lördag 4 juli 2009

Lördag...

I dag har det inte blivit mycket gjort.
Ingenting då jag tänker efter.
Ungdomarna steg upp klockan 11, så dagen blev kort.
Gjorde i alla fall helstekt fläskfile´till middag.
Det var gott.
Tog mig även ett glas vin.
David ska ut på natt skift, så det blir en tjej kväll i kväll med godis och film.
I morgon åker nog Amanda hem.(snyft)
Danne skulle kolla med flygtider och höra av sig till mig lite senare i kväll.
Med hjälp av Carina har jag nu kunnat lagt ut ett klipp med Noice.(Tack vännen.)
Lyssna (och se) och njuuuuut.
See You!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vi är ju värsta, bästa teamet du och jag. Vi kan ju allting när vi tänker efter <3

Susanne P sa...

Åh, fler blondiner ser jag...eller...? Vilka är fejkade och vilka är riktiga??? Har ett kort som jag tänker skicka till dej...vem kan det vara Hasse Carlsson eller Susanne Söderlind???!!!
Kram
Syster