fredag 8 maj 2015

Hemlighet

Oftast ska man bevara en hemlighet i all evighet. Men när det blir tillåtet att berätta en hemlighet så är jag rätt snabb på att berätta det för allt och alla :)

I några månader har jag haft en hemlighet som jag inte fick berätta för nån.
Men nu har jag fått tillåtelse att berätta om den hemligheten. Så självklart tänker jag göra det då :)
Jag ska bli faster igen!!
Ja, min Lillebror ska bli pappa igen. Min Lillebror son ska få ett syskon. 
Då förstår ni kanske säkert att det är min Svägerska som är gravid ;)



Jag är sååå glad för deras kull.
Jag menar...för deras skull ;)

See You!

24 kommentarer:

Susanne ❤️ sa...

Det är ju så mysigt med bebisar :) ..synd att mina bröder inte verkar vilja skaffa mer nu .. får vänta på lillkusinen som jag tror snart är på ggr ;)
Hoppas att du får en mysig fredag
Kram till dig finaste

Anonym sa...

oj jag tänkte det är väl inte du ,men grattis till att bli faster ,,

Ama de casa sa...

Stort GRATTIS till dom!

Och grattis till dig med som äntligen fick berätta och det innan du exploderade... ;-)

Decdia sa...

Grattis grattis!
Och vilken tur att det är svägerskan som är gravid! ;)

Susanne P sa...

Det är fantastiskt roligt! Och ännu roligare att det fick med händelsen på film... ;)
Kram

Mita sa...

Vad roligt, grattis till dom och till dig som blir faster igen och får gosa bebis.
Snart ska jag åka till dottern och snusa bebisdoft på lillplutten August.
Det är ljuvligt med dom små♥
KRAM♥

Lisa i byn sa...

Så mysigt med en liten bebis.
Kram

SV; Jag har ju "bara" köpt fyra klänningar, hittat en på indiskan som jag inte köpte. Så egentligen är jag ju inte i jätte stort behov av en klänning till.

moi sa...

Först blev det lite korsslutning i hjärnan - "Susanne???"
(jag menar; vilken sladdis det hade blivit :) )
Såååå förstod jag!
Grattis till alla inblandade!
Kram

Rantamor sa...

Oj å jag som trodde du skulle bli mormor....
Men faster är ju bra det med !

Tjingelingen från Rantanmor

Unknown sa...

o så roligt, för din bror

Rantamor sa...

Glömde klicka på filmen tidigare så jag tittade in igen.
Vilken film, tänk att det kan bli ett liv utav en kaskad av sperma, och det gäller att var först också.
Fröloppet är nog det enda lopp som jag har vunnit, shit va jag sprang...

Tjingelingen från Rantamor.

znogge sa...

Men så roligt! Min första tanke var att du skulle bli mormor :-)

Kram

Augusta sa...

Vad roligt för både faster och hela släkten :)

Ja, den hemligheten har väl börjat synas nu och kan inte döljas :)

Kram

Veiken sa...

Åh, vilken lycka. Både att bli faster och att äntligen få berätta! ;)
Förresten grattis till de blivande föräldrarna också! :)

Guldkryckan sa...

Va kul...ett stort grattis...härligt :)

Majken sa...

Skönt att du förtydligade vem som är gravid ;-)

Grattis!
kram

Herr Nilssons Fru sa...

Härligt är de med de små liven. Grattis Jag ska ju få ett nytt litet barnbarn i sommar.
kramiz

Susanne sa...

Grattis faster.

Madde sa...

Grattis va härligt att få tillfälle snosa bäbis..

kram

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Dessa små bebisar :)

TantGlad sa...

Men så härligt, och grattis till dig och de inblandade.

Kramkram.

Fenixmonas sa...

Jätteroligt! Här kommer ett barnbarn i juni. :) <3

Lollo sa...

Grattis till er alla..!

Cissi sa...

Åhh vad roligt <3