onsdag 29 juli 2009

Äntligen....




Lingon.






Stranden.







Vägen till stranden.











Sofia plockar blåbär.












Den goda lunchen.







Susan,were are you?











...får man se solen igen.

Det var länge sedan, men i dag har den varit framme hela dagen.

Vid 10.30 åkte vi till svärföräldrarnas stuga.

Solade lite, åt en god lunch, tog även en tur med båten.

Efter vi roat oss klart tog vi oss in i skogen för att plocka blåbär.

Jag har hittat ett recept på en paj/tårta/kaka som verkar vara gudagod.

Tänkte göra den i morgon.

Bilder på den kommer då, som sagt, i morgon.

Efter det att vi kommit hem fixade vi en snabb middag för David skulle i väg och spela discgolf.

Jag och flickorna åkte i väg till biblioteket och åkte och handla.

Sanna har sett på Leila bakar, så hon är inne i en " bakar period".

Så nu står hon och Sofia och baka. Dom bakar något som heter "Lion Bars".

Bilder på det kommer också i morgon.

Nä, nu ska jag gå och se på Glamour som jag spelat in.

För nu är det spännande.


See You!

3 kommentarer:

Susanne P sa...

Åhhh, på den bryggan hade jag velat vara i dag...men familjen hade andra planer! Match, låneansökan, tapetsering och målning och massa andra "roliga" saker! Jag hann i.a.f både klippa gräset och rensa i rabatten OCH sola! Fast känsla är inte densamma...
Kram
Syster

Susanne P sa...

Jag hoppas att Sofia inte plockade kråkbär!!!
Syster

♥ Carina ♥ sa...

Vilken härlig dag!
Om kakan blir god får du gärna dela med dig. Av receptet alltså :)