tisdag 14 juli 2009

Tisdag!




Och inget att göra.
Tänkte sola hela dagen med väder Gudarna ville inte det.
Solen kom inte riktigt fram förren klockan 14.30 och då är det för sent att lägga sig och sola.
Får vara inne och hitta på något...
Men vad??
Sanna och Sofia är med sina vänner och David håller på både med garaget och med vår frys som inte vill fungera riktigt som den ska.
Jag har bett honom att städa soptunnan.
I vanliga fall kan jag göra det men i dag är det inte ett vanligt fall, för när jag tittade i den var det fullt med larver i den.
Så mycket äckligt!!
Men nu hör jag att han klipper gräset.
(Han kan allting då jag tänker efter.)
Då jag va ute i dag för att hitta fler tävlingsbilder såg jag att jag har knoppar på en av mina sex änglatrumpeter.
Eftersom mina bilder på min frågesport verkar ha varit för enkla för Carina så ska hon få något att bita i nu.
Så...
Vad är det ni ser på den största bilden?
See You!

8 kommentarer:

Mona sa...

Kan det vara under gräsklipparen? Klipparbladet? Jag är blondin, så om jag svara fel så gör det inget. Blir värre för Carina, vad ska hon skylla på? Men HON är så smart så hon klarar det! :D

Camilla sa...

Fel.

♥ Carina ♥ sa...

Jag vet! Men va synd att jag inte får vara med och gissa. Suck!

Sanna sa...

Tacka mig senare för att jag knäppte det där kortet och ingen vet vad det är ;)

♥ Carina ♥ sa...

Hm, den var klurig ska erkännas. Men jag tror att det är ett spjäll.
På...på.....grillen kanske?

Camilla sa...

Nu får det vara nog!!!
Nu slutar jag!!!

♥ Carina ♥ sa...

Varé rätt? varé rätt?? Va brrraa va roooligt!!

Susanne P sa...

Du skulle sett MIN soptunna!!! Det där var ju ingenting motför min "larvkolloni"! Väggarna var FULLA, ja fulla med äckliga fluglarver. Sen fick de åka vattenrutchbana ner för vägen...
Kram
Syster