sorgliga, så var det en väldigt vacker begravning. Och när det nu är som det är, så kändes det ändå som Afrodite och pojkarna fick till den känslan under begravningen såsom de önskat...

ingrid sa...

Ja fy vad detta har berört oss alla.. fått oss alla och envar att tänka till vad livet plötsligt kan göra en tvärbroms.. För er som även träffat dem på riktigt är det ju ännu värre.
Kram